AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Skrevet 29. januar Ja, havner igjen i fella for en som trener....og trener. Jeg har datet flere i denne kategorien. Men mister jo så raskt interessen selv om jeg liker kroppen som er trent. Jeg er en kunstnerisk sjel, ganske opptatt av kultur, mat,...opplevelser. Men ser det ofte blir mindre av det. Vet ikke om jeg skal gidde å gå...men det seksuelle er ofte det som fanger blikket først...hvordan finne noen midt i mellom,??? Anonymkode: 1a9a8...1ba
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Skrevet 29. januar Det der vil jo aldri gå. Anonymkode: c5f2d...5fc
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det der vil jo aldri gå. Anonymkode: c5f2d...5fc Kanskje ikke men sportsfantom tiltrekker jo jeg som fluer...så noe positivt er det det der da...😆 Anonymkode: 1a9a8...1ba 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Skrevet 29. januar Det finnes sportsfantomer som er mer enn sportsfantomer da. Kanskje denne fyren er det? Anonymkode: 206fc...b92 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar #5 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det finnes sportsfantomer som er mer enn sportsfantomer da. Kanskje denne fyren er det? Anonymkode: 206fc...b92 Ja det hadde vært noe, de er jo fine å se på tross alt. Jeg er også fin å se på ,tenk å finne en midt i mellom det hadde vært en drøm. Tenk hvis det finnes slike der ute i verden 😁 Anonymkode: 1a9a8...1ba 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #6 Skrevet 29. januar Mitt sportsfantom er også en poet. Følsom og introspektiv, samtidig som han er hysterisk morsom og trygg. Gjerne ikke høykulturell, men det går fint da jeg kan få ut de sidene av meg med andre enn han. Håper det blir hyggelig i morgen, om du bestemmer deg for å gå. Anonymkode: 206fc...b92 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar #7 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, havner igjen i fella for en som trener....og trener. Jeg har datet flere i denne kategorien. Men mister jo så raskt interessen selv om jeg liker kroppen som er trent. Jeg er en kunstnerisk sjel, ganske opptatt av kultur, mat,...opplevelser. Men ser det ofte blir mindre av det. Vet ikke om jeg skal gidde å gå...men det seksuelle er ofte det som fanger blikket først...hvordan finne noen midt i mellom,??? Anonymkode: 1a9a8...1ba Så du vet det egentlig er dårlig match - men du går på date med ham for sex? Anonymkode: 62393...b8d 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar #8 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du vet det egentlig er dårlig match - men du går på date med ham for sex? Anonymkode: 62393...b8d Hun kan jo ikke vite det. Kanskje han også er kunst- og kulturinteressert. Og kanskje hun kan bli glad i å trene? Det beste av to verdener Anonymkode: 96259...4b9
AnonymBruker Skrevet 30. januar #9 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så du vet det egentlig er dårlig match - men du går på date med ham for sex? Anonymkode: 62393...b8d For en klisjé, hvor gammel er du. Sex får jeg uansett om det er han eller en annen....det er jo bare en date. Anonymkode: 1a9a8...1ba
AnonymBruker Skrevet 30. januar #10 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mitt sportsfantom er også en poet. Følsom og introspektiv, samtidig som han er hysterisk morsom og trygg. Gjerne ikke høykulturell, men det går fint da jeg kan få ut de sidene av meg med andre enn han. Håper det blir hyggelig i morgen, om du bestemmer deg for å gå. Anonymkode: 206fc...b92 Ja jeg skal gå, 🥰 Anonymkode: 1a9a8...1ba
AnonymBruker Skrevet 30. januar #11 Skrevet 30. januar En første date for å sjekke om han har hjerne og hjerte kan være lurt😊 Anonymkode: 87d1a...02f 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #12 Skrevet 30. januar Helt greit for casual sex. Men hvis du leter etter en å dele livet med, så er det en stor fordel å gå for en som har samme livsstil som deg. Hvis du helst vil sitte på rumpa og male og lese så er det dumt å flytte inn med en som vil på topptur og kanotur hver helg. Hvis han satser på idrett på høyt nivå så kan du også regne med at han stort sett er bortreist forå trene til konkurranser og for å unngå smitte fra barna sine. Og ja, du er helt sikkert veldreid og flott nå som ung, forpliktelsesløs og med nær uendelige timer med fri- og egentid, men det endrer seg brått når man får noen år med nattevåk, selvforsakelse og tidsklemme på baken. Anonymkode: 9a52f...dab 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #13 Skrevet 30. januar Hvor gammel er denne mannen? Anonymkode: ca88a...02e
AnonymBruker Skrevet 30. januar #14 Skrevet 30. januar Man trenger på ingen måte å ha felles interesser som par. Det er kjemi, tiltrekning, gjensidig respekt og felles verdier som avgjør. Min mann og jeg har vært svært lykkelig gift i 20 år. Han spiller ishockey og driver med flere andre idretter. Jeg er interessert i litteratur og kultur. Hadde vi hatt det bedre sammen hvis jeg også spilte ishockey eller hvis han leste de samme bøkene som meg? Nei, på ingen som helst måte. Tvert i mot, antakelig. Anonymkode: 9eadd...874 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #15 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt greit for casual sex. Men hvis du leter etter en å dele livet med, så er det en stor fordel å gå for en som har samme livsstil som deg. Hvis du helst vil sitte på rumpa og male og lese så er det dumt å flytte inn med en som vil på topptur og kanotur hver helg. Hvis han satser på idrett på høyt nivå så kan du også regne med at han stort sett er bortreist forå trene til konkurranser og for å unngå smitte fra barna sine. Og ja, du er helt sikkert veldreid og flott nå som ung, forpliktelsesløs og med nær uendelige timer med fri- og egentid, men det endrer seg brått når man får noen år med nattevåk, selvforsakelse og tidsklemme på baken. Anonymkode: 9a52f...dab Haha 48 år og veldreid, ja jeg har en krevende jobb og bruker fritid til mye annet enn å male....noen som driver med idrett på høyt nivå interesserer meg null komma niks. Anonymkode: 1a9a8...1ba
AnonymBruker Skrevet 30. januar #16 Skrevet 30. januar Jeg er sammen med en sportsfantom. Men jeg er selv sportsfantom. Jeg kunne nok aldri vært sammen med en som han da jeg var yngre og ikke var interessert i trening selv. Tidligere likte jeg bruke frihelgene til fest og sosialisering til sent på kvelden, var svært sjeldent i seng før klokka ble 02, og sove lenge, gjerne til i 12 tiden. Nå er livsstilen helt annerledes. I ukedagene har vi samkjørt de dagene vi trener før jobb, da står vi opp 04.30-05.00, og er da også mye tidligere i seng. Han har fotballtrening flere kvelder i uka, mens jeg trener på vei hjem fra jobb de dagene. Middager blir lagt opp etter treningstidene. På sydenferie så er alltid løpeskoene med, så står vi opp tidlig og løper vi oss turer for å utforske nye steder, før vi legger oss på stranda. For oss var det viktig da vi møttes, at vi begge var glade i trening og hadde forståelse for at mye legges opp rundt trening. Eksen min irriterte seg ofte over at jeg ikke ville på spontane byturer, eller at jeg ville legge meg kl 22 en lørdags kveld for å få inn en ekstra lang løpetur søndagen. Anonymkode: 3e20a...714
AnonymBruker Skrevet 30. januar #17 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): En første date for å sjekke om han har hjerne og hjerte kan være lurt😊 Anonymkode: 87d1a...02f Ja, det skal jeg nok, overasket over så mange rare svar på innlegget....jeg er jo en godt voksen dame, som vet akkurat hva jeg vil ha bare litt vanskelig i denne jungelen av menn. Anonymkode: 1a9a8...1ba
AnonymBruker Skrevet 30. januar #18 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gammel er denne mannen? Anonymkode: ca88a...02e Han nærmer seg 50.Jeg er 48 Anonymkode: 1a9a8...1ba
AnonymBruker Skrevet 30. januar #19 Skrevet 30. januar Jeg er "treningsgal " med ca 6 økter pr uke og turer ute i helgene liker jeg å fylle dagen med lange turer og komme hjem sliten og fornøyd på ettermiddagen. Min kjæreste trene også jevlig, men liker ikke lange dager på tur. Dette var helt greit i begynnelsen men kjenner at en av oss alltid går litt på akkord med oss selv når vi er sammen i helger... Ikke helt enkelt... Anonymkode: 986df...48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå