AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden hvor stor kurv for at en 12 måneder gammel baby skal få plass? Skal kjøpe en kurv jeg kan ta bilder av baby i fra den er nyfødt til 12 måneder. Holder det med en lengde på 30cm? Hvor stor bør den være Anonymkode: ecb46...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Er lengden på kurven 30 cm? Hva venter du? En pygme? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden En kurv på 30 cm er jo alt for liten til en nyfødt, så en 12 mndr får du nok ikke plass til. Anonymkode: b2eb3...c4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): hvor stor kurv for at en 12 måneder gammel baby skal få plass? Skal kjøpe en kurv jeg kan ta bilder av baby i fra den er nyfødt til 12 måneder. Holder det med en lengde på 30cm? Hvor stor bør den være Anonymkode: ecb46...130 En baby måler normalt 50 cm +/- når den er nyfødt til termin. Så kan du selv finne ut hvor lang en 12 måneder gammel baby er. Anonymkode: b0e41...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Den bør nok være 70 cm lang for at du skal få plass til ettåringen (med bøyde bein). Anonymkode: be084...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden En 12 måneder gammel «baby» er en ettåring. Lykke til med å få den til å ligge stille i en kurv. Våken. Anonymkode: b22a7...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): hvor stor kurv for at en 12 måneder gammel baby skal få plass? Skal kjøpe en kurv jeg kan ta bilder av baby i fra den er nyfødt til 12 måneder. Holder det med en lengde på 30cm? Hvor stor bør den være Anonymkode: ecb46...130 30 cm?? Tenk deg litt om da (og forsøk å google gjennomsnittlig lengde ved fødsel...) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden Jeg fant masse av disse kurvene på denne nettsiden og noen av dem så så store ut men så står det at di bare er 30cm Anonymkode: ecb46...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fant masse av disse kurvene på denne nettsiden og noen av dem så så store ut men så står det at di bare er 30cm Anonymkode: ecb46...130 Det er vel ikke meningen å ha en baby oppi de der? Står jo toy organizer og gift basket. Tror du heller bør gå for en moseskurv. Anonymkode: 5fbb8...3bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden den bør være minst 90 cm lang for at ettåringen skal kunne ligge utstrakt i den. 30 cm er langt nok for et foster i uke 25 i svangerskapet. Anonymkode: 2c211...12e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Del Skrevet 19 timer siden Den på bildet er til å ha leker i. En ettåring kan jo sitte/stå oppi der, men blir verre med nyfødt. Anonymkode: 43ba2...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Del Skrevet 19 timer siden Forresten... Har sett litt på gamle bilder og tror det kan gå. De minste ligger jo ikke utstrakt. Stor baby/smårolling kan sitte oppi. Noen som har nyfødt og kan måle hvor lange de er i fosterstilling? Anonymkode: 43ba2...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som har nyfødt og kan måle hvor lange de er i fosterstilling? Anonymkode: 43ba2...ddf Min yngste var 34 cm fra hode til rumpe ved fødselen. Anonymkode: bbed3...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå