AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Hei, grunnet overnapping på 90-tallet så har jeg naturlig ganske usymmetriske bryn. Har fått microblading to ganger. Synes resultatet er pent en stund, men etterhvert så flyter det liksom utover og ser veldig påtegnet ut. Om det gir mening? Har kikket litt på powderbrows og lurer på om dette ser mer naturlig ut? Legger også merke til at det er flere varianter nå innen tatoverte bryn. Hva bør man velge dersom man vil ha mest mulig naturlig utseende? Anonymkode: 44122...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:47 #2 Del Skrevet lørdag kl 20:47 Har hørt at powderbrows er en bra metode. Anonymkode: 61152...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:34 #3 Del Skrevet søndag kl 15:34 Jeg har powder brows, tok det i august 2023. Ffe har ikke flytt ut, men har endret litt farge. Kanskje jeg burde vært enda flinkere med solkrem, men fargen på de har grånet en del… Anonymkode: 8f5fd...864 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå