AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Skjer det? Selv om dere ikke har vekslet noen ord med hverandre og du har bare sett henne noen sekunder? Anonymkode: 348d8...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Ja. Anonymkode: 3e8a1...f40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden 3 minutter siden, AnonymBruker said: Skjer det? Selv om dere ikke har vekslet noen ord med hverandre og du har bare sett henne noen sekunder? Anonymkode: 348d8...923 Er du samme person som har startet tråden om "ser du en mann og vil ha sex med han der og da?" Hva er greien din, har du ikke annet å finne på med dagen din? Anonymkode: 7e608...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Cirka 92 ganger hver dag. Anonymkode: 1ad28...1bf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Skjer det? Selv om dere ikke har vekslet noen ord med hverandre og du har bare sett henne noen sekunder? Anonymkode: 348d8...923 Ja, jeg kan tenke meg det. Det er også en del eldre som har en karisma som tenner meg veldig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Får ikke direkte lyst på sex bare av å se noen nei. Anonymkode: 88596...b54 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Er du samme person som har startet tråden om "ser du en mann og vil ha sex med han der og da?" Hva er greien din, har du ikke annet å finne på med dagen din? Anonymkode: 7e608...c6e Jeg startet den tråden, ikke denne. TS: Hvorfor laget du ikke tråden i poll format? Jeg regner med menn flest ville svart ja. Anonymkode: 0e7e7...62a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Eksepsjonelt sjeldent. Jeg ser kvinner som er attraktive, ja, men attraktiv betyr ikke nødvendigvis at jeg blir tent på henne. Tenningen kommer av utstrålingen, kjemi etc. Det er flust av attraktive kvinner som ikke er seksuelt attraktive for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Ja. Dette skjer automatisk i løpet av sekunder med de fleste menn. Karl Ove Knausgård fikk veldig mye pepper da han påpekte dette for noe år tilbake: https://www.nettavisen.no/alle-menn-som-treffer-en-kvinne-lurer-pa-hvordan-det-er-a-ligge-med-henne/s/12-95-8519616 Dette er ikke en bevisst handling fra oss - men alle generaliserer og sorterer vi mennesker rundt oss, på noe godt og mye på vondt. Menn har vel denne mekanismen for å sikre formering med fruktbare kvinner skulle jeg tro. Anonymkode: 648df...dd4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skjer det? Selv om dere ikke har vekslet noen ord med hverandre og du har bare sett henne noen sekunder? Anonymkode: 348d8...923 ja Anonymkode: 036ec...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skjer det? Selv om dere ikke har vekslet noen ord med hverandre og du har bare sett henne noen sekunder? Anonymkode: 348d8...923 Ja, og jo mindre aktivitet det er med kona jo mer fantaserer jeg om de kvinnene jeg støter på. Anonymkode: 6f9b5...97f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Det skjer hele tiden Anonymkode: ea006...05c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Så alle menn er primitive drittsekker som konstakt tenker med kuken uansett setting? Good to know Anonymkode: 7e608...c6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så alle menn er primitive drittsekker som konstakt tenker med kuken uansett setting? Good to know Anonymkode: 7e608...c6e Dette er old news, men det er mange damer som reagerer på lignende måte. Anonymkode: 0e7e7...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så alle menn er primitive drittsekker som konstakt tenker med kuken uansett setting? Good to know Anonymkode: 7e608...c6e Det stemmer 100%. Vi er noen predatorer, helt inn til ryggmargen Anonymkode: 6f9b5...97f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Just now, AnonymBruker said: Det stemmer 100%. Vi er noen predatorer, helt inn til ryggmargen Anonymkode: 6f9b5...97f Hehe glad jeg er lesbisk. Anonymkode: 7e608...c6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så alle menn er primitive drittsekker som konstakt tenker med kuken uansett setting? Good to know Anonymkode: 7e608...c6e Jeg tar det som et kompliment, jeg! Hvorfor skal man kalle folk (menn) primitive bare fordi de har seksualdrift? Det er jo ikke sånn at de drar oss med til et smug av den grunn og voldtar oss. Skjønner ikke andre kvinner som blir støtt av at menn ofte tenker på sex. Anonymkode: ca901...e8b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Katten.2.0 skrev (2 timer siden): Eksepsjonelt sjeldent. Jeg ser kvinner som er attraktive, ja, men attraktiv betyr ikke nødvendigvis at jeg blir tent på henne. Tenningen kommer av utstrålingen, kjemi etc. Det er flust av attraktive kvinner som ikke er seksuelt attraktive for meg. Merkelig. Anonymkode: 0e7e7...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Gjør ikke alle det? Jeg er kvinne og gjør også det. Hvis en kjekk mann jogger forbi i bar overkropp kan det til og med krible litt mellom beina. Anonymkode: ad2f1...631 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Uhyre sjeldent. Jeg har som oftest fokus på meg selv og det jeg skal gjøre. Ofte gående med headset og musikk som hjernemassasje. Og dersom jeg skulle være åpen for kontakt, er det sjelden jeg får en slik reaksjon på kun noen sekunder. Er hun utrolig flott, og sjarmen hennes kommer skikkelig fram derimot, kan det godt hende noen tanker lurer seg den veien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå