AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar 🫢...Må bare dele dette... Traff en dame på Tinder...Vi traff hverandre IRL på et helt nøytralt sted, hadde en veldig alright og hyggelig samtale..Vi pratet vel i omtrent 2 timer, så dro vi hjem, hvert til vårt..Bestemte oss for å møtes hjemme hos henne, og det gjorde vi etter cirka 2 uker med hyggelige meldinger på Snapchat....Når vi hadde drukket litt vin, og havnet i senga, hatt litt kosesex, så sa hun at hun hadde tatt en røyk rett forut for treffet, kun for å slappe av (hun var litt nervøs)...Jeg sa at det var helt innafor, og da ble hun igrunn veldig glad, og tente likesågodt en røyk på soverommet (!)...Det tente meg voldsomt, det var skikkelig tabu på en måte. Hun forklarte at hun røykte fast tidligere, men at hun prøvde å trappe ned..Men allikevel, jeg kjenner at jeg tenner skikkelig på det. Hun sier at hun ikke har noen problemer med å ta seg en blås på soverommet , gjerne med meg som tilskuer (jeg synes det er skikkelig hot!)....Men jeg ønsker jo ikke at hun skal begynne å røyke fast igjen....Selv om jeg synes det er sykt kinky 🫢 Anonymkode: 7c44b...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Hvor mange røyketråder skal du starte? Anonymkode: 7503c...90f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er det med denne verden for tiden? Folk klarer ikke holde seg til noe normalt, må hele tiden tøye de grensene innen sex, og nå er røyking en kink ;D jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av dette, men det er helt disgusting Anonymkode: c7913...ccd Hvis du hadde fulgt med litt i hva som skjer i verden, vil du se at det er mye som er verre enn å "tenne på sigaretter" Da jeg var 18, hadde jeg en kjæreste som elsket at jeg hadde en røyk i munnen og høye støvletter under sexen. Du hadde fått sjokk hvis du visste hvor mye rart vi testet ut. Dette var på 80 tallet, så det fantes fetisjer og kinky sex da også. Da jeg var 35, var jeg sammen med en som likte bleier og wet sex. Tro det eller ei. Og ingen har fått skader, blitt traumatisert eller gjort noe de ikke ønsket. Anonymkode: 38c10...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar Hvordan kan dette bli klassifisert som kinky??? Anonymkode: adc90...8db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Del Skrevet 30. januar Det er interressant. Ville fungert helt motsatt for meg. Jeg har aldri røkt selv, og det er helt umulig for meg å se for meg at jeg kunne være sammen med ei same som er så dum at hun røyker. Det er dyrt, helsefarlig og det lukter vondt. Jeg må ærlig si at jeg ser litt ned på, og synes faktisk synd på folk som røyker. Anonymkode: 30953...f04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #6 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du hadde fulgt med litt i hva som skjer i verden, vil du se at det er mye som er verre enn å "tenne på sigaretter" Da jeg var 18, hadde jeg en kjæreste som elsket at jeg hadde en røyk i munnen og høye støvletter under sexen. Du hadde fått sjokk hvis du visste hvor mye rart vi testet ut. Dette var på 80 tallet, så det fantes fetisjer og kinky sex da også. Da jeg var 35, var jeg sammen med en som likte bleier og wet sex. Tro det eller ei. Og ingen har fått skader, blitt traumatisert eller gjort noe de ikke ønsket. Anonymkode: 38c10...10e Det verste (eller kanskje beste) er at denne damen også likte å ha på seg bind (!) Vittig at akkurat du skulle svare på denne tråden 😃 Anonymkode: 7c44b...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #7 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor mange røyketråder skal du starte? Anonymkode: 7503c...90f Det samme tenkte jeg. Begynner å bli kjedelig. Anonymkode: 528e8...5ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #8 Del Skrevet 30. januar Så sært Anonymkode: feb99...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #9 Del Skrevet 30. januar Røyking er ekkelt. Smaker ekkelt ved kyssing også. Hadde hun røyka inne i huset mitt hadde hun røket på hode og ræva ut. Anonymkode: 53e0f...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #10 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): 🫢...Må bare dele dette... Traff en dame på Tinder...Vi traff hverandre IRL på et helt nøytralt sted, hadde en veldig alright og hyggelig samtale..Vi pratet vel i omtrent 2 timer, så dro vi hjem, hvert til vårt..Bestemte oss for å møtes hjemme hos henne, og det gjorde vi etter cirka 2 uker med hyggelige meldinger på Snapchat....Når vi hadde drukket litt vin, og havnet i senga, hatt litt kosesex, så sa hun at hun hadde tatt en røyk rett forut for treffet, kun for å slappe av (hun var litt nervøs)...Jeg sa at det var helt innafor, og da ble hun igrunn veldig glad, og tente likesågodt en røyk på soverommet (!)...Det tente meg voldsomt, det var skikkelig tabu på en måte. Hun forklarte at hun røykte fast tidligere, men at hun prøvde å trappe ned..Men allikevel, jeg kjenner at jeg tenner skikkelig på det. Hun sier at hun ikke har noen problemer med å ta seg en blås på soverommet , gjerne med meg som tilskuer (jeg synes det er skikkelig hot!)....Men jeg ønsker jo ikke at hun skal begynne å røyke fast igjen....Selv om jeg synes det er sykt kinky 🫢 Anonymkode: 7c44b...b76 Det er sjukt digg.. har gjort det med 3 partnere Anonymkode: aa182...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #11 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): 🫢...Må bare dele dette... Traff en dame på Tinder...Vi traff hverandre IRL på et helt nøytralt sted, hadde en veldig alright og hyggelig samtale..Vi pratet vel i omtrent 2 timer, så dro vi hjem, hvert til vårt..Bestemte oss for å møtes hjemme hos henne, og det gjorde vi etter cirka 2 uker med hyggelige meldinger på Snapchat....Når vi hadde drukket litt vin, og havnet i senga, hatt litt kosesex, så sa hun at hun hadde tatt en røyk rett forut for treffet, kun for å slappe av (hun var litt nervøs)...Jeg sa at det var helt innafor, og da ble hun igrunn veldig glad, og tente likesågodt en røyk på soverommet (!)...Det tente meg voldsomt, det var skikkelig tabu på en måte. Hun forklarte at hun røykte fast tidligere, men at hun prøvde å trappe ned..Men allikevel, jeg kjenner at jeg tenner skikkelig på det. Hun sier at hun ikke har noen problemer med å ta seg en blås på soverommet , gjerne med meg som tilskuer (jeg synes det er skikkelig hot!)....Men jeg ønsker jo ikke at hun skal begynne å røyke fast igjen....Selv om jeg synes det er sykt kinky 🫢 Anonymkode: 7c44b...b76 Så utrolig deilig!😄 Syntes du ikke det lukta vondt på soverommet? Røyket du selv også? Alltid hatt en drøm om det du opplevde, tenk å bli sugd av henne og hun tar noen lange dype trekk innimellom sugingen😅 Hadde vært i himmelen, men min samboer har aldri røyket og vet ikke om eller hvordan jeg skal komme inn på tema:/ Har det skjedd noe mer/flere ganger? Anonymkode: a9ec4...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 31. januar #12 Del Skrevet 31. januar Jeg må innrømme at jeg klarer ikke helt å forstå grunnen til menn som tenner på en dame som skader seg selv... Hva er det som er så tennende ved dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #13 Del Skrevet 31. januar Irak skrev (33 minutter siden): Jeg må innrømme at jeg klarer ikke helt å forstå grunnen til menn som tenner på en dame som skader seg selv... Hva er det som er så tennende ved dette? Det er noe med hele settingen, de rolige sexy bevegelsene hos en kvinne som røyker, det sensuelle, selvsikre, og ikke minst nytelsen når de tar rolige dype trekk og blåser langsomt ut😄 Anonymkode: a9ec4...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå