AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar Litt for moro skyld, men også for å sjekke hvor mye ulikt som kan skje der ute… Jeg traff min første kjæreste på danskebåten😊 Anonymkode: bb7bd...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 29. januar #2 Del Skrevet 29. januar Jeg traff han på folkehøgskolen, vi var sammen litt over ett år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar På en internettkafe. Men vi hang også på samme ungdomsklubb. Anonymkode: bb681...25a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Del Skrevet 29. januar Traff min første kjæreste på ungdomsskolen. Hun som er min kone i dag, traff jeg på barneskolen. Anonymkode: 98ac6...c3a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 30. januar #5 Del Skrevet 30. januar Via nettdating. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #6 Del Skrevet 30. januar Videregående. Han er fortsatt stuck med meg. ❤️ Anonymkode: 5d43d...12e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #7 Del Skrevet 30. januar Vi gikk en stund på samme barneskole, så havnet vi på samme barnevernsinstutisjon flere år senere og ble deretter kjærester. Anonymkode: d5962...50d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #8 Del Skrevet 30. januar På fylla Anonymkode: 96024...930 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #9 Del Skrevet 30. januar Min første var broren til en kamerat. Vi var sammen i 20 år. Anonymkode: 16214...ec5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #10 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): På fylla Anonymkode: 96024...930 Fylla er undervurdert… Anonymkode: bb7bd...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 30. januar #11 Del Skrevet 30. januar Jeg traff henne på en klassetur til ST.Petersburg og hun gikk i en annen skoleklasse som også var med på samme tur. Dette var vg 2 og vi var sammen i kanskje 3-4 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #12 Del Skrevet 30. januar På byen. Anonymkode: c82af...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #13 Del Skrevet 30. januar På fest med noen venner Anonymkode: 36bdd...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #14 Del Skrevet 30. januar I et politisk ungdomsparti 😅 Anonymkode: cc887...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #15 Del Skrevet 30. januar På skolen (5 klasse) Anonymkode: 66da3...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #16 Del Skrevet 30. januar Traff alle de jeg har vært sammen med, på skoler og studie. Nå som jeg er voksen og ble singel, aner jeg ikke hvor jeg skal begynne en gang Anonymkode: d7c5d...dcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 31. januar #17 Del Skrevet 31. januar På fest, sommeren før jeg begynte på vgs. Eller det var første gang jeg snakket med han da. Visste hvem han var fra før siden vi begge var aktive i samme idrettsmiljø. Han var et par år eldre enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #18 Del Skrevet 31. januar Hjemme i stua i barndomshjemmet. Hun deltok i en forening/klubb for ungdom som moren min drev. Anonymkode: 3d742...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #19 Del Skrevet 31. januar Begynte visst tidlig jeg 😅 "giftet" meg med en nabogutt da vi var 6 år. Var forelsket i ham store deler av livet, med innslag av andre, til jeg var 20 😂 Ble så kjæreste med en jeg møtte i sommerferien da jeg var 11. Han gikk også igjen de neste årene, vi var vel sammen 3 ferier. Første alvorlige forhold møtte jeg på byen når jeg var 19, men jeg var akkurat like forelsket som barn jeg altså 😂 Anonymkode: 6a75d...792 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #20 Del Skrevet 31. januar På folkehøyskolen. Varte noen måneder. Anonymkode: 60ecd...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå