Dmhead82 Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden (endret) Jeg er på søk etter en søt og koselig dame som jeg kan være sammen med. Jeg har meldt meg på Tinder og Hingr. Har planer å kanskje melde meg på swingkurs for å lære å danse. Tidsfordriv. Jeg går allerede på yogakurs for avspenning av den stive og lås kroppen min. Det er overtall av damer på yogaen, men jeg har ikke tatt initiativet med å snakke med noe enda. Redd for å virke desperat. Hva synes dere jeg kan gjøre? Vil virkelig ut av singellivet og det trykket av å være ensom. Endret 16 timer siden av Dmhead82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Jeg syns du kan puste med magen, fortelle deg selv at du er en flott og fin fyr 😊 ❤️ du har tatt steget for å starte og finne noen. Det hele er en prosess, så ta et steg av gangen og se hva som skjer. Selv så elsker jeg øyeblikk som oppstår i det virkelig liv, så hadde elsket å treffe noen på typiske aktiviteter som yoga 🥰 Ønsker deg masse lykke til! Og gjerne bli med i tråden for oss som søker kjærligheten. Vi gir hverandre oppdateringer om hvordan det går, støtter og heier på hverandre i prosessen ❤️ Endret 9 timer siden av Blått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dmhead82 Skrevet 7 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Blått skrev (3 timer siden): Jeg syns du kan puste med magen, fortelle deg selv at du er en flott og fin fyr 😊 ❤️ du har tatt steget for å starte og finne noen. Det hele er en prosess, så ta et steg av gangen og se hva som skjer. Selv så elsker jeg øyeblikk som oppstår i det virkelig liv, så hadde elsket å treffe noen på typiske aktiviteter som yoga 🥰 Ønsker deg masse lykke til! Og gjerne bli med i tråden for oss som søker kjærligheten. Vi gir hverandre oppdateringer om hvordan det går, støtter og heier på hverandre i prosessen ❤️ Takk for fine og oppmuntrende ord 😊 Jeg skal oppdatere på tråden når det skjer noe i kjærlighetsfronten❤️ Endret 6 timer siden av Dmhead82 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Tror det finnes paryoga, altså øvelser dere man er 2, om du vil teste med noen der? kan jo være artig…http://mednorge.com/hvordan-paryoga-vil-styrke-forholdet-ditt Anonymkode: e2879...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå