AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Skrevet 29. januar Har liggi med ei dame, som nå stadig tar kontakt, bare tilfeldige meldinger som tydelig er for å sette i gang en samtale, men jeg har nok ikke vært den beste samtalepartneren. Hun var klar på at det ikke kunne bli noe mer, så nå står jeg litt i midten, og forstår ikke om hun bare er ute etter bitte litt oppmerksomhet fra meg (eller hvem som helst), i så fall er det innmari slitsomt, eller om hu nå har ombestemt seg og vil noe mer utover ligging. Anonymkode: 5473f...015
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Skrevet 29. januar Hun vil nok ihvertfall ligge med deg igjen vil jeg tro 😅 Anonymkode: 4514c...c17 4 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hun vil nok ihvertfall ligge med deg igjen vil jeg tro 😅 Anonymkode: 4514c...c17 Hmm, men jeg får ikke det heller til å stemme helt, hu har jo ikke ymtet frempå noe seksuelt, selv ikke de gangene vi har snakket om å møtes igjen, hu har blandet annet foreslått å gå tur liksom. Anonymkode: 5473f...015
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hmm, men jeg får ikke det heller til å stemme helt, hu har jo ikke ymtet frempå noe seksuelt, selv ikke de gangene vi har snakket om å møtes igjen, hu har blandet annet foreslått å gå tur liksom. Anonymkode: 5473f...015 Spør henne da vel hva hun vil siden hun stadig sender meldinger? Like greit å være direkte med én gang. Anonymkode: c9088...212 5 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar #6 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Spør henne da vel hva hun vil siden hun stadig sender meldinger? Like greit å være direkte med én gang. Anonymkode: c9088...212 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må spør Anonymkode: d8f4a...d1b Ja det hadde nok vært det letteste, men hvordan i all verden spør man om det uten å virke som en cooky drittsekk? Anonymkode: 5473f...015
AnonymBruker Skrevet 30. januar #7 Skrevet 30. januar Du kan jo spørre henne når dere er ute og går tur? Du kan jo bare nevne det at hun sa at det kunne aldri bli noe mer og spørre hva hun eventuelt ser for seg? Anonymkode: 4514c...c17 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar #8 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan jo spørre henne når dere er ute og går tur? Du kan jo bare nevne det at hun sa at det kunne aldri bli noe mer og spørre hva hun eventuelt ser for seg? Anonymkode: 4514c...c17 Haha ja, så lett kan det gjøres. Takk, jeg tenkte ikke så langt, eller enkelt. Men et godt tips, og en måte jeg ser for meg at oppleves som ok for begge parter. Anonymkode: 5473f...015 5 1
Blått Skrevet 30. januar #9 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Haha ja, så lett kan det gjøres. Takk, jeg tenkte ikke så langt, eller enkelt. Men et godt tips, og en måte jeg ser for meg at oppleves som ok for begge parter. Anonymkode: 5473f...015 Det enkleste er å spørre og ikke overtenke det 😊 det som det fremstår for meg, klart og tydelig, er at hun virker interessert i å bli kjent med deg.
AnonymBruker Skrevet 30. januar #10 Skrevet 30. januar Hun vil vel henge med deg da? Du vet det kan være en mellomting der man er venner og har hatt/ har sex i blant? 😅 kanskje hun syns du er en fin fyr, hun er bare ikke intr i forhold, men syns det er greit å være venner. Ikke bare et random ligg. Anonymkode: c9e30...ce3
AnonymBruker Skrevet 30. januar #11 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har liggi med ei dame, som nå stadig tar kontakt, bare tilfeldige meldinger som tydelig er for å sette i gang en samtale, men jeg har nok ikke vært den beste samtalepartneren. Hun var klar på at det ikke kunne bli noe mer, så nå står jeg litt i midten, og forstår ikke om hun bare er ute etter bitte litt oppmerksomhet fra meg (eller hvem som helst), i så fall er det innmari slitsomt, eller om hu nå har ombestemt seg og vil noe mer utover ligging. Anonymkode: 5473f...015 Hvis du ønsker noe mer fra henne kan du jo bare spørre henne? Anonymkode: 2f558...96c
AnonymBruker Skrevet 30. januar #12 Skrevet 30. januar Ta kontakt, spør, kanskje hun tror du ikke er intressert Anonymkode: ffc81...aaa
AnonymBruker Skrevet 31. januar #13 Skrevet 31. januar Jeg ville spurt henne rett ut. "Hei, jeg blir litt forvirret her. Du sa det ikke kunne bli noe mer mellom oss, men nå foreslår du at vi skal henge sammen? Hva er det egentlig du vil?" Men jeg er kvinne da. Og jeg spør mennene rett ut hva i all verden de mener om jeg ikke blir klok på de... Anonymkode: 375fc...b7a 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #14 Skrevet 31. januar Synes nå at hun virker litt småinteressert, særlig når hun ber deg med ut for å gå tur. Da vurderer hun kanskje noe mer... Hvis du er interessert i henne, så bli med på tur og se hva som skjer. Anonymkode: 137b7...c43 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #15 Skrevet 31. januar Du får spørre henne da, om du tenker å møte en mann snart, du er ikke ute etter noe. Anonymkode: ffc81...aaa
AnonymBruker Skrevet 31. januar #16 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 7.46): Hun vil vel henge med deg da? Du vet det kan være en mellomting der man er venner og har hatt/ har sex i blant? 😅 kanskje hun syns du er en fin fyr, hun er bare ikke intr i forhold, men syns det er greit å være venner. Ikke bare et random ligg. Anonymkode: c9e30...ce3 Ja, å det er jo bare veldig hyggelig det, men vi startet jo med å møtes for en date som utviklet seg til en sen kveld. jeg var ærlig fra start om at jeg tok ting som det kommer, er ikke aktivt på leting etter noen, men at jeg er åpen for noe mer om jeg skulle møte "den rette". Hun ga beskjed i ettertid om at dette nok ikke kunne bli noe mer for hennes del. men så gikk det en liten tid og jeg begynte å mota meldinger igjen. Både med forespørsler som å gå tur, og meldinger av typen "hei, har tenkt litt på deg, håper dagen din er fin". Anonymkode: 5473f...015
AnonymBruker Skrevet 31. januar #17 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Synes nå at hun virker litt småinteressert, særlig når hun ber deg med ut for å gå tur. Da vurderer hun kanskje noe mer... Hvis du er interessert i henne, så bli med på tur og se hva som skjer. Anonymkode: 137b7...c43 Ja blir nok en gåtur i løpet av helgen Anonymkode: 5473f...015 1 1
Gjest Cartman Skrevet 31. januar #18 Skrevet 31. januar Damer sier så mye rart, så ville ikke lagt noe vekt på det hun sier. Du bør legge vekt på det hun gjør.
AnonymBruker Skrevet 31. januar #19 Skrevet 31. januar Spør. Herregud dette spillet alle skal spille nå for tiden og ingen tør å si hva de vil. Det er så fucka. Anonymkode: 58785...51a 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #20 Skrevet 3. februar Har du sagt klart ifra? Det burde du faktisk gjøre. Anonymkode: ffc81...aaa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå