partytre Skrevet 29. januar #1 Skrevet 29. januar Hei! Hvor anbefaler dere å ta laser under øynene mot rynker? I Oslo. Tenker da fraksjonert CO2 laser som jeg har skjønt passer best til dette, men tar gjerne imot tips om andre ting/behandlinger jeg kan gjøre. Kom med deres erfaringer!
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Skrevet 29. januar Har du sett på dermapen behandling? Anonymkode: cbdd3...d27
partytre Skrevet 29. januar Forfatter #3 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Har du sett på dermapen behandling? Anonymkode: cbdd3...d27 Ja, skal gjøre ta det også. Men det er begrenset hvor nærme øynene dermapen kan gå, så tror noe annet må til for å fjerne rynkene der 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Skrevet 29. januar De tar Dermapen på området under øynene ja. Anonymkode: cbdd3...d27
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): De tar Dermapen på området under øynene ja. Anonymkode: cbdd3...d27 Hjelper det mot innsøkk? Anonymkode: d5d25...555
AnonymBruker Skrevet 30. januar #6 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hjelper det mot innsøkk? Anonymkode: d5d25...555 Det stimulerer kollagen ja. Anonymkode: cbdd3...d27
M.G.E Skrevet 18. februar #7 Skrevet 18. februar Jeg har tatt co2 under øyne (hele ansiktet) og det strammet opp, porer ble mindre og mindre rynkete hud. ikke gjort det der, men jeg anbefaler å bare gå for c02 fraksjonert og stå i det! (det var ganske ubehagelig når de holdt på)
partytre Skrevet 18. februar Forfatter #8 Skrevet 18. februar M.G.E skrev (29 minutter siden): Jeg har tatt co2 under øyne (hele ansiktet) og det strammet opp, porer ble mindre og mindre rynkete hud. ikke gjort det der, men jeg anbefaler å bare gå for c02 fraksjonert og stå i det! (det var ganske ubehagelig når de holdt på) Du tok ikke i Oslo? Takk for anbefaling! Hvor mange dager tok det før du kunne «gå ut blant folk» igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå