AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar Vi har satt noen madrasser på gulvet over en tjukk «underlag»-greie. Jeg har regelmessig løftet madrassene for å lufte, men nå som jeg tok opp underlaget også, har jeg oppdaget nesten en stor dam. Ok, overdriver litt men det er søkkvåt gulv og underlag. Madrassen er også litt fuktig. anbefalinger? Tips til hva vi kan gjøre? Anonymkode: 444ef...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Del Skrevet 29. januar Slutt å ha madrasser liggende på gulvet?! Anonymkode: 70825...06b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar Og om du absolutt må ha madrasser på gulvet så kjøp sengebunner og ha de på? Anonymkode: 70825...06b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Del Skrevet 29. januar Kjøp sengebunn og legg under. Oppskrift på mugg i madrass og gulv. Anonymkode: 253d5...b6f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #5 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har satt noen madrasser på gulvet over en tjukk «underlag»-greie. Anonymkode: 444ef...b10 Hvorfor har du gjort det? Anonymkode: 47e79...8ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 29. januar #6 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjøp sengebunn og legg under. Oppskrift på mugg i madrass og gulv. Anonymkode: 253d5...b6f Dette👆 Sjekk også om det er tilstrekkelig ventilert. Ta en fuktmåling og sett evnt. inn en luftavfukter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #7 Del Skrevet 30. januar Tusen takk for svar alle sammen, dette visste jeg ikke Anonymkode: 444ef...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:00 #8 Del Skrevet fredag kl 15:00 eller bruskasser😄 Anonymkode: d4db2...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:11 #9 Del Skrevet fredag kl 20:11 AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 18.39): Vi har satt noen madrasser på gulvet over en tjukk «underlag»-greie. Jeg har regelmessig løftet madrassene for å lufte, men nå som jeg tok opp underlaget også, har jeg oppdaget nesten en stor dam. Ok, overdriver litt men det er søkkvåt gulv og underlag. Madrassen er også litt fuktig. anbefalinger? Tips til hva vi kan gjøre? Anonymkode: 444ef...b10 En hver fornuftig person vet at dette gjør man bare ikke. Skrevet til det kjedsommelige på forumet gjennom mange år. Er det tre eller laminatgulv så må dette byttes. Ellers får du muggsopp med spredning som du aldri får ut. Synda straffer seg! Anonymkode: 3542d...f51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå