Gå til innhold

Berrum og Beyer slutt. Hva nå?

Hensatt

Anbefalte innlegg

Da har Berrum og Beyer takket for seg i Nrk. Har fulgt de i 2-3 år og de har vært fast på spilleren på alle bilturer. En annen fast har vært Kladden har dævva, som også var slutt nå til jul.

Forslag til andre turkamerater i Nrk-spilleren? Har prøvd flere, men ingen har fenget så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Veldig trist. Synd de går til Podimo og ikke Podme. Vet dessverre ikke om noen gratispodcaster som fenger på samme måte.

Anonymkode: ea768...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hensatt skrev (6 timer siden):

Da har Berrum og Beyer takket for seg i Nrk. Har fulgt de i 2-3 år og de har vært fast på spilleren på alle bilturer. En annen fast har vært Kladden har dævva, som også var slutt nå til jul.

Forslag til andre turkamerater i Nrk-spilleren? Har prøvd flere, men ingen har fenget så langt.

Martin Lepperød har ny podcast som heter Nesten alle hele uka, den er på Spotify og det er 3 episoder hver uke 😍

Er så lei meg for at Berrum og Beyer går til podimo eller podme eller hva det er. Kommer til å savne morgenkaffe mens jeg steller meg og hører på Berrum og Beyer first thing in the morning 🥹

Anonymkode: 7493d...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet Både Erlend og Steinar? Jeg synes de er blitt bedre siden oppstart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Helikopter skrev (Akkurat nå):

Har du testet Både Erlend og Steinar? Jeg synes de er blitt bedre siden oppstart.

Enig i denne. Får meg ofte til å le høyt, de utfyller hverandre godt!

Anonymkode: 7493d...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker Med all respekt (kan dog være litt støyete/slitsomt til tider hehe) og Både Einar og Steinar! 

Anonymkode: 942ad...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helikopter skrev (36 minutter siden):

Har testet de. Synes ikke det fenget, men skal gi de en ny sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Liker Med all respekt (kan dog være litt støyete/slitsomt til tider hehe) og Både Einar og Steinar! 

Anonymkode: 942ad...d65

Med all respekt og Desken eller hva den heter blir for masete for min del.

Liker På audition, men den er helt ny så kun en episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...