AnonymBruker Skrevet i går, 08:05 #1 Del Skrevet i går, 08:05 Helt seriøst, hvilke andre ting har lov til å ha som bråker så mye ute i offentligheten? (Med unntak av typ byggearbeid) Jeg mener bilalarm kun burde kunne ringe et par minutter, og samtidig ha et system for å sende varsel til eier. Hvis du ikke er villig til å gå dra til bilen med en gang/ sende noen, får du klare deg uten bilalarm. Anonymkode: bfee9...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt seriøst, hvilke andre ting har lov til å ha som bråker så mye ute i offentligheten? (Med unntak av typ byggearbeid) Jeg mener bilalarm kun burde kunne ringe et par minutter, og samtidig ha et system for å sende varsel til eier. Hvis du ikke er villig til å gå dra til bilen med en gang/ sende noen, får du klare deg uten bilalarm. Anonymkode: bfee9...a67 Alarm er noe som har blitt mer teknisk avansert. For 10 år siden var det svært få biler som hadde noen form for mobil kommunikasjon. Idag er det helt vanlig, og biler varsler da gjerne eieren. Men, det fortsetter app er installert og aktivert på riktig måte. Noen produsenter krever også ekstra abonnement for funksjoner som app varsling. Alarmer som varsler i tide og utide kan være et irritasjonsmoment, men neppe stort nok problem det kreves noe forbud mot det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Er det særlig til falske alarmer på nyere biler nå til dags? Ja, det hender nyere biler bråker litt på ferger fordi eier glemte å sette bilen i redusert modus, men utover det er de stort sett lydløse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden De fleste alarmer varsler vel bare i kort tid, ca 1 minutt? Men jeg er enig i at de fordømte volvoene på ferja burde sende konstant melding på eiers telefon så lenge de piper. Gjerne med grove svenske bannord..... (Jeg prøver ofte å sove litt på ferja, og det er alltid en volvo som står å hyler for seg selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå