AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar Hei, alle medprøvere! Jeg har enormt "fatigue" i disse dager, og jeg får ikke gjort noe som helst - verken privat eller på jobb. Jeg prøver å nøste i hva som kan ligge bak, sånn jeg kan gjøre noe med det. For det kan jo være mye. Jeg går gjennom min første runde med IVF (ICSI), og hadde innsett for en uke siden. Er det flere som hadde denne utfordringen da? I så fall, når gikk det over? Jeg går på Cyclogest, hvis det er relevant. Det er et par uker siden jeg sluttet å ta ADHD-medisin i tilfelle jeg skulle bli gravid, så jeg har vært på tanken om jeg ennå har abstinenser. Men de bør vel være borte så lenge i ettertid(?). Ellers har jeg nylig kommet ut av et par intense år i hamsterhjulet og ekstremt mye stress, så har også vært innom tanken om det kan være en etterreaksjon på utbrentheten jeg har "ignorert". Men aner ikke ikke om det er en greie. Anonymkode: 62db8...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Del Skrevet 29. januar Veldig vanlig at man kjenner på at man er sliten under ivf og etter innsett. Men kan helt naturlig også være en god blanding av både ivf og annet som du beskriver. Men absolutt normalt under ivf behandling. Anonymkode: cf974...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar IVF kan slå deg helt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Del Skrevet 29. januar Jeg har blitt helt utkjørt av IVF. En slitenhet på et nivå jeg aldri har vært borti før 😬 Anonymkode: c2c34...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 30. januar #5 Del Skrevet 30. januar Jeg er sykemeldt nå pga det emosjonelle stresset IVF bydde på hos meg. Jeg var enormt sliten mens jeg holdt på med IVF, men dette er noe helt annet. Etter at lege skrev ut sykemelding til meg, kollapsa jeg helt. Jeg vet ikke hva som skjer i kroppen min. En type utmattelse og muskelverk jeg bare har kjent under en heftig influensa. Tror det må være en form for stressutløst utmattelse. 2 uker har gått og det har ikke blitt bedre så jeg er engstelig for hva det kan være. Jeg pressa psyken og kroppen alt for hardt under IVF. Jeg tror noe skjer med nervesystemet vårt når man er under intenst stress veldig lenge. Utmattelse og muskelverk er kroppen vår sin måte å si ifra om at vi trenger en pause, og vi trenger å hvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #6 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei, alle medprøvere! Jeg har enormt "fatigue" i disse dager, og jeg får ikke gjort noe som helst - verken privat eller på jobb. Jeg prøver å nøste i hva som kan ligge bak, sånn jeg kan gjøre noe med det. For det kan jo være mye. Jeg går gjennom min første runde med IVF (ICSI), og hadde innsett for en uke siden. Er det flere som hadde denne utfordringen da? I så fall, når gikk det over? Jeg går på Cyclogest, hvis det er relevant. Det er et par uker siden jeg sluttet å ta ADHD-medisin i tilfelle jeg skulle bli gravid, så jeg har vært på tanken om jeg ennå har abstinenser. Men de bør vel være borte så lenge i ettertid(?). Ellers har jeg nylig kommet ut av et par intense år i hamsterhjulet og ekstremt mye stress, så har også vært innom tanken om det kan være en etterreaksjon på utbrentheten jeg har "ignorert". Men aner ikke ikke om det er en greie. Anonymkode: 62db8...fe2 Hvis du har sluttet på adhd medisinen så er det naturlig at du føler deg utmattet. Anonymkode: 7bef5...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #7 Del Skrevet 30. januar Man blir super trøtt av cyclonest! Anonymkode: fcfd8...cbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #8 Del Skrevet 8. mars Oh takk til dere som svarte her. Jeg kjenner meg igjen og visste ikke hva det kom av. Har mislykket IVF bak meg for 3!!!!!! Måneder den og jeg er fortsatt utmattet den dag idag. Det er helt utrolig hvor hardt dette er. Jeg kjenner meg ikke igjen og er ekstremt sliten og lagt på meg masse vekt Aldri vært bort i noe sånt. Konstant sliten og orker ikke noe. Når gir dette seg? Hadde aldri gått for IVF om jeg visste dette. Anonymkode: 1ab1f...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #9 Del Skrevet 10. mars Har du sjekket d vitamin? Ekstremt tretthet kan også skyldes det og er jo lett å hjelpe til med ekstra d vitamin. Mange har lavere nivåer på vinter. I tillegg kan man mega utslitt av adhd, hjernen er jo på høygir hele tiden. Anonymkode: 7e913...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå