Pipaluk Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar Trillingsøstre forsvunnet: - Forstår det ikke en interessant sak. damene er en duo av et trillingpar. To trillingsøstre er forsvunnet i Aberdeen, Skotland. Eliza (32) og Henrietta Huszti (32) ble sist observert ved Victoria Bridge i den skotske byen rundt klokka to natt til tirsdag 7. januar, ifølge BBC. Klokka 02:12 sendte de en melding til utleieren sin fra Victoria Bridge om at de ikke kom til å returnere til leiligheten, skriver nyhetskanalen. Telefonen ble deretter koblet fra nettverket og har ikke vært aktiv siden. De ble også observert ved den samme broen dagen før de forsvant. I leiligheten har de lagt igjen en mobil. i følge familie og venner( hvis de er sannferdige), så levde de et lykkelig og ukomplisert liv, uten noen særlige konflikter. Familien visste ikke om at de ville si opp leieavtalen. Er dette en planlagt forsvinning? Folie à Deux én søster som klikket, og den andre mistet livet i forsøk på å redde henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 29. januar #2 Del Skrevet 29. januar Dette er vel ikke akkurat det største mysteriet eller? De observert rekognoserende på broen, og senere sender de melding fra den samme broen hvor de sier opp leieavtalen sin, og signalet dør. At familien ikke "visste at de hadde tenkt å flytte" sier seg jo selv, de hadde ikke tenkt å flytte, de hadde tenkt å ta livene sine. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar Kan jo være en morder dyttet dem utfor broen og så sendte melding, før telefonen fulgte etter. Men jeg har sett for mye på krim 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 29. januar Forfatter #4 Del Skrevet 29. januar Mezzosoprena skrev (1 time siden): Dette er vel ikke akkurat det største mysteriet eller? De observert rekognoserende på broen, og senere sender de melding fra den samme broen hvor de sier opp leieavtalen sin, og signalet dør. At familien ikke "visste at de hadde tenkt å flytte" sier seg jo selv, de hadde ikke tenkt å flytte, de hadde tenkt å ta livene sine. hva er poenget med å si opp leieavtalen hvis de likevel skal dø? og midt på natta? Jeg vil tro at de fleste som tar selvmord ikke varsler utleier om det før dødstidspunktet? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 29. januar #5 Del Skrevet 29. januar Pipaluk skrev (Akkurat nå): hva er poenget med å si opp leieavtalen hvis de likevel skal dø? og midt på natta? Jeg vil tro at de fleste som tar selvmord ikke varsler utleier om det før dødstidspunktet? Fordi ofte når man tar selvmord, ønsker man å rydde opp etter seg først... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 29. januar #6 Del Skrevet 29. januar Så grusomt for den tredje trillingsøsteren! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 29. januar Forfatter #7 Del Skrevet 29. januar Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Fordi ofte når man tar selvmord, ønsker man å rydde opp etter seg først... Nå ble jo alle eiendelene igjen i leiligheten. Så fysisk rydding ble det ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 29. januar Forfatter #8 Del Skrevet 29. januar Hulderen skrev (Akkurat nå): Så grusomt for den tredje trillingsøsteren! heldigvis etablert med mann og barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 29. januar #9 Del Skrevet 29. januar Pipaluk skrev (1 minutt siden): Nå ble jo alle eiendelene igjen i leiligheten. Så fysisk rydding ble det ikke. Nei, men det sa jeg da heller ikke 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 29. januar #10 Del Skrevet 29. januar Pipaluk skrev (4 minutter siden): heldigvis etablert med mann og barn. Hvordan vet du det? Det står jo ikke i artikkelen du lenker til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet 29. januar #11 Del Skrevet 29. januar Tipper selvmord ja. Tragisk om det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 29. januar Forfatter #12 Del Skrevet 29. januar Hulderen skrev (5 minutter siden): Hvordan vet du det? Det står jo ikke i artikkelen du lenker til. nei. Det står i utallige andre artikler om saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 29. januar Forfatter #13 Del Skrevet 29. januar Nådeløs skrev (1 minutt siden): Tipper selvmord ja. Tragisk om det er det. ja det er det som virker mest sannsynlig. Jeg bare reagerer på at de velger å si opp leieavtalen midt på natta, men ikke legger igjen et brev i leiligheten. Nå vet jeg ikke om tekstmeldingen lød: vi ønsker å avslutte leieperioden, eller " vi kommer ikke tilbake". Jeg forstår jo derfor at huseier kontaktet politiet, hvis dette var en rar atferd for dem å være. Vi får nå se om de flyter opp et sted da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 29. januar #14 Del Skrevet 29. januar Tipper de tok en båt til Danmark og forsvant til sør-Europa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet 30. januar #15 Del Skrevet 30. januar Pipaluk skrev (14 timer siden): ja det er det som virker mest sannsynlig. Jeg bare reagerer på at de velger å si opp leieavtalen midt på natta, men ikke legger igjen et brev i leiligheten. Nå vet jeg ikke om tekstmeldingen lød: vi ønsker å avslutte leieperioden, eller " vi kommer ikke tilbake". Jeg forstår jo derfor at huseier kontaktet politiet, hvis dette var en rar atferd for dem å være. Vi får nå se om de flyter opp et sted da. Det er merkelig, men er ikke alltid man tenker helt klart når man er i en krise. Kanskje det var deres måte å si ha det bra på. Samtidig er det ikke usannsynlig at de har rømt landet. Jeg får ikke helt inntrykk av at det har skjedd noe kriminelt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet fredag kl 16:54 Forfatter #16 Del Skrevet fredag kl 16:54 Woman's body found close to where two sisters vanished in Scotland | UK News | Sky News én trilling er funnet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet lørdag kl 23:59 #17 Del Skrevet lørdag kl 23:59 Begge funnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå