Gå til innhold

Hvordan møte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ble separert for ca. et år siden. Bruddet var vondt og vanskelig, og jeg klarer fremdeles ikke å se for meg et forhold med noen andre. På den andre siden er det jo nå jeg har muligheten…. Men jeg forstår bare ikke hvordan jeg skal klare å være den beste versjonen av meg selv, når jeg føler jeg har mistet alt…. Jeg er mye ensom og alene, og har ingen venner som er i samme situasjon. Kjenner knapt en enslig person på min alder… De fleste jeg kjenner er opptatt med familien, mens jeg har jo mye tid som har barna bare annenhver uke. 

Hvor møtes man nå til dags da?

Jeg er K42, høyere utdanning, betraktes som ressurssterk i samfunnet, og utseende. 

Anonymkode: f9688...71d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Om man har det vondt etter et brudd så har man ikke så mye overskudd. Det er vanskelig å ha noe godt å tilby om du ikke har det bra med deg selv…

For at du skal føle deg vel i en datingsituasjon, og få andre til å føle seg vel, bør du nok bearbeide litt. Prøv å utvide nettverk gjennom hobby eller interesser, kurs eller organisasjoner. Test deg selv i møte med nye folk.

Tinder er brutalt, anbefales ikke

Anonymkode: 69bc3...558

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hva er det du ønsker da? Kjæreste, venner, tilfeldig sex, pulevenn, rebound?

Anonymkode: 18188...249

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Men hva er det du ønsker da? Kjæreste, venner, tilfeldig sex, pulevenn, rebound?

Først og fremst nye bekjentskaper, som kan utvikle seg til et fast forhold på sikt. Har barn, og er ikke ute etter å stifte en ny familie med noen. Er også åpen for uforpliktende seksuell relasjon, men ikke tilfeldige partnere (ferdig med ons i fylla). 

Anonymkode: f9688...71d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da er det jo ikke Tinder eller sjekking du trenger, men nye sosiale arenaer. Finn deg en forening eller en klubb eller noe.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du blir skuffet fort på tinder, om du er redd for avvisninger. Finn noen som du kan prate med og kanskje øve med😊

Skal du ut i gamet, så må du legge bort frykt for avvisning og gå inn i det for å lære deg de nye sjekkekanalene. 

Men finn deg en hobby, test å chatte med noen og ikke legg for mye i det I starten!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kan tipse om turvenn.no

ganske stille plass, folk ser om andre har besøkt profil

du kan sortere på alder, geografi og kjønn

litt ræva app, men ok på pc

Anonymkode: 69bc3...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...