AnonymBruker Skrevet i går, 11:56 #1 Del Skrevet i går, 11:56 Jeg kjenner en mann som jeg omgås litt med her og der, vi trener blant annet på treningssenter sammen. Jeg vet han har et godt øye til meg og vi har snappa litt sammen der han har vært direkte flørtete i tonen. Jeg synes han er vanvittig kjekk og har rett og slett lyst å pule livskiten ut av han…vet han er i åpent forhold med kona, det har han fortalt meg. Jeg og mannen er også i åpent forhold, men jeg har ikke vært med noen andre enda for det har ikke vært noen interessante. han fyren jeg synes er kjekk er som sagt veldig flørtende på melding, men når jeg møter han er han litt mer tilbakeholden, men veldig hyggelig og mye klemming. jeg har nesten litt lyst å spørre han rett ut om han har lyst å kose litt med meg, blir det for direkte? Hva tror dere? Hva tror dere menn? Anonymkode: d6d38...881 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:58 #2 Del Skrevet i går, 11:58 Hvis dere er i åpne forhold så er det jo bare å spørre rett ut. Trodde folk i åpne forhold var ganske tydelige mennesker på sånt. Anonymkode: 4669f...4af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:02 #3 Del Skrevet i går, 12:02 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis dere er i åpne forhold så er det jo bare å spørre rett ut. Trodde folk i åpne forhold var ganske tydelige mennesker på sånt. Anonymkode: 4669f...4af Hmmmm, jo men jeg er jo ikke nødvendigvis mer frempå bare fordi jeg er i et åpent forhold. Jeg er vel i kategorien beskjeden. På meldinger er ikke han beskjeden, men han tar liksom initiativet i virkeligheten, så jeg blir litt usikker Anonymkode: d6d38...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:04 #4 Del Skrevet i går, 12:04 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg kjenner en mann som jeg omgås litt med her og der, vi trener blant annet på treningssenter sammen. Jeg vet han har et godt øye til meg og vi har snappa litt sammen der han har vært direkte flørtete i tonen. Jeg synes han er vanvittig kjekk og har rett og slett lyst å pule livskiten ut av han…vet han er i åpent forhold med kona, det har han fortalt meg. Jeg og mannen er også i åpent forhold, men jeg har ikke vært med noen andre enda for det har ikke vært noen interessante. han fyren jeg synes er kjekk er som sagt veldig flørtende på melding, men når jeg møter han er han litt mer tilbakeholden, men veldig hyggelig og mye klemming. jeg har nesten litt lyst å spørre han rett ut om han har lyst å kose litt med meg, blir det for direkte? Hva tror dere? Hva tror dere menn? Anonymkode: d6d38...881 Åpne forhold du lissom... herregud, selvbedrag er det beste bedrag. Anonymkode: e145e...f71 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Åpne forhold du lissom... herregud, selvbedrag er det beste bedrag. Anonymkode: e145e...f71 Ja du mener han lyger? Anonymkode: d6d38...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Høres rart ut at du må spørre her da du skriver at dere allerede har en flørtende tone på Snap. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden Meowmere skrev (3 minutter siden): Høres rart ut at du må spørre her da du skriver at dere allerede har en flørtende tone på Snap. Jeg synes som sagt han er mye mer reservert i virkeligheten, så da blir jeg litt usikker. Venter han på at jeg skal ta første steget? Anonymkode: d6d38...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes som sagt han er mye mer reservert i virkeligheten, så da blir jeg litt usikker. Venter han på at jeg skal ta første steget? Anonymkode: d6d38...881 Menn venter nå for tiden på at kvinnen tar første steget, du vet metoo.. Anonymkode: 30a2d...231 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden Jeg ville ikke spurt noen om noe som helst før jeg hadde lært meg å skrive ordentlig. Anonymkode: 6711b...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ville ikke spurt noen om noe som helst før jeg hadde lært meg å skrive ordentlig. Anonymkode: 6711b...10f Var det vill istedenfor vil i hi du hang deg opp i? Grattis med dagen Anonymkode: d6d38...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden Spør han på snap neste gang dere flørter der😉 Anonymkode: 65dbe...c9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #12 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kjenner en mann som jeg omgås litt med her og der, vi trener blant annet på treningssenter sammen. Jeg vet han har et godt øye til meg og vi har snappa litt sammen der han har vært direkte flørtete i tonen. Jeg synes han er vanvittig kjekk og har rett og slett lyst å pule livskiten ut av han…vet han er i åpent forhold med kona, det har han fortalt meg. Jeg og mannen er også i åpent forhold, men jeg har ikke vært med noen andre enda for det har ikke vært noen interessante. han fyren jeg synes er kjekk er som sagt veldig flørtende på melding, men når jeg møter han er han litt mer tilbakeholden, men veldig hyggelig og mye klemming. jeg har nesten litt lyst å spørre han rett ut om han har lyst å kose litt med meg, blir det for direkte? Hva tror dere? Hva tror dere menn? Anonymkode: d6d38...881 lettere å spørre noen du ikke kjenner, Anonymkode: 88acd...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå