AnonymBruker Skrevet 29. januar #21 Skrevet 29. januar Olive_North skrev (10 minutter siden): Jeg liker den fra Done by Deer og hadde blitt glad for å få den. Edit: jeg hadde ikke brukt for spyleflaske eller kjølebind. Det anbefales ikke å bruke sånn flaske. Hvorfor ikke?kilder? Jeg fødte for litt over et år siden og ble anbefalt den av jordmor. Hva er galt med skylleflaske? Anonymkode: 92127...f3c 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #22 Skrevet 29. januar Ville gått for noe mer varig. Klippan pledd kan brukes som sitteunderlag når ungen blir større. Anonymkode: ee293...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #23 Skrevet 29. januar Fin tanke, men elendige gaveforslag! Jeg hadde kjøpt aktivitetsleke, men ikke fra det merket du foreslo. Babyer liker sterke farger, kjøp heller noe fra Playgro. Mor får nødvendige bind på føden, ikke sikkert hun trenger skylleflaske osv. Jeg hadde blitt kjempeskuffet over å få noe sånt. Anonymkode: e39e3...86c 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar #24 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fin tanke, men elendige gaveforslag! Jeg hadde kjøpt aktivitetsleke, men ikke fra det merket du foreslo. Babyer liker sterke farger, kjøp heller noe fra Playgro. Mor får nødvendige bind på føden, ikke sikkert hun trenger skylleflaske osv. Jeg hadde blitt kjempeskuffet over å få noe sånt. Anonymkode: e39e3...86c Har skrotet gaven til mor, det blir ikke den. Det blir en type aktivitetsleke. Synes ikke fargen var dårlig på den jeg fant. Styrer først og fremst unna beige og grå. Men takk for tips til merke, skal se på det 😊 Anonymkode: 19d5c...5db
AnonymBruker Skrevet 29. januar #25 Skrevet 29. januar En av de beste gavene vi fikk var dette settet fra liewood:https://www.jollyroom.no/babyutstyr/mat-drikke/tateflasker-tilbehor/bestikk-servering/barnserviser/liewood-vivi-monstret-matsett-peach-sea-shell Det står stødig og kjøler maten raskt, noe som er topp når man har små barn. Ellers var noe av de andre beste gavene fra Lille Lam: https://lillelam.no/produkt/ullbody-mini/ Denne er fantastisk. Den er i tynn myk ull og med omslag sånn at man ikke må ta den over hodet. Den er veldig elastisk og kommer i mange farger. Anonymkode: 55d90...f5a
AnonymBruker Skrevet 29. januar #26 Skrevet 29. januar Hadde droppet de der. Ulljakke blir mye brukt her! Både i bilstol og vogn. Dress bruker vi sjeldent, selvom det er kaldt. Ligger i vognpose om vinteren, så er varmt nedi men trenger klær på overkroppen. I bilen er det også varmt så da tar jeg ofte bare å slenger på en ulljakke / ullgenser og tar på et pledd når vi skal ut av bilen. Ellers er det veldig greit med gavekort for å kjøpe babyklær, alle babyer er så forskjellig når de blir født. Noen er små, noen er store, noen er lange og noen er tykke 😅 Til mor er det veldig godt med litt egenpleie. F. eks gavekort på fotpleie, massasje, take away - middag , eller rett å slett skobutikk! Jeg gikk opp en størrelse etter baby, måtte bytte alle skoene mine. Vet mange går opp 0.5-1 størrelse 🫣 Anonymkode: 11b88...a30
AnonymBruker Skrevet 29. januar #27 Skrevet 29. januar Det er helt normalt og fint å kjøpe gave til babyshower Begge gavene var fine. Personlig ville jeg ikke trengt den barselpakken og det kan også hende hun allerede har kjøpt sånt. Babypakken var søt men veldig overpriset. Tenker om du skal bruke så mye som 600-700 kr så kan du få noe mye finere for pengene Jeg ble glad for alt jeg fikk til baby men kanskje spesielt for praktiske men søte klær i str. 62, strikket ull, fint servise, bøker, søte kosedyr og fargerike myke leker. Anonymkode: a8ea6...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå