AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:57 #1 Del Skrevet onsdag kl 18:57 Søker tips og råd til alle dere som har vært eller er gravide, til hva i alle dager man skal gi i gave til dere? Jeg sitter i den situasjonen at flere venninner og andre kvinner i familien er gravide, og jeg som ikke kan så mye, sitter og googler meg ihjel... Hva i alle dager ville dere satt pris på i gave? Sånn bortsett fra alt en baby trenger (Tenk at dette skal handle om MOR og ikke baby enn så lenge 🤗 ) Det er jo så mye å tenke på i henhold til mat og hudpleie gravide ikke tåler/skal ha... HJelp en rådløs kvinne? (Om dette er plasser feil, beklager og gjerne flytt, prøvde å søke og finne andre tråder først, til ingen nytte) Anonymkode: 9f703...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:25 #2 Del Skrevet onsdag kl 19:25 Time hos fotpleier, gavekort på Kaffebrenneriet (perfekt i permisjonstiden), god hudkrem (kropp/hånd, eller bodyscrub eller dusjsåpe). Anonymkode: 6e8e8...8c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet onsdag kl 20:02 #3 Del Skrevet onsdag kl 20:02 Jeg bruker en ganske dyr olje for gravide mager kjøpt på apoteket. Lindrer kløe, motvirker strekkmerker etc. Noe sånt kan nok settes veldig pris på hos de fleste 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Så fint at du vill gi noe til mor, føler alltid gravide drukner litt i alle gaver til barnet ❤️ Jeg har pleid å kjøpe et lite "kit" til mor for etter fødsel. Kjølebind, sånn flaske å vaske med når man er sår i underlivet. Behagelige pysjer, truser eller Spekeskinke om dem liker det, kjøpte nocco til en venninen som elsket det og hadde holdt seg unna i graviditeten. Tøfler/sokker er jo søtt 😊 Kommer jo ann på hva hun liker ellers. Anonymkode: 8d697...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Behagelige pysjer, truser eller Spekeskinke om dem liker det, Anonymkode: 8d697...260 Nå måtte jeg le godt. Truser eller spekeskinke 😂😂🤗 Anonymkode: 8b9c7...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå