AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Skrevet 30. januar Jeg blir alene med hunden fremover. Jobber fulltid, og med reisevei så blir jeg borte i overkant av 8 timer daglig. Hvordan legger dere opp turene, dere som er i samme situasjon? Hunden trives fint hjemme alene, så jeg er ikke redd for den biten, men jeg er redd det blir lenge å vente på langturen hver dag. Anonymkode: ae4af...944
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Skrevet 30. januar Tur eller sykkeltur 05.45 til 06.30. Fin måte å starte dagen på egentlig. Hag et skogsområde rett bak huset, der kan han løpe løs og ta ut litt ekstra energi, men varierer hva vi gjør. Frokost som han må lete etter i hagen. Da dusjer og fikser jeg meg. Kos og brel i sofaen mens jeg drikker kaffe. Tur om ettermiddagen ca en halvtime før jeg lager middag. Kveldsturen blir lengre og litt mer variert. Jeg er borte rundt 7 timer på dagtid. Viktig for meg at han er med på det som skjer når jeg er borte fra ham hele dagen, stikker ikke hjem og lufter og så på kino med noen venner liksom. Anonymkode: 4c570...af5 7
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Skrevet 30. januar Takk for tips! Jeg er hjemmekjær av meg, så hun blir ikke alene etter arbeidstid -ts Anonymkode: ae4af...944 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Skrevet 30. januar Har med hunden på jobb. Veldig koselig ❣️ Anonymkode: a519c...ae8 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Skrevet 30. januar Tur på morgonen i ca 25 min. Tur etter jobb 25 min. Tur på kveld 25 min. Borte i 7 timer ca. Aldri borte fra de utover jobb Anonymkode: 695f2...ab7 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #6 Skrevet 30. januar Da jeg var alene med hund så stod jeg opp sånn at vi var ute av døra klokken 05. Vi gikk/jogget eller gikk på ski frem til 06.30, da hadde jeg 30 minutter før jeg måtte være på vei til jobb. Langturer var alltid på morgenen Anonymkode: a6249...da4 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #7 Skrevet 30. januar Tur 20-30 min. på morgen, og rett ut ved ankomst hjemme1- 1, 5 timer. Så kveldstur 20-30 min.Var sjeldent jeg dro ut på kvelden i tillegg og lot hunden være alene. Man er veldig sterkt bundet opp som alene med hund. Anonymkode: a3ad6...c97 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #8 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har med hunden på jobb. Veldig koselig ❣️ Anonymkode: a519c...ae8 Skulle virkelig ønske jeg kunne gjøre det ❤️ Anonymkode: ae4af...944
AnonymBruker Skrevet 30. januar #9 Skrevet 30. januar Går tre kvarter på morgen, en time etter jobb og en time på kvelden. Noen ganger går vi hele timen, noen ganger leker vi eller han leker med venner. Anonymkode: 1f4c1...f55
Arx Skrevet 30. januar #10 Skrevet 30. januar Morgentur 15-20 min, så hjemme alene ca 8,5-9 timer (8 timer på jobb pluss reisevei) også var vi sammen resten av dagen. En liten luftetur før middag, så enten på hundetrening, med i stallen eller 1-2 times tur. Måtte jeg på kveldsmøter eller lignende hadde jeg pass til hunden. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #11 Skrevet 3. februar Min hund likte ikke lange morgenturer, hun streiket i hver sving. Samtidig er hun egentlig en ustoppelig energibunt så jeg hadde dårlig samvittighet over å gå fra henne uten at hun var trøtt. Løsningen ble at jeg gjorde meg klar først, og da beregnet jeg god tid, så gjemte jeg tørrforet hennes rundt i leiligheten mens jeg stelte meg. Gjemte et par, gikk på badet, gjemte noen nye, på badet igjen osv. Da fikk hun i seg litt mat (hadde dårlig appetitt) og fikk gjøre det morsomste hun vet- jakte, også var magen godt i gang sånn at hun fikk gjort godt fra seg på 10-15 min morgentur like før jeg gikk. Langtur er alltid det første jeg gjør når jeg kommer hjem, så husarbeid, middag, noen omganger lek, også samme runde før leggetid som vi tok om morgenen. Anonymkode: 9999e...933 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå