AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar Er ikke det i overkant mye? Anonymkode: bbe8c...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Del Skrevet 29. januar Jo, det er alt for mye. Anonymkode: d0826...07e 10 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar Veldig trist. Anonymkode: e6637...679 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet 29. januar #4 Del Skrevet 29. januar Stakkars hund❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #5 Del Skrevet 29. januar Dyremishandling. Anonymkode: 4a004...eef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #6 Del Skrevet 29. januar Kan jeg gjøre noe med det? Er det noe vits i å kontakte Mattilsynet? Anonymkode: bbe8c...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #7 Del Skrevet 29. januar Du kan si hvem det er/hvilken oppdretter det er så folk kan styre unna? Det der er forferdelig Anonymkode: ac54f...e7f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #8 Del Skrevet 29. januar Kan jeg kontakte finn.no? Valpene er lagt ut for salg der. Anonymkode: bbe8c...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #9 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan jeg kontakte finn.no? Valpene er lagt ut for salg der. Anonymkode: bbe8c...579 link? folk burde rapportere den så den blir tatt bort Anonymkode: ac54f...e7f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 29. januar #10 Del Skrevet 29. januar Vel, om folk hadde sluttet å kjøpe blandingsvalper, så hadde slik rovdrift på tisper sluttet på dagen. For disse kullene er ikke registrert hos NKK 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #11 Del Skrevet 29. januar De kan få opp til 5. NKK vurderer å endre det til 4. Om hun har små kull uten komplikasjoner og kommer seg fint, ser jeg jo ikke noe galt i det, men de skal ha 1 år pause om hun har fått to kull på et år. Jeg kjører likevel kun 3 kull på mine. Anonymkode: b589f...e22 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #12 Del Skrevet 29. januar Det kommer helt an på størrelsen på tidligere kull om Mattilsynet bryr seg eller ei. Får en tispe bare 1-2 valper i ett kull sees det ikke på med like stor bekymring siden de mener det ikke er en like stor påkjenning for tispen. Latterlig men sant. Anonymkode: 55ba7...2c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #13 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De kan få opp til 5. NKK vurderer å endre det til 4. Om hun har små kull uten komplikasjoner og kommer seg fint, ser jeg jo ikke noe galt i det, men de skal ha 1 år pause om hun har fått to kull på et år. Jeg kjører likevel kun 3 kull på mine. Anonymkode: b589f...e22 Hunden er 5 år og har hatt 4 kull, er du ok?? Anonymkode: ac54f...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #14 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hunden er 5 år og har hatt 4 kull, er du ok?? Anonymkode: ac54f...e7f Ja, det er innenfor i henhold til retningslinjene. Anonymkode: b589f...e22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #15 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er innenfor i henhold til retningslinjene. Anonymkode: b589f...e22 Lovlig sett ja, men moralsk sett? Seriøst.. Anonymkode: ac54f...e7f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #16 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hunden er 5 år og har hatt 4 kull, er du ok?? Anonymkode: ac54f...e7f Kan fint ha første kull ved rundt 18 mnd. Så neste ved 24. pause ett år. Så ett ved 36 mnd og ett ved 48 mnd. fremdeles godt innenfor både regelverk og alderen din siden 5 år = 60 mnd. Anonymkode: 55ba7...2c7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #17 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lovlig sett ja, men moralsk sett? Seriøst.. Anonymkode: ac54f...e7f Nå var dette snakk om hva som er innenfor nkk regelverk, ikke hva som er moralsk å gjøre. Anonymkode: 55ba7...2c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 29. januar #18 Del Skrevet 29. januar Stakkars lita 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #19 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan fint ha første kull ved rundt 18 mnd. Så neste ved 24. pause ett år. Så ett ved 36 mnd og ett ved 48 mnd. fremdeles godt innenfor både regelverk og alderen din siden 5 år = 60 mnd. Anonymkode: 55ba7...2c7 Først og fremst er vel anbefalingen at de ikke skal ha første kull før de er tre år. Dette pga av sykdommer/tilstander som kan dukke opp. Hun fikk sitt første kull når hun var to år. Anonymkode: bbe8c...579 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #20 Del Skrevet 30. januar Dette er en blandingshund. 1.kull var på fire valper. 2.kull på tre. 3 og 4 kull på fem valper. Det står ikke noe i annonsen om hvor mange kull tispen har hatt. Syns dette burde vært opplyst. Anonymkode: bbe8c...579 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå