AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Typ dere blir knullet bakfra av en fyr og dere kjeder dere så mye at man begynner å tenke på hva man skal ha til middag i morgen. Eller dere taster på mobilen mens dere blir pult? Anonymkode: c77e4...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Ja. Ikke tastet på mobilen, men tankene går over på noe annet innimellom ja. Anonymkode: 80ee7...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Under samleie har det skjedd mange ganger 😂. Viktig å understreke at akkurat samleie ikke er det helt store for min del. Under annen sex som gir meg langt mer nytelse en hva samleie gjør, så har jeg mer en nok med å nyte og å mentalt være til stede. Anonymkode: 4a17c...699 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Nei jeg prøver å være med på sexen. Har vært på mobilen når han starter sexen. Men jeg avslutter det jeg driver på med å henger meg på hvis jeg har lyst på sex. Er jeg ikke interessert så sier jeg jo nei. Anonymkode: 327ca...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Typ dere blir knullet bakfra av en fyr og dere kjeder dere så mye at man begynner å tenke på hva man skal ha til middag i morgen. Eller dere taster på mobilen mens dere blir pult? Anonymkode: c77e4...37a Nei. Jeg lever meg så inn i nytelsesverden, og fokuserer på min partner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Typ dere blir knullet bakfra av en fyr og dere kjeder dere så mye at man begynner å tenke på hva man skal ha til middag i morgen. Eller dere taster på mobilen mens dere blir pult? Anonymkode: c77e4...37a Blir pult? Har du sex med dukker? I så fall - de tenker nok ikke på noe som helst. Eller prostituerte? De tenker nok på diverse, middag inkludert. Vi andre har sex. Med hverandre. Vi «blir» ikke noe som helst. Oppdater deg, ts. Forsøk i det minste fremstå oppegående. Anonymkode: 8164e...3a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden Mange ganger. Men «blir ferdig» er det jeg tenker mest Anonymkode: 52eb0...a57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden Haha, ja, nesten. Det er fordi jeg allerede har kommet og han vil holde på lenge. Da begynner jeg nesten å kjede meg av og til 😆 Anonymkode: a1ae4...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden Bare lurte, siden jeg hadde en one night stand en gang. Og mens jeg tok henne doggystyle så begynte hun taste på mobiltelefonen. Det betyr hun nyter ikke sexen overhodet? Anonymkode: c77e4...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden Irak skrev (14 minutter siden): Nei. Jeg lever meg så inn i nytelsesverden, og fokuserer på min partner. En kan multitaske Anonymkode: 43f15...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare lurte, siden jeg hadde en one night stand en gang. Og mens jeg tok henne doggystyle så begynte hun taste på mobiltelefonen. Det betyr hun nyter ikke sexen overhodet? Anonymkode: c77e4...37a Ja, vil påstå at det sannsynligvis betyr at hun ikke hadde det så veldig gøy. Selv ville jeg ikke begynt å taste på mobilen, men jeg har flere ganger gjort en jobb for å få ham til å komme raskere, sånn at vi kan bli ferdige. Anonymkode: 9fc0a...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Del Skrevet 23 timer siden Haha ja, det har jeg. Anonymkode: 0a8cf...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare lurte, siden jeg hadde en one night stand en gang. Og mens jeg tok henne doggystyle så begynte hun taste på mobiltelefonen. Det betyr hun nyter ikke sexen overhodet? Anonymkode: c77e4...37a «Overhode» er kanskje litt overdrevet. Men akkurat samleie/bli penetrert trenger ikke å gi noe særlig nytelse i det hele tatt. Jeg syntes samleie er veldig koselig og intimt. Men helt ærlig så er nytelsen av det mer for mannen😅. Om det går over noen minutter, så er det fort gjort at tankene drifter litt☺️ Det er mye annen sex som gir veldig mye mer nytelse for å si det sånn da. Anonymkode: 4a17c...699 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23 timer siden #14 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En kan multitaske Anonymkode: 43f15...482 Ikke mens jeg har sex sammen med en partner. Det gjør jeg ikke. Onanerer jeg, så bruker jeg fantasien min. Den er veldig livlig 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #15 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har tenkt på bl.a middag, ja. Og det er en av grunnene til at fyren ganske fort ble en eks... Anonymkode: eeb6a...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #16 Del Skrevet 23 timer siden Irak skrev (2 minutter siden): Ikke mens jeg har sex sammen med en partner. Det gjør jeg ikke. Onanerer jeg, så bruker jeg fantasien min. Den er veldig livlig 😉 Jeg sier bare at man kan. Anonymkode: 43f15...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #17 Del Skrevet 23 timer siden Middag i morgen? Nei, aldri. Jeg tenker ikke over det før rett før den skal lages. Anonymkode: 43a68...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #18 Del Skrevet 22 timer siden Har ikke kjedet meg på den måten, nei. Enten er det godt eller så er det vondt. Er det vondt så tenker jeg kun på om jeg kan greie å holde ut eller om jeg må si noe. Anonymkode: 838e8...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå