AnonymBruker Skrevet 31. januar #21 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er kristen, men vært lite aktiv de siste årene i kirke/ menighet. I den perioden jeg i desperasjon fikk hjelp av den dyretolken til å finne katten ved telepati, møtte jeg ei dame på et bibliotek som bare begynte snakke med meg helt ut av det blå. Hun var amerikansk. Etter en lang prat endte det med at hun inviterte meg til kirken hun gikk i. Jeg nølte litt, men dro den søndagen hun hadde invitert. Det var som at hele hennes verden handlet om meg. Hun begynte fortelle meg at hun hadde en profetisk gave. Og hun hadde evner hun ikke kunne dele med alle. Men hun hadde fått en følelse på meg, at jeg måtte til kirken. Hun sa hun kunne se demoner i små glimt, da i ansiktet på folk noen ganger. Det var helt absurd i mine ører, men også så merkelig timing. Jeg fortalte at jeg hadde kontaktet dyretolk. Da ble hun alvorlig og sa det var en stor feil. Og det var nok det hun hadde senset på meg på biblioteket. I 5 måneder ringte hun meg daglig, og fortalte alt hun visste. Det gikk mye på demonisk aktivitet og hvor tilstede det er i verden. Jeg ba om tilgivelse for det med katten, men fremdeles kan jeg tenke at det var bra, fantastisk. Men jeg tror jeg åpnet en dør til noe okkult. Og etter hvert begynte det å skje så mye rart, merkelig. Jeg kan ikke forklare det uten å bruke hele natten. Men jeg er helt med. Så kanskje jeg trenger en rens. Problemet har forflyttet seg. Nå driver TV-en og flakker, skrur seg av og skrur seg på med en flimrende lys. De andre lampene har sluttet å blinke, etter jeg bare ignorerte. Nå er det TV-en og jeg blir redd. Skrur av. Går da til andre rom og det blinker intenst i lysene, akkurat samme mønster hver bidige kveld. Helt sykt. Føler meg gal og skjønner folk tenker det. Hva er dette for noe. Hun kristne jeg møtte har jevnlig husrens av en katolsk prest. Anonymkode: 5283a...1ae Jeg er både åndelig og tror på Kristus om ikke i vanlig forstand, men av og til må man holde beina på jorda. En ingeniør i et energiselskap ville nok sagt at strømnettet der du bor av og til er ustabilt og anbefalt deg å sjekke med en elektriker før du tror på demoner over alt. Mange konservative kristne som pinsevenner skremmer folk alt for mye med demoner. Det kan rett og slett være svingninger i strømnettet. Dette kan til og med få TVen til å slå seg på. Anonymkode: 329eb...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå