AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #61 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ok, da tenker jeg at du er en person som synes veldig mange er overfladiske, å at kanskje akkurat du, er den overfladiske her. -TS Anonymkode: 9cac1...d04 Dette blir bare for dumt.. Jeg lot denne gå i første omgang, men ser du går etter andre også. I ditt tilfelle er angrep ikke beste forsvar. Voks opp! Anonymkode: 7800e...949 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #62 Del Skrevet 9 timer siden kan man ikke bare si det rett ut på en grei måte da? Her hjemme har vi sagt det. Min mann har dobbelthake, det er ikke pent, men når han har skjegg så dekkes det, og han vet de gangene han barberer av seg alt så har jeg forståelse for at det er deilig å være uten skjegg, jeg respekterer han, han er fin uansett, men jeg liker fremdeles han best med skjegg. Samme har han sagt til meg, jeg er rødhåret, han lyse bryn og vipper. Jeg trives ikke med det, så jeg farger håret brunt, og har farge på vipper og bryn. Han syns alltid det blir litt for hardt i ansiktet mitt om jeg får for mye farge. Men igjen, han respekterer det, men liker meg best naturlig. Ingen blir såret om man sier i fra på en skikkelig måte. Min eksmann har ikke vært til frisøren på et år, det satt han og skrøyt av på julaften. Han ser ut som en hjemløs fyr. Jeg hadde sagt i fra for lengst, og hadde nok nektet å møtt med han på skoleavslutning, foreldremøte osv om vi var sammen enda. Kall meg gjerne overfladisk, men man kan ikke gå rundt på den måten. Anonymkode: 6fdf6...d8f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #63 Del Skrevet 9 timer siden Problemet er kanskje ikke at du synes han blir stygg med frisyren å vil ja en annen, men hvorfor? Hockeysveis/mullet er tilbake i motebildet, jeg som elsker 80 tallet digger det. Følge moten er absolutt ikke "Harry". ( Ingen unge bruker uttrykket harry eller var i live når hockeysveis var i bruk). Er kanskje problemet for mange at de er i den alderen at de opplevde 80 tallet å har negative assosiasjoner til frisyren? Krøller med hårruller er også tilbake, samme syn på den frisyren? Det er bare gamlinger som ikke liker hockey og permanent. Anonymkode: d6c26...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 8 timer siden #64 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tror du alle kvinner som barberer bort alt håret har sammenbrudd som Britney Spears? Demi Moore er da et typisk eksempel på at en kvinne både kan barbere hodet og ha vettet i behold og samtidig også se flott ut! Har selv barbert vekk hår som nådde ned til rumpa da jeg var yngre uten at jeg hadde mentale utfordringer for det. Synes du virker rimelig enkel som klarer å sammenlikne et snauklipt damehode med mentale issues. Får meg til å lure på om du er riktig godt bevart selv i grunn. Anonymkode: 4816a...b3e Demi Moore shavet hodet for en filmrolle, derfor ikke sammenlignbart. Av de kjendisene jeg har sett som «frivillig» har shavet hodet har det vært psykisk sykdom eller rus i bildet. Veldig spesielt av deg å gå til personangrep og spørre om jeg er riktig bevart, kun fordi jeg påpeker noe som jo er et faktum. Det sier mer om deg, og hvem du er som person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #65 Del Skrevet 8 timer siden Blueberrymuffin skrev (7 minutter siden): Demi Moore shavet hodet for en filmrolle, derfor ikke sammenlignbart. Av de kjendisene jeg har sett som «frivillig» har shavet hodet har det vært psykisk sykdom eller rus i bildet. Veldig spesielt av deg å gå til personangrep og spørre om jeg er riktig bevart, kun fordi jeg påpeker noe som jo er et faktum. Det sier mer om deg, og hvem du er som person. Ikke jeg som skrev innlegget du siterer. Men jeg støtter den som skrev det. Det går helt fint å barbere hodet å være helt frisk. Hvorfor skulle man ikke kunne det? Ikke tro på alt du leser i se & hør om kjendiser. Du vet ikke alt selv om du leser sladder om kjendiser. Anonymkode: 9cac1...d04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 3 timer siden #66 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 16.24): Om jeg hadde barbert av meg alt håret, å mannen ikke synes G.I. Jane var frisyren var attraktiv. Ville han også ha blitt kalt overfladisk? -TS Anonymkode: 9cac1...d04 Har han barbert hodet? Nei? Da var vel ikke det et særlig relevant eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #67 Del Skrevet 2 timer siden Hvor vanskelig er det å si "jeg synes du er stygg med den sveisen, jeg har ikke lyst til å miste tenningen på deg - fiks det!" Anonymkode: 655b3...863 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #68 Del Skrevet 2 timer siden True med å anlegge kjerringsveis selv? Anonymkode: 034f1...533 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #69 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ser det er veldig få av de som klager på mannens frisyre i denne tråden som våger å svare på hvordan de hadde reagert om mannen klaget på en hårfrisyre de selv var veldig fornøyd med. Anonymkode: 1c45e...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå