Hensatt Skrevet i går, 11:11 #1 Del Skrevet i går, 11:11 Da har Berrum og Beyer takket for seg i Nrk. Har fulgt de i 2-3 år og de har vært fast på spilleren på alle bilturer. En annen fast har vært Kladden har dævva, som også var slutt nå til jul. Forslag til andre turkamerater i Nrk-spilleren? Har prøvd flere, men ingen har fenget så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:56 #2 Del Skrevet i går, 17:56 Veldig trist. Synd de går til Podimo og ikke Podme. Vet dessverre ikke om noen gratispodcaster som fenger på samme måte. Anonymkode: ea768...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:05 #3 Del Skrevet i går, 18:05 Hensatt skrev (6 timer siden): Da har Berrum og Beyer takket for seg i Nrk. Har fulgt de i 2-3 år og de har vært fast på spilleren på alle bilturer. En annen fast har vært Kladden har dævva, som også var slutt nå til jul. Forslag til andre turkamerater i Nrk-spilleren? Har prøvd flere, men ingen har fenget så langt. Martin Lepperød har ny podcast som heter Nesten alle hele uka, den er på Spotify og det er 3 episoder hver uke 😍 Er så lei meg for at Berrum og Beyer går til podimo eller podme eller hva det er. Kommer til å savne morgenkaffe mens jeg steller meg og hører på Berrum og Beyer first thing in the morning 🥹 Anonymkode: 7493d...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet i går, 18:05 #4 Del Skrevet i går, 18:05 Har du testet Både Erlend og Steinar? Jeg synes de er blitt bedre siden oppstart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:06 #5 Del Skrevet i går, 18:06 Helikopter skrev (Akkurat nå): Har du testet Både Erlend og Steinar? Jeg synes de er blitt bedre siden oppstart. Enig i denne. Får meg ofte til å le høyt, de utfyller hverandre godt! Anonymkode: 7493d...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:31 #6 Del Skrevet i går, 18:31 Liker Med all respekt (kan dog være litt støyete/slitsomt til tider hehe) og Både Einar og Steinar! Anonymkode: 942ad...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet i går, 18:42 Forfatter #7 Del Skrevet i går, 18:42 Helikopter skrev (36 minutter siden): Har du testet Både Erlend og Steinar? Jeg synes de er blitt bedre siden oppstart. Har testet de. Synes ikke det fenget, men skal gi de en ny sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet i går, 18:43 Forfatter #8 Del Skrevet i går, 18:43 Elsket forresten Gym med Mia. Håper det kommer mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet i går, 18:47 Forfatter #9 Del Skrevet i går, 18:47 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Liker Med all respekt (kan dog være litt støyete/slitsomt til tider hehe) og Både Einar og Steinar! Anonymkode: 942ad...d65 Med all respekt og Desken eller hva den heter blir for masete for min del. Liker På audition, men den er helt ny så kun en episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Hensatt skrev (23 timer siden): Med all respekt og Desken eller hva den heter blir for masete for min del. Liker På audition, men den er helt ny så kun en episode. Hva med Radio Mørch? Ofte spennende og interessante gjester. Anonymkode: 7493d...f05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har fulgt BB nesten siden starten og synes det er nitrist at de har valgt Podimo. Jeg abonnerer faktisk på Podimo, men appen er så ubrukelig at jeg aldri bruker den lenger, så de podcastene jeg fulgte der har jeg ikke hørt på en stund. En merkelig avgjørelse av Martin, som ellers liker å gi inntrykk av å være en businesstype. Jeg kan ikke tenke meg at Podimo-podcastene går særlig bra når appen er så ubrukelig som den er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Fabienne skrev (41 minutter siden): En merkelig avgjørelse av Martin, som ellers liker å gi inntrykk av å være en businesstype. Beyer trenger nok penga. Han og samboeren kjøpte tomannsbolig på Berg til 19,3 millioner i fjor høst. Anonymkode: ea768...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 54 minutter siden #13 Del Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Beyer trenger nok penga. Han og samboeren kjøpte tomannsbolig på Berg til 19,3 millioner i fjor høst. Anonymkode: ea768...b15 Ups. Men jeg er enig med den over som skrev at Podme hadde vært et langt bedre valg. LANGT bedre. Blir spennende å se hva som skjer i morgen da, siden de pleier å slippe en episode på fredager. Appen er helt umulig å manøvrere seg i. Men dette er vel egentlig helt OT ift spørsmålet til ts om lignende gratispodcaster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #14 Del Skrevet 51 minutter siden Fabienne skrev (2 minutter siden): Ups. Men jeg er enig med den over som skrev at Podme hadde vært et langt bedre valg. LANGT bedre. Blir spennende å se hva som skjer i morgen da, siden de pleier å slippe en episode på fredager. Appen er helt umulig å manøvrere seg i. Men dette er vel egentlig helt OT ift spørsmålet til ts om lignende gratispodcaster. De sa på tirsdag at fredagsepisoden er den siste episoden i NRK, og var visstnok med en etterlengtet gjest 🤔 Anonymkode: 942ad...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 46 minutter siden #15 Del Skrevet 46 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De sa på tirsdag at fredagsepisoden er den siste episoden i NRK, og var visstnok med en etterlengtet gjest 🤔 Anonymkode: 942ad...d65 Ah, det stemmer. Det hørte jeg jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå