Gå til innhold

Er flau over mannen min sin hårfrisyre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Svar med samme mynt ts. Klipp håret ditt du og. Ala konesveis

Anonymkode: a0b80...5da

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi har vært sammen i 15 år. Han var fin de første 10 årene, men fikk så for seg at han ville endre frisyre. Den nye frisyren er skikkelig harry, teit og gammeldags. Type hockeysveis. Jeg misliker den sterkt, og har gitt utrykk for dette. Likevel insisterer han på å som oftest klippe seg slik. 

Hva kan jeg gjøre for å få han på bedre tanker????

Anonymkode: 9cac1...d04

Hokey sveis? Günther sveis? 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har samme problem med min mann. Han bestemte seg plutselig for å vokse ut håret. Nå har han lengre hår enn meg. Jeg synes det er dritstygt, og han vet det. Men det er hans hår, han får bestemme selv, og jeg elsker han jo uansett. Nå har jeg alliert meg med svigermor og svigersøster med felles mål om å få han til frisøren 😂 Wish me luck! 

Anonymkode: 1b939...2dd

Hvis man vokser håret, har man voks i det. Han lar vel heller håret vokse….

Anonymkode: 8ff3b...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har vært sammen i 15 år. Han var fin de første 10 årene, men fikk så for seg at han ville endre frisyre. Den nye frisyren er skikkelig harry, teit og gammeldags. Type hockeysveis. Jeg misliker den sterkt, og har gitt utrykk for dette. Likevel insisterer han på å som oftest klippe seg slik. 

Første spørsmål du må stille deg selv før du kan insistere, er om du hadde tillatt at han hadde en formening om hvordan du skulle klippe deg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Makavelli skrev (8 minutter siden):

Første spørsmål du må stille deg selv før du kan insistere, er om du hadde tillatt at han hadde en formening om hvordan du skulle klippe deg.

Ja, absolutt. De klærne han synesvar fæle på meg, har jeg kassert. Jeg setter pris på at han er ærlig tilbake overfor meg.

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, absolutt. De klærne han synesvar fæle på meg, har jeg kassert. Jeg setter pris på at han er ærlig tilbake overfor meg.

-TS

Da tenker jeg du kan be ham innstendig om å bytte frisyre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Svar med samme mynt ts. Klipp håret ditt du og. Ala konesveis

Anonymkode: a0b80...5da

God ide, men jeg får det ikke til, hehe..

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enkelt: "Jeg kjenner at tenningen forsvinner med det håret", så skal du se om ikke saksa blir kvesset✂️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg overbeviste min mann om at han burde dra til en ordentlig barberer for å få fikset skjegget og håret. Han er skikkelig stilig nå. Ikke noe mer klippemaskin.

Han var fin før og da, men det passet han veldig bra å være skikkelig klipt. Tror den barbereren hadde gått  Sweeney Todd på han, om han hadde foreslått hockey. 

Anonymkode: dd576...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Tror den barbereren hadde gått  Sweeney Todd på han, om han hadde foreslått hockey. 

Anonymkode: dd576...e95

Hockey er jo trendy om dagen, utrolig nok.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så bytt han ut da. Hvor tiltaksløs er det mulig å være? 

Anonymkode: 8c1e0...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen min har hockey sveis. Han er 68. Syntes det er helt greit fordi det minner om bedre og finere tider

Anonymkode: 726f3...3ee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Påkrevd skrev (1 time siden):

Enkelt: "Jeg kjenner at tenningen forsvinner med det håret", så skal du se om ikke saksa blir kvesset✂️

Jeg har faktisk sagt det også. Da hadde han gamle sveisen noen uker, før hockeyen sakte men sikkert var tilbake...

-TS

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Om jeg hadde barbert av meg alt håret, å mannen ikke synes G.I. Jane var frisyren var attraktiv. Ville han også ha blitt kalt overfladisk? 

-TS

Ja

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ok, da tenker jeg at du er en person som synes veldig mange er overfladiske, å at kanskje akkurat du, er den overfladiske her.

-TS

Hvor i all verden er logikken i dette?

Blueberrymuffin skrev (3 timer siden):

Nå er faktisk ikke hockeysveis og det at en kvinne barberer bort alt håret sammenlignbart.

Hockeysveis er faktisk en hårfrisyre. At en kvinne derimot barberer bort alt håret sier mer om den mentale tilstanden hos vedkommende.

Stor forskjell.

Mannen min syntes jeg var superhot da jeg hadde GI-Jane-sveis, men vi synes begge det så helt jævlig ut i to år da det skulle vokse ut igjen 😂

Anonymkode: c77b6...2f0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har faktisk sagt det også. Da hadde han gamle sveisen noen uker, før hockeyen sakte men sikkert var tilbake...

-TS

Jeg slutter klå, flørte og ha sex med mannen min når han ser jævlig ut. 🤷🏻‍♀️ han hater tanken på pannelugg på damer, hver gang han drøyer for lenge med skjegget/håret lufter jeg tanken om å anlegge pannelugg i tillegg til at jeg mister lysten på han. Han tar hintet etter få uker 🙊 heldigvis. 

Anonymkode: 45d29...77b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vis ham MacGyver. Men mulig det ikke virker for han er jo en kjekkas. Skulle gjerne hatt en mann med hockeysveis jeg.

Anonymkode: efc9c...675

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blueberrymuffin skrev (4 timer siden):

Nå er faktisk ikke hockeysveis og det at en kvinne barberer bort alt håret sammenlignbart.

Hockeysveis er faktisk en hårfrisyre. At en kvinne derimot barberer bort alt håret sier mer om den mentale tilstanden hos vedkommende.

Stor forskjell.

Tror du alle kvinner som barberer bort alt håret har sammenbrudd som Britney Spears? Demi Moore er da et typisk eksempel på at en kvinne både kan barbere hodet og ha vettet i behold og samtidig også se flott ut! Har selv barbert vekk hår som nådde ned til rumpa da jeg var yngre uten at jeg hadde mentale utfordringer for det. Synes du virker rimelig enkel som klarer å sammenlikne et snauklipt damehode med mentale issues. Får meg til å lure på om du er riktig godt bevart selv i grunn.

Anonymkode: 4816a...b3e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blander meg ikke opp i hvordan samboer klipper seg/styler håret. Noen frisyrer liker jeg bedre enn andre, men jeg er like glad i ham uansett, og har null behov for å kontrollere hva han gjør med håret sitt. Alt annet blir feil i min bok.

Anonymkode: fe130...5e3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg skjønner deg, TS. Min mann har de siste årene anlagt langt hår. Sånn skikkelig huleboer langt til under skuldrene. Det er så totalt turn-off!! Han nekter å gjøre noe med det, kall meg overfladisk, men han ser helt jævlig ut.

Anonymkode: 7f750...2fb

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Akkurat slik er det jeg føler det. Takk for at du deler din erfaring.  

-TS

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har samme problem med min mann. Han bestemte seg plutselig for å vokse ut håret. Nå har han lengre hår enn meg. Jeg synes det er dritstygt, og han vet det. Men det er hans hår, han får bestemme selv, og jeg elsker han jo uansett. Nå har jeg alliert meg med svigermor og svigersøster med felles mål om å få han til frisøren 😂 Wish me luck! 

Anonymkode: 1b939...2dd

Akkurat samme her . 
Han har hår ned til skuldrene og skjegg, synes ikke det er noe fint. Skikkelig turn off.. 
Ser rett og slett ut som en slask . 

Anonymkode: f366b...133

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...