AnonymBruker Skrevet i går, 08:54 #1 Del Skrevet i går, 08:54 Hei fine folk ☺️ Hvilket navn ville dere valgt og hvilke assosiasjoner har dere eventuelt til navnene? Emily Emilia Emilie Amelia Mille Maia Anonymkode: 4539a...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet i går, 08:59 #2 Del Skrevet i går, 08:59 Amelia alle de andre heter "alle" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:01 #3 Del Skrevet i går, 09:01 Maia Anonymkode: b2a0e...39d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:02 #4 Del Skrevet i går, 09:02 Maia Anonymkode: abe9a...0ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:03 #5 Del Skrevet i går, 09:03 Synes det er rare skrivemåter. Amalie eller Maja. Anonymkode: 91fe6...a90 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:04 #6 Del Skrevet i går, 09:04 Maia Anonymkode: 9d89c...363 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet i går, 09:04 #7 Del Skrevet i går, 09:04 Emilia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:05 #8 Del Skrevet i går, 09:05 Amelia. Etter Amelia Earhart. Anonymkode: acad9...7f8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:06 #9 Del Skrevet i går, 09:06 Utrolig kjedelige og sjelløse navn som det går tretten av på dusinet. Finn noe mer originalt. Anonymkode: 23258...901 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:10 #10 Del Skrevet i går, 09:10 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei fine folk ☺️ Hvilket navn ville dere valgt og hvilke assosiasjoner har dere eventuelt til navnene? Emily - ENGELSK Emilia - SVENSK Emilie Amelia - VANSKELIG Å STAVE Mille - HUND Maia Anonymkode: 4539a...136 Av disse ville jeg valgt Emilie eller Maia. Mine assosiasjoner til de andre står i innlegget ditt. No offence, men det er det jeg tenker 😊 Anonymkode: 6190a...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:14 #11 Del Skrevet i går, 09:14 Emilie om jeg måtte velge. Emily - kjedelig, kanskje ikke helt Conny eller Yvonne, men fortsatt det jeg vil kalle et y-navn Emilia - kommer til å måtte presisere for nye folk at det ikke er Emilie resten av livet Emilie - ok minus Amelia - Harry ungemødrenavn Mille - søt jente på 3år Maia - finere med Maja, men annenhver pike får jo tildelt dette navnet om dagen. Anonymkode: 60799...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:18 #12 Del Skrevet i går, 09:18 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Av disse ville jeg valgt Emilie eller Maia. Mine assosiasjoner til de andre står i innlegget ditt. No offence, men det er det jeg tenker 😊 Anonymkode: 6190a...8af Er Amelia vanskelig å stave? Anonymkode: 4e9cf...9ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:20 #13 Del Skrevet i går, 09:20 Maja, men la ungen slippe å si "med i" hver gang navnet skal oppgis. Emily på 2.plass. Anonymkode: f74e3...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:24 #14 Del Skrevet i går, 09:24 Maja. Synes alle navnene er litt «dillete». Alle jentenavn i disse dager skal ha flust med vokaler, og gjerne med e og i. Anonymkode: 15141...b91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet i går, 09:32 #15 Del Skrevet i går, 09:32 Maja eller Amalie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:14 #16 Del Skrevet i går, 10:14 Ville valg Amelia. Har ingen assosiasjoner til navnene, bortsett fra at Emilie er blitt et veldig vanlig navn i Norge, og jeg synes det er blitt kjedelig. Anonymkode: ffa82...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet i går, 10:21 #17 Del Skrevet i går, 10:21 Jeg ville strengt tatt ikke valgt noen av dem, men om jeg måtte ville det kanskje blitt Emilia. Maia synes jeg passer best på et barn og ikke på en voksen kvinne. Har ingen spesielle assosiasjoner til noen av dem utover at jeg synes de er for sukkersøte og litt oppbrukte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:28 #18 Del Skrevet i går, 10:28 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei fine folk ☺️ Hvilket navn ville dere valgt og hvilke assosiasjoner har dere eventuelt til navnene? Emily Emilia Emilie Amelia Mille Maia Anonymkode: 4539a...136 Emilie 🩷 Anonymkode: 8bfab...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:31 #19 Del Skrevet i går, 10:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei fine folk ☺️ Hvilket navn ville dere valgt og hvilke assosiasjoner har dere eventuelt til navnene? Emily Emilia Emilie Amelia Mille Maia Anonymkode: 4539a...136 Emilie er klart finest av disse. Anonymkode: 07832...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:11 #20 Del Skrevet i går, 11:11 Emilie Anonymkode: 7d122...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå