Gjest Dmhead82 Skrevet 29. januar #1 Skrevet 29. januar (endret) Jeg er på søk etter en søt og koselig dame som jeg kan være sammen med. Jeg har meldt meg på Tinder og Hingr. Har planer å kanskje melde meg på swingkurs for å lære å danse. Tidsfordriv. Jeg går allerede på yogakurs for avspenning av den stive og lås kroppen min. Det er overtall av damer på yogaen, men jeg har ikke tatt initiativet med å snakke med noe enda. Redd for å virke desperat. Hva synes dere jeg kan gjøre? Vil virkelig ut av singellivet og det trykket av å være ensom. Endret 29. januar av Dmhead82
Blått Skrevet 30. januar #2 Skrevet 30. januar (endret) Jeg syns du kan puste med magen, fortelle deg selv at du er en flott og fin fyr 😊 ❤️ du har tatt steget for å starte og finne noen. Det hele er en prosess, så ta et steg av gangen og se hva som skjer. Selv så elsker jeg øyeblikk som oppstår i det virkelig liv, så hadde elsket å treffe noen på typiske aktiviteter som yoga 🥰 Ønsker deg masse lykke til! Og gjerne bli med i tråden for oss som søker kjærligheten. Vi gir hverandre oppdateringer om hvordan det går, støtter og heier på hverandre i prosessen ❤️ Endret 30. januar av Blått
Gjest Dmhead82 Skrevet 30. januar #3 Skrevet 30. januar (endret) Blått skrev (3 timer siden): Jeg syns du kan puste med magen, fortelle deg selv at du er en flott og fin fyr 😊 ❤️ du har tatt steget for å starte og finne noen. Det hele er en prosess, så ta et steg av gangen og se hva som skjer. Selv så elsker jeg øyeblikk som oppstår i det virkelig liv, så hadde elsket å treffe noen på typiske aktiviteter som yoga 🥰 Ønsker deg masse lykke til! Og gjerne bli med i tråden for oss som søker kjærligheten. Vi gir hverandre oppdateringer om hvordan det går, støtter og heier på hverandre i prosessen ❤️ Takk for fine og oppmuntrende ord 😊 Jeg skal oppdatere på tråden når det skjer noe i kjærlighetsfronten❤️ Endret 30. januar av Dmhead82
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Skrevet 30. januar Tror det finnes paryoga, altså øvelser dere man er 2, om du vil teste med noen der? kan jo være artig…http://mednorge.com/hvordan-paryoga-vil-styrke-forholdet-ditt Anonymkode: e2879...930
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå