Vålull Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar Sikkert feil emne men. Jeg har sendt mine live beam 3 jbl ørepropper på service for 2 gang, er dritt lei. Altså musikk lyd er kjempe bra, men ikke å snakke med de i tlf men har noen noe andre forslag til ørepropper med bra lyd? Likte Apple Pro, men vil holde meg til helst under 2000kr. Viktigste er at man føler at man er på konsert🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Del Skrevet 29. januar Bose, men de koster over 2000 Anonymkode: 69942...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:17 #3 Del Skrevet lørdag kl 23:17 Vålull skrev (På 29.1.2025 den 16.35): Sikkert feil emne men. Jeg har sendt mine live beam 3 jbl ørepropper på service for 2 gang, er dritt lei. Altså musikk lyd er kjempe bra, men ikke å snakke med de i tlf men har noen noe andre forslag til ørepropper med bra lyd? Likte Apple Pro, men vil holde meg til helst under 2000kr. Viktigste er at man føler at man er på konsert🤣 Det går ikke om du ikke er villig til å betale mer enn 2000. Velkommen til virkeligheten. Anonymkode: 35a09...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:12 #4 Del Skrevet søndag kl 12:12 Vålull skrev (På 29.1.2025 den 16.35): Viktigste er at man føler at man er på konsert🤣 Aurvana Ace koster under 2000 og har helt ekstremt bra lyd. Jeg har pleid å bruke et kablet headset fra Sennheiser (Momentum) når jeg virkelig skal kose meg med musikk, men disse trådløse proppene er faktisk bedre. https://www.tek.no/test/i/ve0KQp/creative-aurvana-ace-2 https://www.lydogbilde.no/test/hodetelefoner/9-par-rimelige-orepropper-varen-2024/creative-aurvana-ace/ Anonymkode: 219bf...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:37 #5 Del Skrevet søndag kl 12:37 Jeg er fortsatt fornøyd med å lytte til musikk på trådløse Sennheiser momentum 3. I tillegg kan jeg stole på at de sitter i øret mitt. De er dessverre ganske dyre da. Som alt annet. Men det er ikke vits med noe dårligere om man skal kunne nyte musikk. Og ellers ha et flott headset som fungerer til det man trenger. Har holdt meg til Sennheiser i årevis, med flere tråd-headset i historikken. Har til gode å prøve en on-ear/over-rar fra samme merke. Anonymkode: fe9d6...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå