Gå til innhold

I hvilken fase av forholdet fryktet du mest forholdet skulle ryke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke. Over 20år no. Har sine prøvelser. Spesielt med barn. Men er man ment for hverandre så finner man en vei! Kort tid å bli så usikker. Snakk sammen?

Anonymkode: 7ff4d...8ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (20 timer siden):

Kanskje det er naturlig som hos dere at man føler på den frykten av å bli forlatt i nokså begynnelsen. Man er ikke rukket å bli veldig trygg på hverandre, være seg selv fullt ut. Forelskelsen gjør at vi er i skyene og ser ikke alt klart.

Tror ikke jeg har kjent på den frykten uti et etablert forhold. Men kanskje nettopp i den fasen du beskriver, t jeg har følt på en spenning om hvordan det går

Ja det er godt mulig. Jeg føler bare selv at jeg er redd han mister interessen, det kan gjerne gå litt tid mellom hver gang han sier jeg er glad i han. Skrev nettopp en mld og skreiv "love you❤️". Får kun selfi tilbake igjen. Jeg gir veldig mye av meg hele tiden så er redd jeg blir for på om du skjønner. Menn liker når de må kjempe litt, iallefall han, for det har han sagt. Jelsa igår jeg bare ville være med han og han sa det samme tilbake . Jeg får roe meg litt da😊

Anonymkode: 5f96e...448

AnonymBruker
Skrevet

Første året vi datet var frykten der.

Etter 7 år som samboere har jeg aldri hatt den følelsen igjen. Han er min trygge havn 🥰

Anonymkode: cd6ac...ae3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...