AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Skrevet 30. januar Spør rent teoretisk altså, har dessverre ikke vunnet noe (ennå) Om jeg vinner 500 mill, vil eks kunne be om bidrag på grunnlag av dette? Anonymkode: 6201e...091
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spør rent teoretisk altså, har dessverre ikke vunnet noe (ennå) Om jeg vinner 500 mill, vil eks kunne be om bidrag på grunnlag av dette? Anonymkode: 6201e...091 nei men rentene er inntekt og de vil året etter bli med i beregningen. Inntekt regnes ut fra skattemessig inntekt osv osv.. Anonymkode: 61c70...f18 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Skrevet 30. januar Nei, det er ingen inntekt. Allikevel bør du evt være såpass generøs at du ikke lar sen andre forelderen slite økonomisk. Blir ikke rik av barnebidrag. Anonymkode: c91c9...064 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Skrevet 30. januar Barnebidrag beregnes ut fra inntekt, ikke formue. Uansett fint om barna har det like godt økonomisk hos begge foreldrene sine da. I en perfekt verden kommer ungene før egoet til de voksne. Anonymkode: 77d5e...070 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Skrevet 30. januar Jeg ville selvfølgelig ha delt med eksen, slik at han også ble gjeldfri og kunne vurdere om han ville jobbe mindre for å ha mer tid med barna. Lurte bare på om det ble regnet bidrag ut ifra hele lottogevinsten, slik at et evt stort tilskudd til ham ville gått automatisk. ts Anonymkode: 6201e...091 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå