AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar Jeg ble kjent med henne for snart tre år siden, hun er glad i skog og fjell turer det er jeg også, en dag spurte jeg om vi ikke skulle ta en tur sammen, jo da, vi fant en dg som passet for oss begge, og hadde en hyggelig tur. Gikk noen måneder, så spurte jeg om vi skulle ta en ny tur, jo det kunne vi, fortsatt like koselig og fin tur som sist, gikk enda en stund, jeg ringte for å slå av en prat,, sånn ble det, jeg var på besøk hos henne også ett par ganger, sist vi pratet sammen er nå ett år siden, grunnen til det er at jeg tenkte nå er det hennes tur, jeg gidder ikke å være den som alltid spør, jeg mener vennskap skal gå begge veier. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: e1c91...da8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Del Skrevet 29. januar Det kan være mange grunner til at hun ikke har tatt kontakt - sosial angst/redd for å være til bry - hun har det travelt - dere har ikke hatt nok tid til å bli så godt kjent at du er blitt viktig for henne enda - sykdom Anonymkode: 8d65b...e92 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): sist vi pratet sammen er nå ett år siden, grunnen til det er at jeg tenkte nå er det hennes tur, jeg gidder ikke å være den som alltid spør, jeg mener vennskap skal gå begge veier. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: e1c91...da8 Hun var vant til at du tok kontakt. Men så sluttet du å ta kontakt og da er det normalt å tenke at du ikke var så interessert lengre. Anonymkode: 9a8d8...08d 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun var vant til at du tok kontakt. Men så sluttet du å ta kontakt og da er det normalt å tenke at du ikke var så interessert lengre. Anonymkode: 9a8d8...08d Så det er ts sin feil at de ikke lenger har noe vennskap? Anonymkode: 0e20f...e7c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 29. januar #5 Del Skrevet 29. januar (endret) Hun er jo med på tur og andre ting og du skriver ikke noe om at hun stjeler energi, bruker deg til å klage til, er selvsentrert ol. Vennskap skal gå begge veier, men tror du overreagerer litt om det bare er det at du har tatt initiativ til det meste mens deres ellers trives godt sammen. Eventuelt ta det opp på en saklig måte og spør om hun ønsker ett vennskap om du lurer på det.. Endret 29. januar av Hannabanna 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 29. januar #6 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så det er ts sin feil at de ikke lenger har noe vennskap? Anonymkode: 0e20f...e7c Trenger da ikke å begynne med hvem sin feil det er, det har ingen påstått. Noen er flinkere til å ta initiativ enn andre, og situasjoner kan oppleves forskjellig. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #7 Del Skrevet 29. januar Jeg er din venninne. Er veldig glad i vennene mine, men har det så bra i mitt eget selskap (og trenger mye tid alene) så jeg er ekstremt dårlig til å ta kontakt. Er ikke vondt ment. Er veldig takknemlig for de av mine venner som ikke slutter å ta initiativ. Slutter de er det ingen stor krise for meg, men som nevnt: mener ikke noe vondt med det Anonymkode: 0f803...3d1 11 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #8 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er din venninne. Er veldig glad i vennene mine, men har det så bra i mitt eget selskap (og trenger mye tid alene) så jeg er ekstremt dårlig til å ta kontakt. Er ikke vondt ment. Er veldig takknemlig for de av mine venner som ikke slutter å ta initiativ. Slutter de er det ingen stor krise for meg, men som nevnt: mener ikke noe vondt med det Anonymkode: 0f803...3d1 Samme her🙋🏼♀️ Anonymkode: 60c32...037 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #9 Del Skrevet 29. januar Søsteren min har flere venner, og er i en god del sosiale settinger, men hun sier at hvis hun kunne velge ville hun bodd under en stein uten å ha kontakt med noen. Anonymkode: c074d...b6d 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 29. januar #10 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg ble kjent med henne for snart tre år siden, hun er glad i skog og fjell turer det er jeg også, en dag spurte jeg om vi ikke skulle ta en tur sammen, jo da, vi fant en dg som passet for oss begge, og hadde en hyggelig tur. Gikk noen måneder, så spurte jeg om vi skulle ta en ny tur, jo det kunne vi, fortsatt like koselig og fin tur som sist, gikk enda en stund, jeg ringte for å slå av en prat,, sånn ble det, jeg var på besøk hos henne også ett par ganger, sist vi pratet sammen er nå ett år siden, grunnen til det er at jeg tenkte nå er det hennes tur, jeg gidder ikke å være den som alltid spør, jeg mener vennskap skal gå begge veier. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: e1c91...da8 Enig, det blir litt feil at det bare er den ene som tar kontakt. Men likevel, det viktigste er jo at motparten takker ja til treff og at det er hyggelig….Man gjør seg jo noen tanker når det aldri tas kontakt fra motparten. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #11 Del Skrevet 29. januar Jeg er den som sjeldent tar kontakt. Jeg har mye mindre behov for kontakt enn folk flest virker det som. De rekker å spørre meg før jeg spør dem. Nesten uten unntak. Det beste for meg hadde vært å møte folk en gang hver 3-12 måned. Hvert 3 måned er ganske ofte synes jeg. 😅 Tar denne som anonym. Anonymkode: 58e12...680 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #12 Del Skrevet 29. januar Jeg kunne vært henne. Jeg er svært mye alene på høsten og vinteren, av eget ønske. De få gangene jeg er sosial er med nære venner. Jeg liker meg også på fjellet, men da helst alene. Derfor kommer jeg aldri på å spørre om noen vil bli med. Jeg takker derimot aldri ja til å være med noen jeg ikke har lyst til å være med, så hvis venninna di er som meg, så handler det ikke om deg som person. Og hun syns sikkert det er hyggelig når dere først er sammen. Men ja, skjønner at det er vanskelig og at det ikke føles så bra å være den eneste som tar initiativ. Anonymkode: a5073...b95 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #13 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg ble kjent med henne for snart tre år siden, hun er glad i skog og fjell turer det er jeg også, en dag spurte jeg om vi ikke skulle ta en tur sammen, jo da, vi fant en dg som passet for oss begge, og hadde en hyggelig tur. Gikk noen måneder, så spurte jeg om vi skulle ta en ny tur, jo det kunne vi, fortsatt like koselig og fin tur som sist, gikk enda en stund, jeg ringte for å slå av en prat,, sånn ble det, jeg var på besøk hos henne også ett par ganger, sist vi pratet sammen er nå ett år siden, grunnen til det er at jeg tenkte nå er det hennes tur, jeg gidder ikke å være den som alltid spør, jeg mener vennskap skal gå begge veier. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: e1c91...da8 Du var kanskje mer interessert i vennskap enn det hun var. Anonymkode: 2f311...d65 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #14 Del Skrevet 29. januar Jeg er en person, som ikke er flink til å gi lyd fra meg, men om andre spør, så er jeg med. Dette irriterte nok en venninne av meg, så hun sa rett ut, at hun orket ikke gi, om hun aldri fikk noe tilbake. ( etter det, har jeg skjerpet meg) Men jeg har aldri ment noe stygt med det. Anonymkode: 24669...607 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #15 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du var kanskje mer interessert i vennskap enn det hun var. Anonymkode: 2f311...d65 Ja, det er jo det jeg også tenker. TS Anonymkode: e1c91...da8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #16 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg er din venninne. Er veldig glad i vennene mine, men har det så bra i mitt eget selskap (og trenger mye tid alene) så jeg er ekstremt dårlig til å ta kontakt. Er ikke vondt ment. Er veldig takknemlig for de av mine venner som ikke slutter å ta initiativ. Slutter de er det ingen stor krise for meg, men som nevnt: mener ikke noe vondt med det Anonymkode: 0f803...3d1 Jeg forstår, men jeg blir lei av å værer den som alltid tar kontakt, det forstår du vel? Anonymkode: e1c91...da8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #17 Del Skrevet 29. januar Har selv ei venninne som het i mitt tilfelle som bare tar kontakt. Men hun sliter psykisk. Hu har sagt at jeg ikke må gi opp på henne. Det gjør jeg heller ikke. Så det kan være at som andre sier at hun ikke vil være til bry eller sliter. Ville ikke gitt opp pga det. Noen er bare flinkere å ta kontakt enn andre. Anonymkode: f876b...122 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #18 Del Skrevet 29. januar Jeg er dårlig til å ta initiativ fordi jeg lærte som barn at det var farlig. Jeg vil tro jeg er i fare om jeg spør, gjør mye ut av meg. Prøver å jobbe med det. Men ja, folk er forskjellige. Anonymkode: 6da68...5c7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #19 Del Skrevet 29. januar Jeg har en venninne som aldri spør meg. Men hun sier alltid ja og blir glad når jeg spør. Jeg tror det handler om rollene vi har tatt/fått. Hun er rett og slett bortskjemt med at de gode ideene og invitasjonene kommer fra meg. Heldigvis plager det meg ikke. Anonymkode: 853b7...824 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #20 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så det er ts sin feil at de ikke lenger har noe vennskap? Anonymkode: 0e20f...e7c De rakk nok ikke å opparbeide et vennskap. Sånt tar tid Anonymkode: 8d65b...e92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå