AnonymBruker Skrevet i går, 16:01 #21 Del Skrevet i går, 16:01 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kommentaren din er unødvendig. Anonymkode: a2a4b...1ea Din også. Anonymkode: d8f43...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:17 #22 Del Skrevet i går, 16:17 Overskriften antyder at dette skjer regelmessig, kan det stemme? Stjeler mat, altså noe hen gjør jevnlig, eller gjorde det en eneste gang? For alt du vet, så kan det jo være at pasienten har sagt at han er mett og ikke har lyst på. Da blir den jo bare kastet, like greit å spise i stede for å kaste. Du vet ikke svaret før du snakker med vedkommende, så de skal du gjøre. Ikke sett ut rykter i alle fall: Hen stjeler pasientenes mat! Anonymkode: 58482...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet i går, 16:57 #23 Del Skrevet i går, 16:57 Hvis en dement person ikke ønsker å spise så burde person helsepersonell bruke tiden på å prøve få hen til å spise. Ikke spise maten selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:12 #24 Del Skrevet i går, 17:12 Hannabanna skrev (15 minutter siden): Hvis en dement person ikke ønsker å spise så burde person helsepersonell bruke tiden på å prøve få hen til å spise. Ikke spise maten selv. Hvor har jeg skrevet at den demente ikke ønsket å spiste maten?? Anonymkode: 2c4c0...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet i går, 17:32 #25 Del Skrevet i går, 17:32 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvor har jeg skrevet at den demente ikke ønsket å spiste maten?? Anonymkode: 2c4c0...ac7 Nå har jeg ikke sitert deg har jeg vell?? Men siden du spør, du skrev at pasienten kan ha sagt at han er mett eller ikke hadde lyst på. For en ting å krangle på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå