AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar Jeg var i en telefonsamtale da jeg mottok en spam melding fra en venn som trengte hjelp til å motta noen siffer, så jeg tenkte ikke klart og trykket på linken og skrev inn tallene. Sekundet etter begynte min konto å sende ut spam meldinger til Gud og hvermann og lage masse krøll. Hva gjør jeg? Stenger min gamle konto og lager en ny? Anonymkode: abd2d...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Del Skrevet 29. januar Det første du gjør er å endre passordet. Anonymkode: ad04a...c80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det første du gjør er å endre passordet. Anonymkode: ad04a...c80 Det er 15 år siden jeg laget meg Facebook konto og har vel aldri brukt passordet siden den gang, så det husker jeg ikke. Må jeg slette kontoen min og lage ny? Ts Anonymkode: abd2d...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Del Skrevet 29. januar Ingenting, anse kontoen som tapt. Facebook aka Meta kommer ikke til å hjelpe deg bittelitt engang 😩 Anonymkode: 9bb87...08d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 29. januar #5 Del Skrevet 29. januar Prøv å se om du kan huske passordet. Om ikke må du nok dessverre anse kontoen som tapt…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #6 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er 15 år siden jeg laget meg Facebook konto og har vel aldri brukt passordet siden den gang, så det husker jeg ikke. Må jeg slette kontoen min og lage ny? Ts Anonymkode: abd2d...3e5 Du bytter passord. Logg ut. Trykk på logg inn. Trykk på glemt passord. Du får er midlertidig passord på mail eller sms. Bruk midlertidig passord. Når du har logget inn på nytt, bytter du passord. Anonymkode: f50a7...205 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #7 Del Skrevet 29. januar Gjenopprette en hacket Facebook-konto | Facebook: Hjelpesenter Anonymkode: 75904...62b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #8 Del Skrevet 29. januar Takk for gode innspill👍 Ts Anonymkode: abd2d...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #9 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var i en telefonsamtale da jeg mottok en spam melding fra en venn som trengte hjelp til å motta noen siffer, så jeg tenkte ikke klart og trykket på linken og skrev inn tallene. Sekundet etter begynte min konto å sende ut spam meldinger til Gud og hvermann og lage masse krøll. Hva gjør jeg? Stenger min gamle konto og lager en ny? Anonymkode: abd2d...3e5 Leave and never come back 😂 Anonymkode: f73d1...70d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå