AnonymBruker Skrevet 29. januar #21 Skrevet 29. januar Hensatt skrev (3 minutter siden): Hvordan ytrer man mistanke om utroskap på en "ikke anklagende" måte? Var du åpen for at det kan være helt andre grunner til at han har forandret seg, eller var det rett på utroskap? Var åpen for at det kunne være noe annet, så ikke rett på utroskap nei. Har ikke fortalt om "alle" mistankene mine. Anonymkode: 5ec76...976
AnonymBruker Skrevet 29. januar #22 Skrevet 29. januar Ænema skrev (14 minutter siden): Legg AirTag i bilen. P S Y K O Anonymkode: cb7c4...f0a 4
Hensatt Skrevet 29. januar #23 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Var åpen for at det kunne være noe annet, så ikke rett på utroskap nei. Har ikke fortalt om "alle" mistankene mine. Anonymkode: 5ec76...976 Men når du først har begynt å mistenke han, vil den mistanken noen gang forsvinne? Vil du ikke være på en evig jakt etter bekreftelse og hvordan vil det forholdet da være levedyktig? Hvordan skal du bevise at det ikke er noe? 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #24 Skrevet 29. januar Du gjør det slutt pga du ikke stoler på partner. Finner du ikke spor så stoler du ikke på han. Finner du spor så blir det sinne og skuffelse. Anonymkode: 5c778...291 1
Irak Skrevet 29. januar #25 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Til dere damer som har opplevd at mannen er utro; hvordan oppdaget du det? Avslørte du det eller avslørte han seg selv? Hvordan bør man gå fram for å finne ut av det, uten å bli "tatt" selv? Har prøvd med den "gode praten", redd det bare førte til at han skjuler sine spor enda bedre. Anonymkode: 5ec76...976 Det var ikke nødvendig for han å innrømme utroskapen. Han klassa på andre damer i fylla... Og når jeg reiste fra han så mistenker jeg at det var mer....Jeg bryr meg ikke lenger. Håper bare han er snillere med den nye kona si enn det han var med meg. 1 1
Ænema Skrevet 29. januar #26 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): P S Y K O Anonymkode: cb7c4...f0a 🤣🤡
AnonymBruker Skrevet 29. januar #27 Skrevet 29. januar Hensatt skrev (1 time siden): Men når du først har begynt å mistenke han, vil den mistanken noen gang forsvinne? Vil du ikke være på en evig jakt etter bekreftelse og hvordan vil det forholdet da være levedyktig? Hvordan skal du bevise at det ikke er noe? Sant nok, har tenkt på det også... Anonymkode: 5ec76...976
AnonymBruker Skrevet 29. januar #29 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Damene kontaktet meg. Anonymkode: 50130...35d Såpass ja Anonymkode: 5ec76...976
AnonymBruker Skrevet 29. januar #30 Skrevet 29. januar Mange tegn der, ts. Hos oss ble det avslørt. Jeg konfronterte han flere ganger i månedene før, men han fikk meg til å føle meg psyko. Benektet alt. Helt til bevis kom. De tabber seg jo ut til slutt. Tracker i bilen kunne vært noe. Eller snoke på tlf hans hvis det går. Du må bare drite i å gjøre dette med redelige metoder, bare finn ut av det fortest mulig. Anonymkode: 484e2...c11 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar #31 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg håper jo innerst inne å ta feil. Vil ikke forlate ham på "feil grunnlag". Vi har mye bra i forholdet vårt også. Om det skulle vise seg å dessverre være tilfelle, må tiden vise hva jeg vil gjøre. Det vil jo avhenge av han og hva han evt er villig til også. Omfang, årsak osv vil jo også spille inn. Er jo ikke svart/hvitt dette. Mistanker: ønsker ikke posisjonsdeling på maps, vil ikke ha snapkonto, så ser det dessverre ut til at han allikevel har en skjult konto. Tatt han i å lyve noen flere ganger, senest nylig da han sa han dro rett hjem etter et møte som var på kveldstid, bare litt rart at kilometerstand på bilen viste stort avvik ift der han var. Skjuler tlf når han tekster. Sletter alt fra anropslogger til søkelogger. Anonymkode: 5ec76...976 Men med dette så VET du jo at han er utro. Spørsmålet er med hvem? Sannsynligvis en kollega eller en han deler hobby eller at de har en eller annen aktivitet til felles. Følg med på dusje aktivitet, barbering, rytmer og rutiner, sjekk bankaktivitet hvis felles etc. Bompenge regninger har spesifikke register. Etterhvert ser du mønster, og da er det bare å stalke og ferske. Evt, bare begynn å spar og kom deg unna heile fyren. Anonymkode: fe449...e15 1 2
Diskulis Skrevet 29. januar #32 Skrevet 29. januar (endret) Noen få tas på fersken, noen få er ærlige. Men de fleste lyver, man må undersøke der man ikke har lett tilgang, være årvåken, koble ord og handling, finne avvik. For å avsløre en utro må man fort være umoralsk selv, du må finne din grense. Og man kan ikke være detektiv støtt pga sjalusi, da ødelegges man. Kun ved meget sterke indikasjoner. To ganger for mange år siden hadde jeg så mye signaler på utroskap at jeg gikk over grenser (og hadde rett). Jeg startet «lett» med ting åpne for meg som nett/SoMe. Undersøkelser i papirer, kvitteringer/konto. Fant middag/kino med priser for to på tider han «var på jobb». Finne nyere kondomer, fysiske bilder, undertøy gjemt bort. Sjekke bag når han skal på jobbtur for sexleketøy, kondom etc. Fulgte med på endringer, plutselig mye mer pynta og lukte godt på jobb og guttekveld. Jeg stilte MYE kontrollspørsmål, hvor jeg visste svaret. Fikk masse avslørende info ved å spille dum, late som jeg ikke husket/visste og dermed få ulike historier. Og til slutt, låne digital enhet og sjekke logger. Det lå langt inne, da er det neppe noen vei tilbake til et sunt forhold. MEN det var det avslørende grepet, begge ganger. Så meget effektivt… Privatdetektiv, hemmelig tracking-enhet, å gi seg ut for å være andre og se hvor langt partner går. Det er no-go for meg ✋ Man blir kanskje mer moden med alderen og reagerer mildere? Har nå null behov for å følge med, uansett om jeg kjenner stikk av usikkerhet iblant. Blir det for ille igjen blir det såfall samtale. Orker aldri drive med sniking mer, da er jeg heller singel. Endret 29. januar av Diskulis 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar #33 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg håper jo innerst inne å ta feil. Vil ikke forlate ham på "feil grunnlag". Vi har mye bra i forholdet vårt også. Om det skulle vise seg å dessverre være tilfelle, må tiden vise hva jeg vil gjøre. Det vil jo avhenge av han og hva han evt er villig til også. Omfang, årsak osv vil jo også spille inn. Er jo ikke svart/hvitt dette. Mistanker: ønsker ikke posisjonsdeling på maps, vil ikke ha snapkonto, så ser det dessverre ut til at han allikevel har en skjult konto. Tatt han i å lyve noen flere ganger, senest nylig da han sa han dro rett hjem etter et møte som var på kveldstid, bare litt rart at kilometerstand på bilen viste stort avvik ift der han var. Skjuler tlf når han tekster. Sletter alt fra anropslogger til søkelogger. Anonymkode: 5ec76...976 Han har snap konto som han har skjult for deg. Og han ljuger. Disse tingene er konkrete og noe du kan ta opp med han. Si at du dessverre mistenker at dette gjøres for å skjule ting for deg. Se hvordan han reagerer på dette. Etter en slik konfrontasjon må han enten endre atferd eller komme ut med hva han skjuler. Begge deler vil gi deg indikasjoner på hva som foregår. Følg magefølelsen. Anonymkode: 02b1c...e0a 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar #34 Skrevet 29. januar Synes det høres mistenkelig ut dette, å nekte for at man har snap mens og å ha en skjult snapkonto er direkte løgn. Og dersom det å skjule tlf og slette logger er noe han har begynt med nylig, så er det besynderlig. NOE er det jo. Det Det er jo såpass med beviser, at jeg hadde gått rett på anklagende selv, det må jo være en forklaring. Ikke sagt "jeg føler meg usikker" som jeg egentlig er enig i at er den fine måten å gjøre det på, men mer "forklar disse tingene". Teoretisk sett så er det jo andre mulige forklaringer. Men mest nærliggende er jo å tenke at han er utro. Du skal få noen tips her, fra en tidligere elskerinne som har tenket over hvordan han kunne blitt tatt: 1. Overvåking, ved å plante overvåkingsutstyr på han eller i bil, eller følge etter, eller sende andre til å følge etter, eller hacke mobilen. Hadde fungert. Jeg synes det er ekstremt da. 2. Snoking. Jeg er sterkt imot det, av prinsipielle årsaker, og når han sletter og snapper så er det nok vanskelig å finne noe håndfast. Men noen klarer jo ikke dy seg for å lagre noe da. Og så er det jo et tips å sjekke wordfeud og jobbmail og sånt hvor du ikke tror det er noe. Andre meldingsapper enn de vanlige. 3. Spørre rundt. Det er alltid noen som vet noe. Er det en kollega, så "vet" alle på jobben det. Krever at du har en inngang, via en venn som kjenner noen som kjenner noen som jobber der etc. De fleste holder jo kjeft, du kan ikke bare ringe kontoret og spørre liksom, konfrontere work bestien hans og tro det vil gi noe. Men det er mulig å få nyss i rykter gjennom nettverk. 4. Felles kontoer er jo helt greit å glo gjennom, eller felles Trumf, Coop etc kan sjekkes, det er mindre invadererende. Har det blitt handlet mat og øl på en butikk utenfor der man vanligvis beveger seg, på et tidspunkt han var i et møte? 5. Dette går litt under overvåking, men i min mening en mildere form. Troppe opp der han er/sier han skal være, når han sier han er/skal være der. "Jeg var i området, lurte på om du trengte å bli kjørt hjem fra fredagspilsen" eller "jeg var innom kontoret da du jobbet overtid fordi jeg trengte å et-eller-annet, og så var du ikke der?". Veldig gjennomskuelige greier og på grensen til psycho, men du kan sikkert finne på noe smartere som kjenner han og deres rutiner. 6. Har dere sex ofte? All utroskap er ikke bare sex, og er det det, så dusjer de fleste. Men.. om du plutselig vil ha sex med han når han ikke forventer, og kanskje akkurat har vært hos en annen.. man kan lukte det på dem, både om de nettopp har dusjet - eller om de ikke har gjort det.. Anonymkode: ea62d...53f 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar #35 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Lett å legge en tracker i bil, veske e.l. Anonymkode: 8afcd...a0c Er det lov? Anonymkode: b6c68...34b
AnonymBruker Skrevet 29. januar #36 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er det lov? Anonymkode: b6c68...34b Ja, når det er et kjøretøy du eier og bruker selv. Anonymkode: d1887...fd6 1
Mardina Skrevet 30. januar #37 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Til dere damer som har opplevd at mannen er utro; hvordan oppdaget du det? Avslørte du det eller avslørte han seg selv? Hvordan bør man gå fram for å finne ut av det, uten å bli "tatt" selv? Har prøvd med den "gode praten", redd det bare førte til at han skjuler sine spor enda bedre. Anonymkode: 5ec76...976 - Tilbrakte MYE tid på mobilen og var opptatt av å skjule den for enhver pris. Tok den med seg overalt. - Påstod at han skulle dra å møte en kompis, men var lenger borte enn normalt. Jeg tror han gikk bak min rygg og dro for å møte "henne". - Fikk seg ny "hobby", som han plutselig brukte mye tid på. - Absolutt ingen form for kjærtegn eller interessert i sex med meg. Til slutt var det å legge alt sammen og konkludere med at han med 90% sikkerhet var utro. Han flyttet ut et par mnd senere og jeg er glad for at jeg er ferdig med fyren for godt 😝 9 års forhold rett i dass 🙄 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #38 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mange tegn der, ts. Hos oss ble det avslørt. Jeg konfronterte han flere ganger i månedene før, men han fikk meg til å føle meg psyko. Benektet alt. Helt til bevis kom. De tabber seg jo ut til slutt. Hvordan kom det fram da? Håper du ikke kaster bort mer av livet ditt på løgnhalsen ❤️ Anonymkode: 6ca56...fd9 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #39 Skrevet 30. januar Hadde mine mistanker pga de klassiske tegnene som mye på mobilen, tar den med seg overalt, sier han skal ut med folk fra jobben til meg og barna men har avtalt å møte henne ( fant fysiske bevis som bordbestillingen ). Han benektet alt helt til jeg gikk inn på Apple Watch som tilhørte han, der låg alt av bevis. Når han ble konfrontert med det var alt han sa om jeg ikke syntes hun var pen. Anonymkode: ae2cf...68f 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #40 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Til dere damer som har opplevd at mannen er utro; hvordan oppdaget du det? Avslørte du det eller avslørte han seg selv? Hvordan bør man gå fram for å finne ut av det, uten å bli "tatt" selv? Har prøvd med den "gode praten", redd det bare førte til at han skjuler sine spor enda bedre. Anonymkode: 5ec76...976 Jeg la ikke merke til det annet enn at han fikk kveldsturer plutselig og var borte lenge. Det er min eks nå og far til mitt barn. I ettertid kom det frem at han traff ei bekjent. Anonymkode: d24e9...b01 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå