AnonymBruker Skrevet i går, 11:16 #1 Del Skrevet i går, 11:16 Jeg er så utrolig sliten og lei av oppussing og renovering… Angrer noe sykt på at vi kjøpte dette dritthuset som allerede har kostet oss ca 30% mer enn det vi planla, og det gjenstår noe enormt med arbeid for å kunne få det salgbart igjen. Jeg har virkelig ikke lyst til å bo her lenger, og bare tanken på å dra hjem etter jobb gjør meg skikkelig nedfor. Jobber på med alt som skal gjøres, men føler fremgangen er så liten, og det er vanskelig med så lite penger som er igjen der alt ekstra av lønn hver mnd går til dette jævla huset. Jeg har virkelig tatt meg vann over hodet😭 Anonymkode: 9b78b...d4e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Føler med deg. Jeg har vært veldig klar på å bare ha et prosjekt om gangen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Ja, men mest fordi vi har en tidsfrist og alt tar lengre tid. Har vært på jobb, rett hjem , pusset opp, for lite søvn - repeat de siste 3 månedene. Fr disse månedene har vi pusset opp flere ganger i uken i løpet av 2 års periode (men har da tatt oss fri enkelte dager, og uker). Var også litt lei av oppussing men det var pga. dårlig planlegging. Om du ikke har noe tidsfrist å forholde deg til anbefaler jeg deg å ta et rom om gangen. Slik at du kan lukke dra når du er ferdig. Da kan du innimellom koble ut. Anonymkode: 9fa4f...821 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Ja. Tapte over en halv million på et bad der firmaet nå er konkurs. Det var pengene som skulle gå til å renovere resten av huset. Har ikke orket å gjøre noe på et år 😭 Sender masse gode tanker ❤️ Anonymkode: 91c42...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå