Gå til innhold

Blake Lively og Justin Baldoni

Magrat

Anbefalte innlegg

carbos skrev (2 timer siden):

Så Candace forklarte det så bra for deg at det eneste valget du har for å få andre til å forstå er å lenke til flere videoer på YouTube? Ingenting du kunne ta med deg videre for å forklare til oss andre? Okei. Du har nok rett. Inngripende journalistikk dette.

Det er MYE å gå gjennom, men Justin er den gode her. Det er bottom line. Han har beviser for alt, og det er stygt å se hvor forferdelig stygge RR og BL har vært og er i dette. Gleder meg til de tas i rettsaken neste år! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at Blake og Ryan vil sette en ”gag order” på Justin slik at han ikke kan lekke ut info på nettet, ETTER at Blake la ut klagen på New York times, og dette rett før julaften, altså… Hun gjorde det hele offentlig ved å sende til NYT. Tror hun Ryan undervurderte Justin, big time, og tenkte han bare kom til å føye seg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dana Bowling leser opp ALT på youtube. Det ER SÅ MYE her! RR og BL er ferdige. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen lage et referat for oss som er litt nysgjerrige men ikke gidder å se masse videoer om saken? Trodde først det var hevet over enhver tvil at Baldoni hadde vært ...ekkel, så hva har endret seg?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly85 skrev (1 time siden):

Dana Bowling leser opp ALT på youtube. Det ER SÅ MYE her! RR og BL er ferdige. 

Like greit. Aldri likt de to der. Mean girl og den sleipe mannen hennes med det sleskete smilet som leker Hollywoods mest jordnære par. Spar meg.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (28 minutter siden):

Like greit. Aldri likt de to der. Mean girl og den sleipe mannen hennes med det sleskete smilet som leker Hollywoods mest jordnære par. Spar meg.

Enig! Har alltid følt at RR spiller en rolle, men må innrømme at jeg ble lurt av BL. Not anymore! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Molly85 skrev (23 minutter siden):

Enig! Har alltid følt at RR spiller en rolle, men må innrømme at jeg ble lurt av BL. Not anymore! 

Har fått en uggen følelse av henne helt siden Gossip Girl.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esk skrev (2 timer siden):

Kan noen lage et referat for oss som er litt nysgjerrige men ikke gidder å se masse videoer om saken? Trodde først det var hevet over enhver tvil at Baldoni hadde vært ...ekkel, så hva har endret seg?

Har også etterspurt referat. Det ene utelukker forøvrig ikke det andre, Baldoni kan ha vært ekkel og  Lively kan ha vært urimelig, hvem vet.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (3 minutter siden):

Har også etterspurt referat. Det ene utelukker forøvrig ikke det andre, Baldoni kan ha vært ekkel og  Lively kan ha vært urimelig, hvem vet.

Mulig, ja. Men sånn fremstilles det mildt sagt ikke i dette emnet 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hørte et opptak av han så tenkte jeg at det var et sexuelt overtramp og dermed ikke usannsynlig at han faktisk begikk det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magrat skrev (På 30.1.2025 den 19.23):

Du kan si hva du vil om Candace Owens, men hun er god på research ihvertfall!

Hun er jo ikke god overhode, så hvor mye kan du stole på denne researchen? (Har ikke sett denne, men så kanskje deler av den) En video hvor hun hånet Selena Gomez for å sørge over at folk blir hivd ut av USA..dømme noen for å bry seg om andre.

Tror ikke det er bra å bestemme seg når alt kan bli fremvist utifra hvilken hensikt noen har. Men begge virker på sitt vis shady. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (2 timer siden):

Tror ikke det er bra å bestemme seg når alt kan bli fremvist utifra hvilken hensikt noen har. Men begge virker på sitt vis shady. 

På hvilken måte virker JB shady? Jeg har ennå tilgode å lese en artikkel som er i andre sidens favør helt siden JB presenterte bevisene sine.

Endret av iliah
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (5 timer siden):

Når jeg hørte et opptak av han så tenkte jeg at det var et sexuelt overtramp og dermed ikke usannsynlig at han faktisk begikk det.

Mener du det opptaket han sendte henne kl 2 om natten som ”alle“ snakker om? I så fall var det et svar på en langggg melding Blake hadde skrevet til ham 1:50 på natten, om disse dragene sine. Eller det filmklippet hvor de danser? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne videoen har et fint sammendrag.

Man kan lese transcript om man ikke ønsker å se den.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Say no more. Mean girl vibes hun sender her er 😤

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (3 minutter siden):

Say no more. Mean girl vibes hun sender her er 😤

Det intervjuet der gjør meg så provosert! Først av alt, det var en gratulasjon! Hun hadde allerede annonsert at hun var gravid og hun hadde en synlig mage. Det var ikke noe hush hush liksom. ”Congrats on your bump 🤡” altså wtf, bare smil og si takk. 

Og så når intervjueren spør om klærne i filmen de spilte i, da skal hun bli støtt og leke feminist, sånn ”ehhh, det hadde de aaaaldri spurt en mann om”, altså shut tf up. Intervjueren jobber innenfor mote, og Blake elsker å snakke om klær. Du er ikke så dyp Blake, sorry liksom. Bare se på promoteringen til denne nye filmen, dama er jo helt blåst. Helt krise. ”Oh you want me to location share??“ og ”Wear your florals 🤗”. 

Deretter går de hen og stenger Kjersti ute og snakker bare med hverandre. Veldig ungdomsskole fjortis oppførsel. Æsj

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom noen virkelig ønsker å gå i dybden, så har advokaten til Justin Baldoni lagt ut det meste av sms/mailer her (med oppsummering under hver korrespondanse):  https://thelawsuitinfo.com

Ble regelrett fysisk kvalm av måten Blake Lively og Ryan Renolds har oppført seg mot JB og flere av castmedlemmene.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iliah skrev (4 timer siden):

Dersom noen virkelig ønsker å gå i dybden, så har advokaten til Justin Baldoni lagt ut det meste av sms/mailer her (med oppsummering under hver korrespondanse):  https://thelawsuitinfo.com

Ble regelrett fysisk kvalm av måten Blake Lively og Ryan Renolds har oppført seg mot JB og flere av castmedlemmene.

Jepp! De er syke og vilel bare ødelegge en mann som har ekte verdier. 

Alt som har kommet frem viser hvor beregnende og gal de er. Begge to. Justin var smart som tok vare på alt og som deler åpent. Nå gjenstår å se hva BL og RE hoster opp til fredag. De har noe på Justin, sier de. Men om der stemmer, hvorfor kom de ikke med det før jul, da hun leverte klagen sin? Merkelig å ikke komme med det verste da, og nå, etter han har lagt alle kort på bordet har de liksom noe nytt..? Tull og tøys! De har bare ansatt en ordsmed av en advokat som skal prøve å lage til noe ut av det vi allerede vet. 

Og de som liksom «føler» at noe er dumt med Justin; føleri holder ikke, når alle beviser peker motsatt vei.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (22 timer siden):

Hun er jo ikke god overhode, så hvor mye kan du stole på denne researchen? (Har ikke sett denne, men så kanskje deler av den) En video hvor hun hånet Selena Gomez for å sørge over at folk blir hivd ut av USA..dømme noen for å bry seg om andre.

Ehm hun harselerte over at Selena kalte menn som har drept barn «my people» og gråt over at de ble sendt hjem. De var ulovlige innvandrere, og at de har fått barn er ingen formildende omstendighet pm du har drept mennesker. Selena var litt enkel der, rett og slett. Man kan være uenig med Candace, men hun er rå på å sammenfatte saker i podcastene sine. Og i Baldonis tilfelle så er alt av sms, e-poster og telefoner offentliggjort, så det er ikke som at man må lete på shady steder etter beviser mot Blake og Ryan. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly85 skrev (3 timer siden):

Jepp! De er syke og vilel bare ødelegge en mann som har ekte verdier. 

Alt som har kommet frem viser hvor beregnende og gal de er. Begge to. Justin var smart som tok vare på alt og som deler åpent. Nå gjenstår å se hva BL og RE hoster opp til fredag. De har noe på Justin, sier de. Men om der stemmer, hvorfor kom de ikke med det før jul, da hun leverte klagen sin? Merkelig å ikke komme med det verste da, og nå, etter han har lagt alle kort på bordet har de liksom noe nytt..? Tull og tøys! De har bare ansatt en ordsmed av en advokat som skal prøve å lage til noe ut av det vi allerede vet. 

Og de som liksom «føler» at noe er dumt med Justin; føleri holder ikke, når alle beviser peker motsatt vei.

De undervurderte Justin, big time. De forventet sikkert at han bare kom til å føye seg, slik han hadde gjort gjennom filmprosjektet. De bør ha noe jææævlig godt å komme med for at jeg skal tro på noe av det de sier.

Blir nesten litt flau over at jeg kjøpte den klagen til BL, og tenkte ”woooah” da jeg så at hun hadde tatt med tekstmeldinger. Når jeg ser på bildene av meldingene som ble sendt - de er jo kjempedårlige! Så tydelig redigerte og cherry picked. Justins bilder av meldingene er jo ordentlige screenshots og fylte inn ganske vesentlige detaljer og kontekst.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...