AnonymBruker Skrevet i går, 18:57 #1 Del Skrevet i går, 18:57 Søker tips og råd til alle dere som har vært eller er gravide, til hva i alle dager man skal gi i gave til dere? Jeg sitter i den situasjonen at flere venninner og andre kvinner i familien er gravide, og jeg som ikke kan så mye, sitter og googler meg ihjel... Hva i alle dager ville dere satt pris på i gave? Sånn bortsett fra alt en baby trenger (Tenk at dette skal handle om MOR og ikke baby enn så lenge 🤗 ) Det er jo så mye å tenke på i henhold til mat og hudpleie gravide ikke tåler/skal ha... HJelp en rådløs kvinne? (Om dette er plasser feil, beklager og gjerne flytt, prøvde å søke og finne andre tråder først, til ingen nytte) Anonymkode: 9f703...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Time hos fotpleier, gavekort på Kaffebrenneriet (perfekt i permisjonstiden), god hudkrem (kropp/hånd, eller bodyscrub eller dusjsåpe). Anonymkode: 6e8e8...8c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Jeg bruker en ganske dyr olje for gravide mager kjøpt på apoteket. Lindrer kløe, motvirker strekkmerker etc. Noe sånt kan nok settes veldig pris på hos de fleste 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Så fint at du vill gi noe til mor, føler alltid gravide drukner litt i alle gaver til barnet ❤️ Jeg har pleid å kjøpe et lite "kit" til mor for etter fødsel. Kjølebind, sånn flaske å vaske med når man er sår i underlivet. Behagelige pysjer, truser eller Spekeskinke om dem liker det, kjøpte nocco til en venninen som elsket det og hadde holdt seg unna i graviditeten. Tøfler/sokker er jo søtt 😊 Kommer jo ann på hva hun liker ellers. Anonymkode: 8d697...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå