Gå til innhold

Gode fraser for å skape interesse.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Basert på en del tråder jeg har lest er det Helt tydelig mange single her. 
men forhåpentligvis er det også noen gode flørtere her. 
kan dere som har komme med noen gode samtalestartere, flørtete fraser, interessevekkende meldinger eller andre tips, til oss andre håpløse romantikere som ikke får det til (meg)  

Anonymkode: ee0fe...1a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Problemet er at det ikke er en universalt setning som fungerer for alle. Man må være interessert i personen. 
Jeg mister i interessen når menn kun kommenterer utseendet mitt for eksempel. 

Anonymkode: 79468...459

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du mann eller dame?

Ikke at det spiller stor rolle, men det er nok en forskjell. "Pick-up lines" er så USA....  Du finner mange senpubertale coacher på internett som for $20 lærer deg masse cheesy bullshit de mener garanterer deg 100% suksessrate...  🙄 

Hva med å være en hyggelig versjon av deg selv og vise litt interesse for den andre? Prøvd det? 

Anonymkode: 2d215...acd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når det gjelder flørting (IRL) så er kropps språk viktigst. Det er ikke så viktig hva man sier. Ta en kikk på sjekkeprogrammer… som Love Island UK. De er gode på tull og tøys og sjekking…

Anonymkode: d1009...f00

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså nr 1 er jo at man "flørter" med en person som er intressert i deg fra før av. Verdens beste "pick" up artist har ikke sjangs på en mann eller dame som ikke er tiltrukket av denne personen.

Mitt intrykk er at folk som er "evig" single ofte henger seg opp i personer som ikke har noen interesse for dem. Mitt største tips til alle er at man må komme seg ut, treffe mennesker og vise interesse i de folkene som viser interesse tilbake eller som viser interesse til deg først. Flørt i vei, men flørt med mennesker som flørter tilbake, er de intressert nok kan man si nesten hva som helst / gjøre hva som helst å de vil respondere positivt. 

Anonymkode: e6aba...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Does this smell like chloroform to you?

Anonymkode: 87934...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Does this smell like chloroform to you?

Anonymkode: 87934...db6

«Her har du en 1000 lapp, drikk meg pen»

Anonymkode: d1009...f00

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...