Gå til innhold

Ser du av og til en mann du vil ha sex med ved første øyekast?

Ser du av og til en mann du vil ha sex med ved første øyekast?  

103 stemmer

1. 1. Ser du av og til en mann du vil ha sex med ved første øyekast?

• Ja
      55
    • Nei
      48

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange damer sier de først må bli kjent med mannen før de ønsker det, så hvor vsnlig er det at ønsket er umiddelbart?

Anonymkode: 23854...ffc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan merke det ganske fort ja, men jeg trenger mer for å hoppe til køys med han😅

Anonymkode: 32fc2...d73

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kan merke det ganske fort ja, men jeg trenger mer for å hoppe til køys med han😅

Anonymkode: 32fc2...d73

Hva går igjen hos disse mennene?

AnonymBruker
Skrevet

Seksuelt attraktive menn = sex med en gang

Andre menn fordi man ikke kan få de seksuelt attraktive = man må bli kjent først

Anonymkode: ce41c...f38

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Andre menn fordi man ikke kan få de seksuelt attraktive = man må bli kjent først

Hva er en seksuelt attraktiv mann? Deilig kropp?

Anonymkode: 0fa95...308

AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste som treffer meg er om han har selvtillit, smiler og ler, bryr seg om de rundt, er kledd fint. 

Anonymkode: 19456...a1b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke ha noe med kropp å gjøre i det hele tatt. Men utstråling og kjemi. 

Anonymkode: c4ed5...33b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt. Jeg tenner hovedsakelig på utseendet, selv om en attraktiv personlighet også skaper tiltrekning.

Anonymkode: a41d8...84a

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men det er svært sjeldent og handler ikke om at han er uvanlig attraktiv på noen måte. Jeg tiltrekkes ikke av menn som er klart mer attraktiv enn jeg er selv. De får meg bate til å føle meg stygg og mindreverdig. Jeg vet ikke helt hva som gjør at jeg noen ganger føler på umiddelbar tiltrekning, men det er noe med blikket hans.

Anonymkode: 48fe2...aad

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva er en seksuelt attraktiv mann? Deilig kropp?

Anonymkode: 0fa95...308

Vanskelig å sette ord på, men fin umiddelbar connection, fine øyne, naturlig swlvtilitt.  også faller jeg fort for sånne lune avslappa typer som ikke virker desperate. Må synes han er kjekk, fin kropp er en bonus  

Anonymkode: 4ef8f...c15

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke ha noe med kropp å gjøre i det hele tatt. Men utstråling og kjemi. 

Anonymkode: c4ed5...33b

Enig! 

Morsom humor etter min smak i tillegg, så vips, så ligger jeg på rygg og tar i mot alt jeg kan få ;) 

Kropp kommer langt nede på lista for meg, viktigste er at han ikke er tynn. 

Anonymkode: 9f65a...01f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har aldri skjedd. Det er alltid noe mer involvert. 

K40

Anonymkode: e8cad...611

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg fantaserte sikkert i et halvt år om å ha sex med han som nå er samboeren min, før vi i det hele tatt kjente hverandre. Men det var ikke bare utseendet som gjorde det da. Det var også utstrålingen hans, han virket så trygg og god. Og det hadde jeg rett i 🥰

Anonymkode: 733b2...c23

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var yngre (16-20), så ja. Men siden tidlig tjueårene så har det kun skjedd en gang. Og han ligger ved siden av meg i dag og er min mann.

Anonymkode: cd4fa...b98

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser aldri menn som jeg vil ha sex med ved første øyekast. Derimot ser min kone noen ganger menn som det virker som hun umiddelbart vil ha sex med.

Sist gang det skjedde kom den inntil da ukjente mannen opp fra sjøen og satte seg på en solseng foran min kone. Mannen ser ut som en modell og har et så behagelig vesen at jeg hadde blitt umiddelbart forelsket hvis jeg hadde hatt en antydning av homofil legning.

Nest siste gang det skjedde kom den inntil da ukjente mannen, på et utested, gående mot oss for å stoppe opp foran min kone. Mannen ser absolutt ikke ut som en modell og har ikke engang et felles språk med min kone. Han hadde en selvsikker intensitet i hans åpenbare interesse for min kone som fikk henne nærmest til å smelte.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange damer sier de først må bli kjent med mannen før de ønsker det, så hvor vsnlig er det at ønsket er umiddelbart?

Hvor vanlig det er vet jeg ikke.

Personlig skal det langt mer til en et «første øyekast» for å få noe seksuell interesse for noen. 
Aldri hatt lyst på sex ned en jeg ikke kjenner.

Anonymkode: 79454...eb0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er ikke sant. Ila mine 40 år har jeg aldri sett en mann jeg kunne tenke meg å ligge med umiddelbart. Det er fordi det skal mer til enn å kun ha et attraktivt ytre=man må bli litt kjent først for å kunne ta den vurderingen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanlig det er vet jeg ikke.

Personlig skal det langt mer til en et «første øyekast» for å få noe seksuell interesse for noen. 
Aldri hatt lyst på sex ned en jeg ikke kjenner.

Anonymkode: 79454...eb0

Det er flere damer som svarte Ja enn jeg trodde. Nesten alle kommentarene jeg har lest sier de først må bli bedre kjent.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er flere damer som svarte Ja enn jeg trodde. Nesten alle kommentarene jeg har lest sier de først må bli bedre kjent.

*kommentarene jeg har lest tidligere i andre tråder

AnonymBruker
Skrevet
Bimbo skrev (11 minutter siden):

Dette er ikke sant. Ila mine 40 år har jeg aldri sett en mann jeg kunne tenke meg å ligge med umiddelbart. Det er fordi det skal mer til enn å kun ha et attraktivt ytre=man må bli litt kjent først for å kunne ta den vurderingen.

Likt for meg! Jeg er 41 og aldri har det skjedd.

Anonymkode: 53ce0...bce

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...