AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Har lyst på binde meg 1 år på treningssenteret, men de sa at det kun gikk av å fryse medlemskapet før og under fødsel - ikke etter. Er 6 måneder gravid. Er redd jeg ikke kommer meg like fort som sist etter fødselen og at jeg blir for opptatt for å kunne trene. Har partner, så er ikke umulig så lenge søvnen o.l. ikke er helt på bærtur. Hva er deres erfaringer? Er det verdt å binde seg 1 år? Anonymkode: ddf03...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har alltid trent mye, og vet at jeg kommer til å følge opp treningen. Men har under to av mine tre graviditeter ikke klart å trene noe. Siste graviditeten nå, meldte jeg meg derfor ut av senteret med en gang siden jeg så hvor det bar. Ville ikke kaste penger ut av vinduet i nesten ett år. Visste at jeg kom til å ta opp igjen treningen etter fødselen, men visste også at fødsel er uforutsigbart og at man ikke kan vite når man er i form igjen. Så jeg ventet til når formen faktisk var på plass igjen til å trene før jeg meldte meg inn. Da bandt jeg meg i ett år også pga billigere pris, men da var jeg som sagt klar til å trene igjen. Jeg ville nok ventet til etter fødsel, om jeg var deg. Du kan være klar 6 uker etter fødsel, men det kan også plutselig være enda et par måneder før du er klar. Anonymkode: 11f73...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Ville ventet til etter fødsel. Er jo uansett seks uker etter fødsel skal du jo ikke trene i det heletatt uansett så blir jo halvannen mnd der som blir «kastet vekk» Anonymkode: a00a7...0f1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Gode poeng dere kommer med. Synd at de ikke var villige til å la meg fryse medlemskapet etter fødsel, de kan vel ikke nok om kvinnelig anatomi 😅 Er bare at det er så dyrt å trene uten binding. Men kanskje det er det beste på sikt. Ts Anonymkode: ddf03...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Hadde jeg aldri gjort. jeg kunne fint trene etter første fødsel, og var i fysisk stand til å trene etter andre fødsel, men med 2 under 2 var det vanskelig å finne tid til det. Jeg måtte heller prioritere søvn. Så meldte jeg meg på mor og barn trening heller. 2 ganger i uken. Anonymkode: 4c96f...76e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeling Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Jeg ville også ventet. Det er absolutt fullt mulig. Jeg var raskt i gang med trening og var tilbake til fast trening i barselperioden. Men man vet aldri helt hvordan graviditeten, fødselen og barseltiden går. Jeg ville avventet med å binde meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Er du sikkert på at det ikke er mulig å fryse det når grunnen er fødsel? Det krevde litt innsats med SATS, men det gikk gjennom til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Ville ventet med binding hvis du ikke kan fryse. Man vet ikke hvordan formen er, verken til deg eller lille, eller hva det er rom for i hverdagen. Jeg var i fin form til trening allerede få dager etter fødsel, men lille måtte inn til utredning for medfødt sykdom. Så de første 6 ukene var vi mest på sykehuset. Så det er ikke bare din form det kommer an på. Og med to små er det hverdagslogistikk i tillegg. Endret 8 timer siden av Stjertmeis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Sydenkupp skrev (8 minutter siden): Er du sikkert på at det ikke er mulig å fryse det når grunnen er fødsel? Det krevde litt innsats med SATS, men det gikk gjennom til slutt. De sa at det kun var mulig å fryse før og under fødsel - ikke etter. Jeg snakket med en mann da, vet ikke om det har noe å si 😅 Anonymkode: ddf03...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Jeg hadde store planer om å trene etter førstemann. Har alltid trent mye. Så fikk jeg kolikk- og klistremerkebaby, og hadde ikke tid eller overskudd til å dusje. Hadde jeg 15 minutter til meg selv en dag, prioriterte jeg søvn over trening for å si det sånn. Nummer to var sovebaby, da var jeg tilbake på senter en måned etter fødsel. Poenget er at det er umulig å si på forhånd hvordan babyen din blir, hvordan fødselen blir og hvor lang tid du bruker på å komme deg. Anonymkode: b0b04...8ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Jeg sov og spiste lite de første månedene med baby. Begynte å trene når baby var 3 måneder, men fikk ikke til å spise nok grunnet at jeg prioriterte søvn over spising. Jeg mistet nesten melken, så trening måtte vente. Begynte å trene igjen når barnet sov gjennom natten som 1,5-åring Anonymkode: 64b38...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De sa at det kun var mulig å fryse før og under fødsel - ikke etter. Jeg snakket med en mann da, vet ikke om det har noe å si 😅 Anonymkode: ddf03...d5a Er dette en kjede eller ett lite senter? Jeg ville spurt igjen. Og sjekket om det står noe på hjemmesidene. Det er veldig merkelig å ikke kunne fryse det ifm fødsel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Jeg trente nesten frem til fødsel og var i gang igjen med en gang det føltes ok. Det å få luftet seg og å få en times tid der jeg hadde kroppen for meg selv var nødvendig. Men trilleturer med vogn er også god trening, det må jo ikke være styrke eller å løpe på tredemølle. Har satt meg inn i kroppsvektøvelser og det er utrolig mye mer man kan gjøre hjemme enn det jeg har trodd. Sjekk ut chalistenics. Det hadde egentlig vært ok uten treningssenter når jeg tenker meg om 😆 Anonymkode: 1a9b7...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Jeg begynte igjen rett etter fødsel (altså 2 uker omtrent), men det er jo begrenset, hopping og løping foreks burde man jo vente med i 3 mnd. Så spørs litt hva du gjør og. Jeg har alltid vært slik, trent frem til fødsel og. Men alle er ikke slik. Anonymkode: f32fa...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå