Gå til innhold

Hvordan avsløre utroskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg la ikke merke til det annet enn at han fikk kveldsturer plutselig og var borte lenge. Det er min eks nå og far til mitt barn. I ettertid kom det frem at han traff ei bekjent. 

Anonymkode: d24e9...b01

Gikk kveldsturer skulle det stå. 

Han begynte også å skjule mobilen eller legge den i en type retning som kun han la merke til for å se om jeg hadde flyttet på den. Tror hab tenkte at jeg mistenkte han. Det er mye utroskap rundt og damer driter i om de er gift eller er i et forhold. Det er verre når tiden går og elskerinnnen faktisk begynner å få følelser der mannen må ta en beslutning og velge å dra eller beholde dama. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvordan kom det fram da?

Håper du ikke kaster bort mer av livet ditt på løgnhalsen ❤️

Anonymkode: 6ca56...fd9

De ble oppdaga av en bekjent som sa fra til meg. Jeg er takknemlig for det. Pga alle løgnene over så lang tid, var jeg aldri inne på tanken om å fortsette forholdet. Så det ble skilsmisse. Lykke til, håper du får ro i sjela uansett hva det blir til. Uvissheten er verst❤️

Anonymkode: 484e2...c11

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 10.13):

Var ærlig og luftet den vonde følelsen jeg hadde av at noe var "galt" i forholdet vårt nå, at han hadde endret seg, og at jeg var redd for utroskap. Gjorde det på en "ikke anklagende" måte. 

Anonymkode: 5ec76...976

Åssen følelse får du på at noe er galt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...