AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Spør rent teoretisk altså, har dessverre ikke vunnet noe (ennå) Om jeg vinner 500 mill, vil eks kunne be om bidrag på grunnlag av dette? Anonymkode: 6201e...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spør rent teoretisk altså, har dessverre ikke vunnet noe (ennå) Om jeg vinner 500 mill, vil eks kunne be om bidrag på grunnlag av dette? Anonymkode: 6201e...091 nei men rentene er inntekt og de vil året etter bli med i beregningen. Inntekt regnes ut fra skattemessig inntekt osv osv.. Anonymkode: 61c70...f18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Nei, det er ingen inntekt. Allikevel bør du evt være såpass generøs at du ikke lar sen andre forelderen slite økonomisk. Blir ikke rik av barnebidrag. Anonymkode: c91c9...064 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Barnebidrag beregnes ut fra inntekt, ikke formue. Uansett fint om barna har det like godt økonomisk hos begge foreldrene sine da. I en perfekt verden kommer ungene før egoet til de voksne. Anonymkode: 77d5e...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Jeg ville selvfølgelig ha delt med eksen, slik at han også ble gjeldfri og kunne vurdere om han ville jobbe mindre for å ha mer tid med barna. Lurte bare på om det ble regnet bidrag ut ifra hele lottogevinsten, slik at et evt stort tilskudd til ham ville gått automatisk. ts Anonymkode: 6201e...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå