AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Skrevet 30. januar Hei, jeg har en litt vanskelig situasjon med fwb når det kommer til kommunikasjon. Ved forrige treff ble vi enige om å kommunisere via tekstmeldinger siden jeg er dårlig på å sjekke datingappen. Men denne uken sendte jeg ha en tekstmelding på tlf( ringte han ved et uhell og forklarte situasjonen). Han svarte der på morgen. På kvelden sendte jeg han en ny melding etter arbeid. På onsdag ettermiddag sjekket jeg datingappen. Der hadde han sendt en melding på tirsdag. Svarte då raskt jeg kunne og forklarte at jeg ikke hadde sett meldingen før nå og spurte om han ikke forstod at det var jeg som hadde sendt sms i går kveld. Forklarte dette med at jeg ikke har på varslinger osv. Dette har skjedd tidligere med at jeg er dårlig på å ha på varsler. Derfor ble vi enige om tekstmeldinger. Har ennå ikke fått noe svar på datingappen og heller ikke meldingen. har jeg ødelagt hele fwb relasjonen og er det ikke dumt av han å bytte plattform plutselig? Burde jeg være bekymret Anonymkode: 4f8cc...772
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Skrevet 30. januar Ja, du burde være bekymret for at du som et voksent (?) menneske ikke klarer å løse så trivielle problemer. Anonymkode: 1c34f...9c6 13 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, du burde være bekymret for at du som et voksent (?) menneske ikke klarer å løse så trivielle problemer. Anonymkode: 1c34f...9c6 Hva mener du med det? TS Anonymkode: 4f8cc...772
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Skrevet 30. januar Ja, dette hørtes fryktelig vanskelig ut. Anonymkode: 3430c...1e4 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Skrevet 30. januar Er du alltid så dramatisk? Anonymkode: 18785...595 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar #6 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du alltid så dramatisk? Anonymkode: 18785...595 Det er jo naturlig når man er nervøs eller føler at man har gjort noe «feil» i denne relasjonen. Vil si at jeg er mer nervøs enn dramatisk i denne situasjonen. TS her. Anonymkode: 4f8cc...772
AnonymBruker Skrevet 30. januar #7 Skrevet 30. januar Du overdramatiserer situasjonen. Dessuten er det ikke meningen at man skal stresse sånn med en fwb. Virker som du legger mer følelsee ned i dette forholdet enn du selv tror/ønsker. Anonymkode: 4d334...ab7 10
AnonymBruker Skrevet 30. januar #8 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er jo naturlig når man er nervøs eller føler at man har gjort noe «feil» i denne relasjonen. Vil si at jeg er mer nervøs enn dramatisk i denne situasjonen. TS her. Anonymkode: 4f8cc...772 nope, dere er ikke i en relasjon , dere er knullekompiser - det er ikke naturlig å tenke slik om en løs relasjon som ikke inkluderer følerier. Anonymkode: d0e1a...500 4
exictence Skrevet 30. januar #9 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hei, jeg har en litt vanskelig situasjon med fwb når det kommer til kommunikasjon. Ved forrige treff ble vi enige om å kommunisere via tekstmeldinger siden jeg er dårlig på å sjekke datingappen. Men denne uken sendte jeg ha en tekstmelding på tlf( ringte han ved et uhell og forklarte situasjonen). Han svarte der på morgen. På kvelden sendte jeg han en ny melding etter arbeid. På onsdag ettermiddag sjekket jeg datingappen. Der hadde han sendt en melding på tirsdag. Svarte då raskt jeg kunne og forklarte at jeg ikke hadde sett meldingen før nå og spurte om han ikke forstod at det var jeg som hadde sendt sms i går kveld. Forklarte dette med at jeg ikke har på varslinger osv. Dette har skjedd tidligere med at jeg er dårlig på å ha på varsler. Derfor ble vi enige om tekstmeldinger. Har ennå ikke fått noe svar på datingappen og heller ikke meldingen. har jeg ødelagt hele fwb relasjonen og er det ikke dumt av han å bytte plattform plutselig? Burde jeg være bekymret Anonymkode: 4f8cc...772 Ringte han ved et uhell og forklarte situasjonen? Forklarte situasjonen på hva da? At du hadde skrevet en sms i istedenfor? Det er vel ingenting å forklare. Forklaringer og utspørring om han forstår, nei, beklager, det gir litt merkelige signaler. Bare slapp av å ikke gi så mye bortforklaringer og forklaringer. Hvis jeg var deg og ville holde på denne relasjonen, så ville jeg vært litt mer passiv med hensyn til å ta kontakt 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #10 Skrevet 30. januar Ja, dette virker ikke casual i det hele tatt, men som om du er veldig interessert. Enten er du det, eller så er du ikke moden for et forhold uten følelser. Spar deg selv for masse stress og usikkerhet og avslutt det her, nå overtenker du de enkleste ting og er altfor opptatt av det til at det skal være noe enkelt og useriøst. Anonymkode: 4d4a9...28a 6
AnonymBruker Skrevet 30. januar #11 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): nope, dere er ikke i en relasjon , dere er knullekompiser - det er ikke naturlig å tenke slik om en løs relasjon som ikke inkluderer følerier. Anonymkode: d0e1a...500 Jeg forstår at det ikke er en sånn type relasjon. Men det er en fysisk relasjon. Grunnen til at jeg forklarer det er fordi man prøver å gi den andre noe respekt. Selv om det kun er fysisk Anonymkode: 4f8cc...772
AnonymBruker Skrevet 30. januar #12 Skrevet 30. januar exictence skrev (28 minutter siden): Ringte han ved et uhell og forklarte situasjonen? Forklarte situasjonen på hva da? At du hadde skrevet en sms i istedenfor? Det er vel ingenting å forklare. Forklaringer og utspørring om han forstår, nei, beklager, det gir litt merkelige signaler. Bare slapp av å ikke gi så mye bortforklaringer og forklaringer. Hvis jeg var deg og ville holde på denne relasjonen, så ville jeg vært litt mer passiv med hensyn til å ta kontakt Jeg følte at jeg måtte gjøre det for å rydde opp. Men vi var jo enige om å holde kommunikasjonen via tekstmeldinger siden jeg alltid har varsler på der. Anonymkode: 4f8cc...772
AnonymBruker Skrevet 30. januar #13 Skrevet 30. januar Høres ut som en som holder på med flere Anonymkode: 3b62d...40d 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar #14 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg forstår at det ikke er en sånn type relasjon. Men det er en fysisk relasjon. Grunnen til at jeg forklarer det er fordi man prøver å gi den andre noe respekt. Selv om det kun er fysisk Anonymkode: 4f8cc...772 nope igjen, du gir ikke respekt når du forklarer ut fra DITT BEHOV og ikke overholder "spillereglene" men maser og stresser. For meg ville det vært skikkelig turnoff, i en slik setting er respekt ikke forenelig med behov man har ut over sex. Anonymkode: d0e1a...500 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #15 Skrevet 30. januar I en slik relasjon skylder man ikke hverandre verken daglig kontakt eller forklaringer. Man snakkes/møtes når begge har tid/lyst med lite til ingen kontakt i mellom. Det er liksom hele poenget.. Anonymkode: d77bd...ca6 5
Blått Skrevet 30. januar #16 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du overdramatiserer situasjonen. Dessuten er det ikke meningen at man skal stresse sånn med en fwb. Virker som du legger mer følelsee ned i dette forholdet enn du selv tror/ønsker. Anonymkode: 4d334...ab7 Må si meg enig med dette, dessverre. 2
exictence Skrevet 30. januar #17 Skrevet 30. januar Du følte du måtte rydde opp. Hvorfor? Du kunne bare fortsatt å ta kontakt slik du ville. Uansett hadde han merket det senere ved at det var der han fikk respons/kontakt med deg. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg forstår at det ikke er en sånn type relasjon. Men det er en fysisk relasjon. Grunnen til at jeg forklarer det er fordi man prøver å gi den andre noe respekt. Selv om det kun er fysisk Anonymkode: 4f8cc...772 Jeg synes heller motsatt. Det er respekt å ikke påpeke at den andre har gjort en feil (i hvert fall i denne situasjonen). For det er jo det du gjør ved å forklare (enda en gang hva avtalen gikk ut på) (akkurat som han var dum) 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #18 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, jeg har en litt vanskelig situasjon med fwb når det kommer til kommunikasjon. Ved forrige treff ble vi enige om å kommunisere via tekstmeldinger siden jeg er dårlig på å sjekke datingappen. Men denne uken sendte jeg ha en tekstmelding på tlf( ringte han ved et uhell og forklarte situasjonen). Han svarte der på morgen. På kvelden sendte jeg han en ny melding etter arbeid. På onsdag ettermiddag sjekket jeg datingappen. Der hadde han sendt en melding på tirsdag. Svarte då raskt jeg kunne og forklarte at jeg ikke hadde sett meldingen før nå og spurte om han ikke forstod at det var jeg som hadde sendt sms i går kveld. Forklarte dette med at jeg ikke har på varslinger osv. Dette har skjedd tidligere med at jeg er dårlig på å ha på varsler. Derfor ble vi enige om tekstmeldinger. Har ennå ikke fått noe svar på datingappen og heller ikke meldingen. har jeg ødelagt hele fwb relasjonen og er det ikke dumt av han å bytte plattform plutselig? Burde jeg være bekymret Anonymkode: 4f8cc...772 Veldig rart å kommunisere via dating app? Burde hatt snap, messenger eller noe? Seriøst… Anonymkode: 35684...f88 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #19 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo naturlig når man er nervøs eller føler at man har gjort noe «feil» i denne relasjonen. Vil si at jeg er mer nervøs enn dramatisk i denne situasjonen. TS her. Anonymkode: 4f8cc...772 H*n tar kontakt igjen. Slapp av. Anonymkode: 35684...f88 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #20 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig rart å kommunisere via dating app? Burde hatt snap, messenger eller noe? Seriøst… Anonymkode: 35684...f88 Vi møttes jo på den datingappen. Men vi har tlf nummeret til hverandre. Vi ble enig om å kommunisere på tlf, men han kommuniserte plutselig på Hinge. Anonymkode: 4f8cc...772
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå