Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvor stor kurv for at en 12 måneder gammel baby skal få plass? Skal kjøpe en kurv jeg kan ta bilder av baby i fra den er nyfødt til 12 måneder. Holder det med en lengde på 30cm? Hvor stor bør den være

Anonymkode: ecb46...130

Skrevet

Er lengden på kurven 30 cm? Hva venter du? En pygme?

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

En kurv på 30 cm er jo alt for liten til en nyfødt, så en 12 mndr får du nok ikke plass til.

Anonymkode: b2eb3...c4b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

hvor stor kurv for at en 12 måneder gammel baby skal få plass? Skal kjøpe en kurv jeg kan ta bilder av baby i fra den er nyfødt til 12 måneder. Holder det med en lengde på 30cm? Hvor stor bør den være

En baby måler normalt 50 cm +/- når den er nyfødt til termin. Så kan du selv finne ut hvor lang en 12 måneder gammel baby er. 

Anonymkode: b0e41...de0

AnonymBruker
Skrevet

Den bør nok være 70 cm lang for at du skal få plass til ettåringen (med bøyde bein).

Anonymkode: be084...805

AnonymBruker
Skrevet

En 12 måneder gammel «baby» er en ettåring. Lykke til med å få den til å ligge stille i en kurv. Våken. 

Anonymkode: b22a7...fa8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

30 cm?? Tenk deg litt om da (og forsøk å google gjennomsnittlig lengde ved fødsel...)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant masse av disse kurvene på denne nettsiden og noen av dem så så store ut men så står det at di bare er 30cm

IMG_0456.png

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fant masse av disse kurvene på denne nettsiden og noen av dem så så store ut men så står det at di bare er 30cm

IMG_0456.png

Det er vel ikke meningen å ha en baby oppi de der? Står jo toy organizer og gift basket. Tror du heller bør gå for en moseskurv.

Anonymkode: 5fbb8...3bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

den bør være minst 90 cm lang for at ettåringen skal kunne ligge utstrakt i den. 30 cm er langt nok for et foster i uke 25 i svangerskapet.  

Anonymkode: 2c211...12e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den på bildet er til å ha leker i. En ettåring kan jo sitte/stå oppi der, men blir verre med nyfødt.

Anonymkode: 43ba2...ddf

AnonymBruker
Skrevet

Forresten... Har sett litt på gamle bilder og tror det kan gå. De minste ligger jo ikke utstrakt. Stor baby/smårolling kan sitte oppi. 

Noen som har nyfødt og kan måle hvor lange de er i fosterstilling?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen som har nyfødt og kan måle hvor lange de er i fosterstilling?

Min yngste var 34 cm fra hode til rumpe ved fødselen.

Anonymkode: bbed3...153

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...