AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Etter jeg ble ferdig utdannet har jeg jobbet i samme bedrift i 3 år. Jeg har fått beskjed av ledelsen om at de ønsker å «satse» på meg. Min nærmeste leder skal lage en ny stilling til meg der jeg skal ta over noen av hans oppgaver og ha personalansvar for et team på 6 personer (de jeg jobber med nå). Skal ta noen kurs i forbindelse med dette. Har master i IT og grunnlønn på 650 000. hvilken lønn kan jeg forvente eller burde jeg forhandle meg til? Skjønner at dere selvfølgelig ikke har svaret, men tar gjerne imot innspill. Har ikke forhandlet lønn før, selv ikke ved ansettelse. Anonymkode: 2bc55...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hvilken type "master i it" har du? Og hva slags oppgaver gjør du? En utvikler har en annen lønnsstige enn en generell prosjektmedarbeider innen it... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Summeer skrev (1 time siden): Hvilken type "master i it" har du? Og hva slags oppgaver gjør du? En utvikler har en annen lønnsstige enn en generell prosjektmedarbeider innen it... Master i Informasjonssystemer. Teamet har ansvar for systemer og it-løsninger i en større bedrift, ikke utviklere. Anonymkode: 2bc55...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Driftere da? Driver med konfigurering av hyllevare/kjøpte systemer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå