AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Jeg er veldig glad i å bake mitt eget brød siden det er næringsrikt, billig og sunt. I den forbindelse så lurer jeg på om det er noen som har noen gode oppskrifter på lur, og evt tips til å bake brød som ikke tar så lang tid? I en hektisk hverdag så kan jeg kjenne på at tiden ikke strekker til. Døgnet har ikke nok timer føles det ut som. Så en lettvinn brødoppskrift taes imot med takk. Anonymkode: edf40...eaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Denne oppskriften fikk jeg av en kokk på sykehuset. Den har vært uvurderlig for meg. Billigere brød skal du lete lenge etter. Med denne oppskriften så koster det ca 25 kr for et brød og det metter. Hemmeligheten er at det stekes i disse støpejernsformene, for da får brødet en god skorpe rundt hele. På min ovn har jeg varmluft og grillfunksjon som jeg bruker. Jeg lager fire brød av gangen, skjærer dem opp og fryser dem. Så tiner vi etter behov. Det aller beste med dette brødet er at det er ingen elting, så hever jeg de ikke så mye i forkant, siden de også hever litt i ovnen. Håper det smaker! https://bakerenogkokken.no/bakeutstyr/brodbaking/holm-brodform-mlokk-25x11cm-stopejern/ Spiser du godt, lever du godt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå