AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Hei hei. Rett før nyttår lå jeg med en gammel bekjent etter en privat fest hvor vi begge tilfeldigvis var. Aldri kjent hverandre godt eller egentlig hatt noe med hverandre å gjøre, men har for mange, mange år siden vært i samme omgangskrets. Har tidligere syntes vedkommende var fin og virket hyggelig, men ikke noe utover en liten avstands beundring (om man skal ta i). men tilfeldighetene skulle altså ha det til at vi plutselig var på samme sted til samme tid, og med litt alkohol innabords lå vi sammen. i ettertid har vi sendt et fåtall meldinger frem å tilbake, men ikke av noen flørtete eller seksuell karakter. problemet mitt nå er at jeg etter natten vi hadde sammen, syns vedkommende er både spennende og over snitt fin å se på. Men, jeg vet ikke om dette bare var en engangs greie for vedkommende, noe jeg jo antar. jeg har veldig lyst å utforske om det kan være noe mer, men syns det er vanskelig å finne en classy og ikke overrumplende måte å initiere til mer kontakt. Vil ikke se ut som et desperat nek eller en som har lagt bryllupsplanene enda, men se om det er noe mer. Er det noen som har noen gode råd, eller er en mester på subtil flørting? Pleas gi meg noen råd, jeg får ikke til å initiere til en enkel samtale på melding med denne personen engang. Jeg følte vi hadde bra kjemi og veldig bra sex, men det var jo mest sex, så kanskje vedkommende kun var ute etter det, å det er det som gjør meg nervøs for å skulle initiere til noe annet. Om den andre personen tenkte det kunne vært noe mer ville den vel kanskje tatt kontakt selv? Anonymkode: ea3dc...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Du kan ikke ha ONS. Damer vil det ikke lenger. Du må date lenge for at hun skal være trygg på at du vil ha henne. Anonymkode: e0bd9...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan ikke ha ONS. Damer vil det ikke lenger. Du må date lenge for at hun skal være trygg på at du vil ha henne. Anonymkode: e0bd9...3dd Ok, men vi lå bare sammen en gang etter et parr glass for mye, hva kaller man det da? Anonymkode: ea3dc...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, men vi lå bare sammen en gang etter et parr glass for mye, hva kaller man det da? Anonymkode: ea3dc...e3f Det kaller man ONS. Anonymkode: 2f95c...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kaller man ONS. Anonymkode: 2f95c...b83 Det trodde i utgangspunktet jeg å, men det kan man visst ikke ha i dagens samfunn fordi ingen kvinner vil ha ons. AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan ikke ha ONS. Damer vil det ikke lenger. Du må date lenge for at hun skal være trygg på at du vil ha henne. Anonymkode: e0bd9...3dd Anonymkode: ea3dc...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det trodde i utgangspunktet jeg å, men det kan man visst ikke ha i dagens samfunn fordi ingen kvinner vil ha ons. Anonymkode: ea3dc...e3f Noen kvinner vil nok kun ha et ONS, men det virker som du vil noe mer - da må du være klar på det. Hun tenker nok du bare ville ha et enkelt ligg, som ONS jo er, ergo noe mange kvinner ikke ønsker. Be henne med ut på date. Sier hun ja er hun interessert - trenger ikke være mer komplisert enn det. Om du ikke tåler en potensiell avvisning er du kanskje ikke interessert nok uansett. Anonymkode: 2f95c...b83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Hva var disse samtalene da, og hvem initierte dem, er det bare du som har tatt kontakt, eller den andre? Etter et one night stand er det jo vanlig å utveksle noen høflighetsfraser. Og det er da man også kan ta initiativ til mer, hinte til det eller legge opp til alt den andre kan bite på. Jeg kan jo ikke tolke meldinger jeg ikke har lest og tipse om hva som vil være en smooth inngang. Men jeg hadde nå lagt inn et lite sånn "det må gjentas blunk blunk" liksom, dersom jeg var interessert i det. Men generelt - har du tatt kontakt og den andre personen er null flørtende, tar ikke kontakt, er ikke lett å holde en samtale med.. det er mulig de bare ikke er så interessert. Hvis man har tatt kontakt noen ganger så har man på en måte sagt at man er interessert. Men igjen, jeg vet jo ingenting her. Selv hadde jeg bare vært direkte. Men samtidig så liker ikke jeg når menn er for masete og på 😂 Jeg har ristet av meg mang en mann med å være litt kort og uinteressert - og uinteressant - på melding Anonymkode: ac2b0...fe8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva var disse samtalene da, og hvem initierte dem, er det bare du som har tatt kontakt, eller den andre? Etter et one night stand er det jo vanlig å utveksle noen høflighetsfraser. Og det er da man også kan ta initiativ til mer, hinte til det eller legge opp til alt den andre kan bite på. Jeg kan jo ikke tolke meldinger jeg ikke har lest og tipse om hva som vil være en smooth inngang. Men jeg hadde nå lagt inn et lite sånn "det må gjentas blunk blunk" liksom, dersom jeg var interessert i det. Men generelt - har du tatt kontakt og den andre personen er null flørtende, tar ikke kontakt, er ikke lett å holde en samtale med.. det er mulig de bare ikke er så interessert. Hvis man har tatt kontakt noen ganger så har man på en måte sagt at man er interessert. Men igjen, jeg vet jo ingenting her. Selv hadde jeg bare vært direkte. Men samtidig så liker ikke jeg når menn er for masete og på 😂 Jeg har ristet av meg mang en mann med å være litt kort og uinteressert - og uinteressant - på melding Anonymkode: ac2b0...fe8 Samtalene er initiert begge veier. De gangene jeg har sendt en melding har jeg gjerne fått raskt svar med oppfølgingssvar om jeg ikke har svart tilbake på en tid. Men å det er vell her problemet ligger, samtalene har svært begrenset innhold og dreier seg gjerne om ting rundt den kvelden, utenom det som skjedde med oss, typ, hvordan går det med fyllesyken ol. eller ting relatert til våre felles forbindelser. Ingen av oss har vell lagt opp til noe mer inngående samtaler, men om jeg ikke har mistolka helt virker det jo som at det er en liten interesse for å snakke, det bare går ikke videre… Anonymkode: ea3dc...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Samtalene er initiert begge veier. De gangene jeg har sendt en melding har jeg gjerne fått raskt svar med oppfølgingssvar om jeg ikke har svart tilbake på en tid. Men å det er vell her problemet ligger, samtalene har svært begrenset innhold og dreier seg gjerne om ting rundt den kvelden, utenom det som skjedde med oss, typ, hvordan går det med fyllesyken ol. eller ting relatert til våre felles forbindelser. Ingen av oss har vell lagt opp til noe mer inngående samtaler, men om jeg ikke har mistolka helt virker det jo som at det er en liten interesse for å snakke, det bare går ikke videre… Anonymkode: ea3dc...e3f Vel, kanskje litt seint nå da men hadde jo vært naturlig å referere til det mellom dere også når man snakker om kvelden. "Ble seint, men definitivt verdt det 😘". Den der kyssemunn-med-hjerte-emojien skal ikke undervurderes, den løfter enhver setning hakket opp mot flørt 😅 Det er jo en millard måter å flørte på, jeg kan liksom ikke liste opp alle for deg, du må da vite litt selv hvordan man flørter? Gi et kompliment for eksempel. Si du vil ses igjen. Si du har tenkt på personen. Du var veldig fin i den kjolen, har tenkt litt på det. Sånt sjarmerer mange kvinner, man la merke til klærne. Er det en kvinne forresten, jeg vet ikke hvorfor jeg tenkte det. Jeg er helt for kjønnsnøytrale innlegg i mange sammenhenger, men i denne er det ekstremt relevant i forhold til hvordan du går frem. Med det lille vi har av info så burde du gi kjønn om du skal få noen gode svar. Jeg som kvinne hadde jo bare sendt en nude liksom, men du som mann kan ikke gjøre det. Anonymkode: ac2b0...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Hei. Har tenkt litt på deg i det siste og spesielt på den kvelden vi hadde sammen😘Har du lyst å ta en kaffe en dag? damer liker at man er litt direkte, og er hun ikke interessert sier hun fra. kom igjen nå ts, skriv melding Anonymkode: 8bcf1...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå