Gå til innhold

Disney on ice i Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at det er så dyrt der inne, kan man ta med drikke og snacks selv?

Anonymkode: 2cc27...964

AnonymBruker
Skrevet

Tok med ungene dit en gang for lenge siden. 15 år siden, kanskje. Da reagerte vi på prisene. Ikke bare mat og drikke, men de solgte jo en masse Disney-plastikk til sinnsvake priser. Det er en pengemaskin for Disney. Men showet var bra og vi koste oss.

Om det er lov å ta med noe inn, er jeg usikker på. Hvis det er begrensninger på det, bør det være angitt på billetten eller i eventuelle betingelser tilknyttet dette. 

Anonymkode: 823e3...c17

AnonymBruker
Skrevet

Det står det ikke er liv men de fleste gjør det 

Anonymkode: ce9be...173

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det står det ikke er liv men de fleste gjør det 

Ok, takk for svar😊

Anonymkode: 2cc27...964

Skrevet

Det er helt vanvittig dyrt på Disney on Ice (400 kr for en popcorn og drikke :dåne:). Billettene er relativt rimelige så de tar det igjen på mat/drikke og leker. Folk kjøper det jo likevel. Vi har vært på Disney on Ice tre ganger, hatt med egen drikke og snacks alle gangene uten problemer. Jeg kjenner noen som jobber på Spektrum og hun sier at selv om det ikke er lov ser de mer gjennom fingrene med det på typiske barneshow.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har forpvrig litt mindre beger med drikke som koster 70 kr 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt med snacks for mitt inntrykk er at det er lite barnevennlig mat for små barn og vann uten kullsyre. Popkorn og all det det er jo ikke noe godt alternativ for en treåring f eks. Og det pleier å være køer det. Samme med drikke. Hadde ikke tatt sjansen. Min f eks ikke liker og ikke drikker vann med kullsyre. Så jeg hadde bare sagt ifra hvis noen hadde spurt. Tviler på at noen vil ha tørt 4 åring som er gira på sukker der....

Anonymkode: 2b799...5c7

AnonymBruker
Skrevet
Arkana skrev (30 minutter siden):

Det er helt vanvittig dyrt på Disney on Ice (400 kr for en popcorn og drikke :dåne:). Billettene er relativt rimelige så de tar det igjen på mat/drikke og leker. Folk kjøper det jo likevel. Vi har vært på Disney on Ice tre ganger, hatt med egen drikke og snacks alle gangene uten problemer. Jeg kjenner noen som jobber på Spektrum og hun sier at selv om det ikke er lov ser de mer gjennom fingrene med det på typiske barneshow.

Takk. Vi reiser langveis fra for å få med oss showet. Greit å vite at vi ikke MÅ bruke penger på drikke og snacks, men kan ta med selv 👍

Anonymkode: 14bf0...863

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...