Gå til innhold

Uplanlagt gravid og det er 10 år siden sist! Hvordan fortelle den vordende faren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk positiv graviditetstest idag, etter å ha stusset over kvalme to dager i strekk… 

Dette barnet er svært ønsket av både meg og barnefaren, men var ikke planlagt. Vi har ikke vært sammen lenge, og dette kommer som et stort sjokk! Jeg er redd og glad samtidig, da jeg for kort tid siden fikk beskjed av gynekolog om at han trodde det ble vanskelig å bli gravid med det første. Dette er tross alt bedre for oss begge, da det ville vært mye verre om vi fikk vasker med å få barn. 

Men hvordan skal jeg fortelle han det? Han jobber borte og er ikke her før til helgen. Men jeg sliter med å holde på dette frem til helga… Er det innafor å fortelle det over telefon? 

Anonymkode: 5d32a...389

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du vil fortelle over telefon så gjør du det, gjør det som føles riktig for deg❤️

gratulerer så mye!

Anonymkode: bb47b...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjør det som du føler for! 
I en sånn situasjon så har en lov å være spontan og dele en god nyhet ! 
Lykke til ! ❤️

Anonymkode: 22026...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du vil fortelle over telefon så gjør du det, gjør det som føles riktig for deg❤️

gratulerer så mye!

Anonymkode: bb47b...97b

Takk! 
Han kommer til å bli sjokkert, men glad. Det hører med til historien at han har vært i en relasjon før, hvor han har opplevd å miste barn underveis i svangerskapet. Derfor ble han aldri far med sin eks. De klarte ikke bli gravide uten hjelp. Derfor er dette langt unna hva vi begge forventet! Men noen ganger er det meningen ❤️

Anonymkode: 5d32a...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så koselig ts. ❤️❤️❤️❤️❤️

Anonymkode: be376...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

jeg klarte ikke holde meg noen få timer en gang til han kom hjem fra jobb. Tok bilde av testen og skev: 1+1=3, du skal bli pappa. 

Han ringte meg etter ca 2 sekunder og var skikkelig glad:) 

Anonymkode: 4a359...803

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...