AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Bør jeg som mann registrere meg på alle datingsapper som finnes i Norge? Anonymkode: 1f53d...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bør jeg som mann registrere meg på alle datingsapper som finnes i Norge? Anonymkode: 1f53d...271 Absolutt ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bør jeg som mann registrere meg på alle datingsapper som finnes i Norge? Anonymkode: 1f53d...271 Velge deg en? 😊 Det blir jo veldig rotete med så mange å holde styr på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Jeg var aldri på mer enn to samtidig. Tinder er jo liksom "alle" på. Hun som ble kjæresten min, ga meg like på Tinder, og sendte melding på Match, samme dag! I stedet for å binde opp så mye tid på nett, så bør du gå ut og drive sosiale aktiviteter. Det gjør deg plutselig til en aktuell kandidat for noen. Anonymkode: 7eaf0...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå