Gå til innhold

hvordan forføre en mann

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var et godt spml. du... det finnes nok ikke noe fasit svar på det hvertfall...

Men jeg kan jo fortelle litt om egne erfaringer: Jeg er versken kjempepen eller har perfekt kropp.. Jeg har heller ikke masse erfaring: Men det å kunne forføre en mann det har jeg lært meg.. Har noe kanskje med at jeg er ei veldig romantisk jente.. Og gjør det jeg føler.. har kontroøø på det jeg gjør..

Men jeg tror du må kjenne gutten litt .. vet ikke... Men det gjelder å by seg frem uten å avsløre for mye.. Du har jo det standar med middag hvor du kan sende signaler samtidig som du ikke kaster deg over han.

Tenk deg hvordan du ville blitt forført.. Og se om det kanskje må passe..

Du fikk sikkert ikke noe ut av dette, men blikk og måten du beveger deg på er viktig.. tror jeg *s*

Lykke til :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Det jeg pleier å gjøre, noe som har funket utrolig bra til nå, er å blunke sånn som bare JEG kan med mine lange, sorte øyenvipper! 8) Det hender jeg også berører meg ømt på f.eks skulderen, håret eller leppene. Hvis jeg har han hjemme hos meg, og jeg vet at vi vil det samme begge to, er det bare å sette på litt dansemusikk og ta et aldri så lite liveshow med dansing, stripping og det hele på stuegulvet. Det gjør susen! :blunke: :ler:

Nei, mer enn det vet jeg ærlig talt ikke.. Jeg bare gjør det som jeg føler for jeg, det har jeg alltid gjort. (Jeg er en naiv jente som tror jeg kan gjøre hva jeg vil uten at det vil få konsekvenser :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Nelle! Hvis dette flagre-med-øyenvippene-greia ikke faller naturlig, så for all del: Ikke lag et mimeshow.

Tror de fleste menn liker en naturlig oppførsel.

Det å lytte og være oppmerksom er nå ellers greie egenskaper som jeg tror de fleste synes er ok.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg liker komplimenter som også dere damer liker.

Direkte kontakt og en selvsikker jente gjør susen. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤_Fairytale_¤
Enig med Nelle! Hvis dette flagre-med-øyenvippene-greia ikke faller naturlig, så for all del: Ikke lag et mimeshow.

Det å lytte og være oppmerksom er nå ellers greie egenskaper som jeg tror de fleste synes er ok.

Maiken

Det var en smule ironi da, Maiken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Maiken

Det var en smule ironi da, Maiken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her som i mangt annet er det ingen fasitsvar......

Menn er akkurat så forskjellige i hva de liker som vi kvinner er... :)

Noen liker at kvinnen tar initiativ og er den "dominante"...andre vil at kvinnen skal være litt mer tilbakeholden..... :wink: ...det er iallefall min erfaring...man må "føle" seg fram :wink::kul:

Har vært ute for begge deler...en god "forførerinne" klarer å lese signalene.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia ice-white :) Jeg siktet ikke til innlegget ditt. Syntes faktisk innlegget ditt var morsomt.

Så mer for meg jenter som smørjer på med erkefeminint tøyseshow, småfniser dumt av alt han sier og mister totalt forfestet i iver for å fremstå så yndig og hjelpeløst søt som overhodet mulig.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk for svar på spørsmålet mitt-

jeg tror det mest interessante er det med å være følsom for den andres ønsker og lyster - det tror jeg at jeg vil prøve !!

Flagre med øyenvipper og sånt passer ikke for meg, og kanskje ikke for noen voksne damer med respekt for seg sjøl ? Interessant å lese det noen av dere menn sier: Gå rett på sak og be om sex. Men hva om svaret er nei da, -da har du liksom brukt opp alle sjansene dine.

Det som ER interessant er hvordan selvstendige,voksne, usikre, sikre likestilte mennesker skal møtes på denne arenaen og greie å være ærlige samtidig som spenningen og lysten ikke forsvinner......

Og hvordan jeg skal greie å forføre den søteste mannen jeg vet om med den kvinneligheten jeg har fått utdelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Sadie (ulogget)

forføre en mann:

jo du inviterer ham på middag, låser døra, sjenker n full, forteller n alle grovvitsene dine og hiver nøkkelen ut av vinduet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forføre en mann:

jo du inviterer ham på middag, låser døra, sjenker n full, forteller n alle grovvitsene dine og hiver nøkkelen ut av vinduet.....

Hehe..hadde funket på meg også det der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Møt opp naken

-Ta med øl

funker hver gang :wink:

Veldig ergelig om han ikke drikker. (Min hadde nok foretrukket en kald Cola eller iste. :lol: ) Da får man satse på at man står der naken og håpe på det beste isåfall. :ler::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...