Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 Seriøst altså, er dette sko for klovner eller er det dette som er moderne nå i vår? Er det noen som synes de er fine, jeg synes de ser helt snåle ut da, men det er nå min mening... http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=4484
Shea Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 Boots er jo blitt inn og støveletter er jo på topp så hvorfor ikke en kombinasjon. Men for den prisen kan det bare være uansett. Mulig dem er kulere i virkeligheten enn på bildet. Var ikke særlig inponert nei.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #4 Skrevet 6. mars 2006 Måtte le når jeg så dem. Jeg skal ihvertfall ikke ha sånne
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 Jeg synes de var fine, men hadde aldri kjøpt dem for noe i nærheten av den prisen.
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2006 #8 Skrevet 7. mars 2006 Jeg hadde aldri kjøpt meg slike sko,og hvertfall ikke til en slik pris. Men jeg lo godt da jeg så dem og en god latter forlenger jo livet
Abr@xas Skrevet 7. mars 2006 #9 Skrevet 7. mars 2006 Morsomt, får virkelig assosiasjoner til "Kalle Klovn"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå