AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Nå prøver jeg å snu dette. Dette er på utrolig lenge min første dag uten godteri, sjokolade osv... Sitter her og tenker på at det hadde vært så godt med en plate nå, men jeg skal holde meg i tøylene. Noen som har råd til hvordan holde seg unna? Jeg har ikke tenkt å kutte det fullstendig ut, men jeg trenger virkelig noen dager der jeg ikke spiser det. Målet er å redusere inntaket til maks en dag i uken. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan jeg skal få til dette, alt dette gode er gleden jeg har og nå må jeg ta den ifra meg selv. Anonymkode: d7a55...034 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Kanskje en mykere nedtrapping er best? Du kommer til å kjenne at det blir lettere! Men det er helt klart tøft i starten Anonymkode: f679e...c3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Du kan jo starte med å ikke kjøpe det inn. Anonymkode: 32b31...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje en mykere nedtrapping er best? Du kommer til å kjenne at det blir lettere! Men det er helt klart tøft i starten Anonymkode: f679e...c3f Det er kanskje det, men føler jeg virkelig må prøve noen dager å gå uten. Det er helt sinnssykt å se på hva jeg har spist daglig, og det er så trist at jeg sitter her og fortsatt tenker på den helvetes sjokoladeplata... Jeg må slutte av hensikt til økonomi og naturligvis helsa mi. Anonymkode: d7a55...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden For meg har noe av det viktigste vært å ikke stole på viljestyrken min. Jeg har funnet ut når jeg er «sterkest», altså når suget river minst, og handler da. Jeg har aldri godteri hjemme, da spises det opp. Finn noe annet som gir glede. Det blir dessverre ikke det samme, så i begynnelsen er det likevel tungt. Men etter en stund ble jeg fornøyd med den nye gleden 😊 Anonymkode: a053e...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden #6 Del Skrevet 4 minutter siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): For meg har noe av det viktigste vært å ikke stole på viljestyrken min. Jeg har funnet ut når jeg er «sterkest», altså når suget river minst, og handler da. Jeg har aldri godteri hjemme, da spises det opp. Finn noe annet som gir glede. Det blir dessverre ikke det samme, så i begynnelsen er det likevel tungt. Men etter en stund ble jeg fornøyd med den nye gleden 😊 Anonymkode: a053e...098 Hva er din nye glede? Anonymkode: 74116...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå